ממעמקים קראתיך – כל מה שרצית לדעת על תכשיטי פנינה

תכשיטי הפנינים נחשבים בקרב רבים לתכשיטים הנחשקים והאהובים ביותר. הפנינה הינה בעלת יופי טבעי ומסתורי בשילוב תכונות של אלגנטיות, פשטות ומקוריות שאין לשאר אבני החן. בפולקלור, הפנינים נחשבות לסמל האהבה, ולאורך ההיסטוריה היו להן עליות וירידות מבחינת ביקוש ופופולאריות. כיום, הן חזרו בגדול במיתוג המקורי – אבני החן הנצחיות

הן מתאימות לכל גיל ולכל סטאטוס, הן משתלבות היטב בכל מראה ובלבוש קלאסי/אורבני, וכן בשעות היום והן בארוחת ערב רומנטית. ללא ספק, אלו אבני החן שבהחלט לא תרצו להפסיק לענוד אותם.

הכירו את הטרנדים, טווחי המחירים והשילובים השונים המחכים לכם בעולם הפנינים – כולל הדרך לבחור את תכשיטי הפנינה המתאימים עבורך

הפנינים בטבע

הפנינה האידיאלית חלקה לחלוטין ועגולה, אך ניתן למצוא אותה בצורות רבות אחרות הקרויות פניני בארוק.

פנינים טבעיות ואיכותיות הינן אבנים נדירות מאוד, וערכיהן נקבע באופן דומה לאלה של אבני חן יקרות אחרות, על פי צורה, גודל, צבע, משקל, אוריינטציה, ברק. ואיכות המשטח.

הסיבה לנדירותן היא בשל העובדה שבעבר – אחוז אחד מתוך אלפי צדפות שנאספו מכילה בתוכה פנינה, וככל שהפופולאריות שלהן גדלה, כך הוציאו יותר צדפות מן המים ונוצר מחסור, דבר שגרם למחיר לעלות עוד יותר

ייצור פנינים מתורבתות באופן טבעי לוקח כחצי שנה, ויכול להגיע עד ל כשנתיים. בחוות הגידול, התהליך מתחיל ברגע שמכניסים לתוך הקונכייה שתל מלאכותי שנראה כמו גרגיר קטן של חול שמפריע לה. כתוצאה מכך, היא מנסה להתמודד איתו על ידי הפרשת חומר שמצפה אותו והופך לפנינה. קצב הגדילה יכול להיות מהיר כמו 5 מ”מ לשנה, או איטי יותר כמו עשיריות מילימטרים בשנה.

גוון הפנינים המוכרות הוא לבן, קרם ושנהב, לבן-כסוף, ניתן למצוא פנינים בגוון שמפניה-זהוב, ורוד אפרסק, ואף בצבעי סגול, כחול, אפור וגוונים עמוקים של חום ושחור (הפנינה השחורה נחשבת לנדירה וליקרה).

צבען נובע מהשכבה הפנימית של הצדפה, אשר מרופדת ברכיכה עצמה.

איך תזהו פנינה אמיתית?

חיקוי של פנינים לרוב עשוי מחרוזי זכוכית שצופו בתמיסה דקה מקשקשי דגים, אשר מתקלף עם הזמן. אנשים בעבר בדקו את הפנינים על ידי שפשוף של החרוזים על גבי השיניים. אם זה מזויף, הן מחליקות על השיניים, ואם הן אמיתיות, מרגישים שהשכבה החיצונית מחוספסת וגרגירית.

באילו שילובים תבחרי את תכשיטי הפנינים שלך?

בתכשיטי פנינים ניתן לאתר מגמות וטרנדים בדיוק כמו באופנה. בעבר היה מקובל לרכוש תכשיט פנינים קלאסי ללא תוספות, ואילו כיום אפשר לראות שילובים של תכשיטי פנינים עם חוליות זהב, או מתכות שונות כמו כסף וציפויי זהב. כמו כן, ניתן למצוא גם שילובי פנינים עם יהלומים צבעוניים ואבני חן.

מחרוזת הפנינים הקלאסית מתאימה לטווח גילאים רחב, ויש להקפיד על שילוב הפנינים במסגרת בחירת הבגדים המתאימה .

שילובים אפשריים:

מחרוזת הפנינים יכולה להשתלב נפלא במראה משתנה של בוקר או של אחר הצהריים. בהופעה מחויטת של יום עבודה; חולצה מכופתרת, ז’קט וג׳ינס ; או לחילופין מכנס מחויט אלגנטי חולצת סאטן קולר או חולצת מעטפת פתוחה .

התכשיט המתאים: מחרוזת פנינים אמיתיות של פרנקו אורו תכשיטים החל מ-750 שקל או עגילי פנינה צמודים לאוזן במחיר של 338 שקלים.

לחילופין, גם צמיד פנינים החל מ-500 שקלים.

לארוחת ערב רומנטית  ההמלצה שלנו עגילי פנינה תלויים וצמיד פנינים בשילוב יהלומים שחורים שניתן למצוא באתר שלנו : פרנקו אורו תכשיטים

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן