כל מה שצריך לדעת לפני השכרת קליניקה

תחילה, האם הנכם מטפלים אשר מחפשים קליניקה להשכרה, להלן כמה טיפים אשר יכולו לעזור לכם. למעשה, מטפלים רבים לעיתים אינם יכולים לבצע השכרת קליניקה עבור חודש מלא, במיוחד אם הם בתחילת דרכם. לכן, המון מוצאים את עצמם מחפשים אחר קליניקות להשכרה לפי שעות או ימים. נוסף על כך, מטפלים רבים אינם מצטיינים עבור התחום העסקי. לכן, במאמר הבא נציג מספר פרמטרים שכן יתנו מספר טיפים אודות השכרת קליניקה.

למה חשוב לשים בעת השכרת קליניקה

ראשית כל, הדבר הכי חשוב למטפל בעת תחילת דרכו כאשר הינו מחפש אחר קליניקה, בין אם זאת קליניקה להשכרה בירושלים ובין אם זאת קליניקה להשכרה ברחובות, אם ישנה גמישות מצד בעל הקליניקה עבור השעות או ימי ההשכרה, בנוסף, גם מבחינת שינויים אשר עלולים להיות בהמשך וגם מבחינת האפשרות במידה והנך מטפל מתחיל כמעט בלי ותק. כמו כן, לבצע השכרה לפי שעות ולאחר צמיחתה של הקליניקה לעבור להשכרה לפי ימים או חצאי ימים.

מצבו של האזור

ניתן לציין כי קליניקות הינן ממוקמות לעיתים באזורים מסחריים, לדוגמה, אם הנכם מעוניינים לשכור קליניקה באזור ירושלים או קליניקה להשכרה ברחובות, חשוב לבדוק אם האזור הינו מתאים עבורכם, למעשה אם האזור, רועש בשעות הערב או היום, אם ישנה תאורה מספיקה ברחוב וכן נעים להסתובב באזור זה גם בשעות החשכה. פרמטר חשוב מאוד והוא כאשר משכירים קליניקה לפי שעות או ימים ניתן לציין כי זה ללא חנייה, כמו כן, שימו לב אם ישנה חנייה בחינם באזור עבורכם וכמובן עבור המטופלים.

לוודא מה נכלל בשכירות

  1. האם שכירות הקליניקה אותה הנכם משכירים כוללת את הוצאות החשמל, מים, ארנונה.
  2. האם השכירות הינה כוללת שתייה חמה ושתייה קרה עבור המטופלים.
  3. האם ניתן לבצע שימוש בשירותי משרד כגון, פקס, טלפון, אינטרנט, מכונת צילום ומחשב.
  4. האם הסכום אשר הינו נאמר לכם אף כולל מע”מ והאם יעבירו לכם את חשבוניות התשלום אודות השכירות.

חשוב לשים לב מה מצבה של הקליניקה

ניתן לציין כי קליניקה להשכרה לפי שעה ברחובות אשר כוללות לרוב בתוכן ריהוט וכן ציוד האם הינם מתאימים עבור הצרכים שלכם. אך אם לא, חשוב לוודא אם הנכם יכולים לאחסן את הציוד שלכם במקום עצמו. ניתן לציין כי יש לבדוק אם ישנו אזור המתנה מספיק גדול ואף אסתטי, אך אם הנכם מעניקים טיפול עבור ילדים, ניתן לוודא אם ישנו מקום מתאים לילדים הכולל אזור המתנה עבורם. נוסף על כך, לוודא אם ישנם מטבחון ושירותים צמודים, האם המקום הינו נגיש עבור נכים, האם החדר במצב תקין, מהי רמת התחזוקה במקום. ללא ספק ניתן לציין כי פרמטר זה הינו חשוב מאוד וכן יעזור לכם מאוד עבור בחירת קליניקה אידיאלית עבורכם.

חתימה על חוזה

חשוב מאוד לציין כי אסור לשכוח לחתום על חוזה, חשוב שתהיה עבורך אפשרות להשכרה עבור שנה נוספת באותו מחיר. חשוב שבעל המקום יתחייב במקרים מסוימים לתקן תקלות באופן מיידי. מומלץ לשים לב אודות מהי תקופתה של ההודעה המוקדמת עבור ביטול ההסכם וכן האם הינה מתאימה עבורך. בנוסף, קליניקותלהשכרה אשר הן בשכירות משנה, למעשה, הנכם שוכרים את הקליניקה ממי שכן שוכר את המקום ולא ישירות מבעל הנכס, נדרש להביט בחוזה של אותו משכיר מול בעל הנכס.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן