שיווק דיגיטלי לעורכי דין

כיום, נותרו רק מעט מאד בעלי עסקים שאינם מודעים לערכו של שיווק דיגיטלי, ולכן, באופן טבעי, כמעט כל בעל עסק יהיה מעוניין ב”נתח” מאותה עוגה קידומית, בחלק מאותם מאות אלפי גולשים שהרשת מסוגלת להביא לו כלקוחות. אמנם, בחשיבה ההגיונית, שיווק דיגיטלי אמור להתאים לכולם, אולם, יחד עם זאת, חשוב מאד להתאים את צורת השיווק, פריסתו ונתונים נוספים לתחום העיסוק הספציפי של איש המקצוע או בעל העסק, על מנת להפיק את המרב מהקידום ומהשיווק הדיגיטלי. שיווק דיגיטלי לעורכי דין הוא אחד מן התחומים הללו, בהם נדרשת התאמה ייחודית של השיווק והפלטפורמות שבו עושה השיווק שימוש לצרכים הספציפיים.

מדוע שיווק דיגיטלי לעורכי דין נחשב לייחודי?

בניגוד למוצרים ממשיים, שירותים (ובמיוחד שירותים הדורשים מהלקוח לתת אמון באיש המקצוע, מכיוון שהתוצאות שאיש המקצוע מפיק עלולות לשנות לחלוטין את חייו של הלקוח) נחשבים למעט יותר מורכבים לשיווק, במיוחד – שיווק דיגיטלי. זאת, מאחר וישנו צורך לרכוש את אמונו של הלקוח הפוטנציאלי דרך מדיות דיגיטליות. מדיות, שבאופן טבעי מעצם מהותן, אינן מבוססות על שיחת פנים אל פנים, בין איש המקצוע לבין הלקוח. הפרסום במהלכי שיווק דיגיטלי הוא יזום ומתוכנן (והלקוח מודע לכך), ולכן, הלקוח מתקשה לחוש את הכימיה האישית הספונטנית המולידה את תחושת האמון הנדרשת לו בזמן שהוא צריך לבחור בין שירותיהם של עורכי הדין הרבים שמפרסמים ברשת.

הפתרון – דרך שעוקפת את הצורך בתחושת קירבה

שיווק דיגיטלי לעורכי דין עושה, פעמים רבות, את מה שמכונה ביסוס כבר סמכא, כלומר, הפגנה ושיקוף רמתו המקצועית של איש המקצוע ללקוח הפוטנציאלי. אף זו, במציאות ובווירטואליה, נחשבת דרך מצוינת לעורר תחושת אמון בליבו של לקוח פוטנציאלי. אולם, לשם כך, שיווק דיגיטלי לעורכי דין אמור להיעשות בידי איש מקצוע מנוסה ומיומן, השולט ברזי הווירטואליה.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן