מה זה אימפוטנציה? ואיך היא עוזרת לנו?

אימפוטנציה היא חוסר היכולת לקבל או לשמור על זקפה. זהו מצב שכיח בקרב גברים, במיוחד כשהם מתבגרים. ישנם טיפולים רבים לאימפוטנציה. הם כוללים תרופות דרך הפה, מכשירי ואקום, שתלים וזריקות. הטיפול יהיה תלוי בגורם לאימפוטנציה ובגורמים נוספים כמו גיל ובריאות כללית. אימפוטנציה היא מצב בו הזכר אינו יכול לקבל או לשמור על זקפה. זוהי בעיה נפוצה בקרב גברים, וניתן לטפל בה על ידי פיזיותרפיה, תרופות, משאבות ואקום וניתוחים. אימפוטנציה היא מצב בו הזכר אינו יכול לקבל או לשמור על זקפה. זוהי בעיה נפוצה בקרב גברים, וניתן לטפל בה על ידי פיזיותרפיה, תרופות, משאבות ואקום וניתוחים.

פיזיותרפיה: פיזיותרפיה לאימפוטנציה עשויה לכלול תרגילים להגברת זרימת הדם לפין או ללמד אותך כיצד להרפות את שרירי האגן. תרופות: אימפוטנציה עלולה להיגרם מרמות נמוכות של טסטוסטרון או הורמונים אחרים המסייעים בזקפה. במקרה זה, נטילת תרופות כגון סילדנפיל (ויאגרה) עשויה לעזור. משאבות ואקום.

 

מה זה אימפוטנציה?

אימפוטנציה היא חוסר יכולת לקבל או לשמור על זקפה. זוהי בעיה נפוצה בקרב גברים, במיוחד אלה שמזדקנים. מגוון טיפולים זמינים לאימפוטנציה. הם יכולים להיות לא פולשניים או פולשניים. טיפולים לא פולשניים כוללים מכשירי ואקום, הזרקות לפין ושתלים המסייעים לייצר זקפה על ידי מתן דחיפה טבעית של זרימת הדם לפין. טיפולים פולשניים כוללים ניתוח ושתלים המסייעים לייצר זקפה על ידי מתן דחיפה טבעית של זרימת הדם לפין. אימפוטנציה היא מצב בו גבר מתקשה לשמור על זקפה. זה יכול להיגרם מגורמים שונים, כולל בעיות פיזיות, רגשיות ופסיכולוגיות. הטיפול באימפוטנציה תלוי בגורם הבסיסי. באופן כללי, אפשרויות הטיפול כוללות שינויים באורח החיים ותרופות.

אימפוטנציה היא מצב שבו גבר אינו יכול להשיג או לשמור על זקפה. זה נגרם בדרך כלל מבעיה פיזית או נפשית וניתן לטפל בו באמצעות תרופות, מכשירים או ניתוח. אימפוטנציה יכולה להיגרם על ידי מתח, חרדה, דיכאון וגורמים פסיכולוגיים אחרים. זה יכול להיגרם גם על ידי תרופות מסוימות, פגיעה באזור האגן, בעיות בערמונית, סוכרת ומצבים בריאותיים אחרים.

 

אבחון ובדיקות

אימפוטנציה היא מצב רפואי שבו גבר אינו יכול להשיג או לשמור על זקפה. זה יכול להיגרם על ידי גורמים פיזיים או רגשיים, או שילוב של שניהם. ישנם טיפולים רבים לאימפוטנציה והטיפול הטוב ביותר עבור כל אדם תלוי בגורם למצב. הטיפולים הנפוצים ביותר הם תרופות כגון ויאגרה, סיאליס ולוויטרה. ניתוח יכול להיות גם אפשרות אם טיפולים אחרים לא עובדים. אימפוטנציה היא מצב רפואי שבו גבר אינו מסוגל לקבל זקפה ולקיים אותה מספיק זמן כדי לקיים יחסי מין. המצב פוגע בכ-10% מהגברים בין הגילאים 40 עד 70. ישנם מספר טיפולים לאימפוטנציה. אלה כוללים טיפול פסיכולוגי, מכשירי ואקום, הזרקות לפין, תרופות דרך הפה וניתוחים. הטיפולים הנפוצים ביותר לאימפוטנציה הם טבליות לבעיות זיקפה (למשל, ויאגרה, סיאליס) או טיפול בהזרקה (למשל, Caverject).

למידע נוסף וטיפול באין אונות לחצו כאן 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן