כל מה שאם טרייה צריכה

כידוע לכולנו תקופת ההריון הינה תהליך מאוד קשה ובעיקר מרגש ונוגע לכל זוג הורים שעבר את התהליך המדהים הזה. אחרי שלל בחילות ואירועים שונים אשר התחוללו בגופך במהלכה של תקופת ההריון היו לא פשוטים בכלל וכמובן זאת תקופה מאוד משמעותית ליולדת אך בעת סיומה מגיעה מתנה ענקית והיא התינוק שנולד מתוך הרחם שלך. השבועות הראשונים לאחר הלידה מעניקים שמחה והתרגשות אך איך מתכוננים ליציאה מבית החולים ולימים הראשונים בבית כאשר את אמא טרייה עולות מגוון שאלות לגבי פריטים חשובים לתינוק החדש שלך אשר הגיע לעולם.

השגחה על התינוק החדש

אחד הדברים הבולטים בעת בה נולד תינוק הינו ההשגחה והדאגה שלא תיפול שערה מראשו ושיהיה מוגן ותחת השגחה מסביב לשעון. לשם כך ישנו את המוצר הטכנולוגי אשר נקרא מוניטור לתינוק שתפקידו בכוח הוא להשמיע התראה בעת בה ילדכם מפסיק לנשום, חשוב לציין כי תינוקות בניגוד לילדים גדולים או מבוגרים יותר אינם נושמים בקצב קבוע ולעיתים אף עוצרים את נשימתם. מקרים בהם תינוק עוצר את נשימתו הינם מקרים מוכרים ותקינים אך כתוצאה מהפסקתם של הנשימות המוניטור עלול לצפצף ולגרום להורים להתעורר ואף להלחץ מהמצב שנוצר אשר גורם להם לחשוב שהתינוק שלהם הפסיק לנשום. מקרה זה עלול לגרום באמצע הלילה לרוב וכן לגרום להורים תחושה של אי רגיעה וקושי לחזור לישון בלילה.

מגוון פריטים ליולדות

בעת בה אישה אשר קרובה אלינו עברה בבית החולים לידה אנו עושים הכל על מנת לרכוש מתנה מרגשת ומעניינת עבור התינוק שנולד לה. ולכן בחירת מתנות ליולדת הינה אחת הבחירות המרגשות והאהובות ביותר בחיינו אשר אפשר לרכוש עבורה, אך קיים מגוון ענק וכה גדול בתחום זה ועלולים ללכת לאיבוד בקלות רבה. מתנות ליולדת מתחלקות לשני חלקים מצד אחד מתנות אשר מתאימות ליולדת עצמה כגון מוצרי פינוק, ערכות טיפוח שונות, מוצרי פינוק, בשמים ועוד. מצד שני מתנות אשר מתאימות לתינוק הזעיר אשר נולד כמו, חבילות לידה אשר נמצא בהן המון מתנות קטנות ומעניינות, בגדים ראשונים, גרביים וכמובן חיתולים.

ניתן להוסיף כי אישה לאחר לידה מרגישה בעיקר תשושה ועייפה בעקבות החוויה הבלתי נשכחת שעברה. בקרב רוב האנשים ילכו וירכשו את הפריטים הטובים והמפנקים עבור האם והתינוק שלה, אך אם ברצונכם לשפר את הרגשות אשר עוברות על היולדת והאם הטרייה אשר עברה דרך לא קלה וזקוקה לתחושת רעננות שאין כמותה, קיימות דרכים נוספות להעלות לה את החיוך על הפנים וכן גם לתחושת רעננות לה היא זקוקה והינה פינוק בספא אשר ירומם את רוחה או למשל ארוחה זוגית במסעדה מפנקת. 

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן