כך תוכלו לשלם פחות בביטוח נהג צעיר ולהיות בראש שקט

אחרי שהילד שלנו מוציא רישיון נהיגה, אחד הדברים הראשונים שאנחנו מתבקשים לעשות זה ליצור קשר עם חברת הביטוח על מנת לשלב אותו בפוליסה שלנו או לקנות עבורו פוליסה מתאימה, כך הוא יוכל לנהוג ברכב על פי חוק ובצורה בטוחה.

חברות ביטוח רבות החלו עם השנים לייצר מסלולים ייחודיים עבור נהגים צעירים, מתוך הבנה שהצרכים שלהם שונים מאשר של נהגים מבוגרים, ותיקים, וכן מתוך הכרה שתנאי הפוליסה עבור נהגים צעירים צריכים להיות שונים מאשר בקרב נהגים ותיקים, בגלל העובדה שהם צעירים ומעולם לא נהגו לפני כן.

מבחינתנו בתור הורים יש שני מדדים עיקריים שאנחנו בוחנים,  כשאנו ניגשים לרכוש ביטוח נהג צעיר. המדד הראשון הוא שהביטוח יתאים לצרכים של הילד ויכסה כל מה שנדרש. המדד השני, אנחנו מעוניינים להפחית את העלויות עד כמה שניתן. זאת מאחר ומדובר בהוצאה לא קטנה, חשוב לנו שנוכל לרכוש פוליסה בתנאים אטרקטיביים ולא נצטרך לשלם עליה סכומים גבוהים.

חשוב לומר, במקרה של נהג צעיר יש שתי אופציות בכל מה שקשור לפוליסות ביטוח: אופציה אחת היא לשלב אותו בפוליסה רגילה עם שאר הנהגים ברכב. אופציה שנייה היא להתאים את הפוליסה, לפחות בכל מה שקשור לתנאים שלו או להבדיל, לרכוש עבורו פוליסה ייחודית. כך עושים למשל, אם מתכוונים לרכוש עבורו רכב ספציפי, אזי שאפשר לרכוש עבורו פוליסה של נהג צעיר.

מה כוללת פוליסה של נהג צעיר?

בעיקרון פוליסת ביטוח נהג צעיר מתבססת על כך שהנהג חסר ניסיון, צעיר יותר, ולכן התנאים יהיו אחרים מאשר קרב נהגים ותיקים. סביר להניח שהפרמיה תהיה יותר יקר מאשר בקרב נהג ותיק, שמעולם לא עשה תאונות ואפשר לסמוך על שיקול הדעת שלו.

יחד עם זאת, חברות ביטוח רבות החלו לשווק פוליסות לנהגים צעירים אשר בנויות באופן יותר מותאם לצרכים שלהם, זאת על מנת שלא יצטרכו לשלם מחיר גבוה עבורן. למשל, פוליסה שמתבססת על כמות קילומטרים מסוימת, כך היא מכסה אך ורק את הכמות הזאת פר שבוע או פר חודש.

כמו כן, אפשר למצוא פוליסות ביטוח שמיועדות לימים ספציפיים. הכוונה היא לפוליסה שמיועדת עבור נהגים צעירים שמשרתים בצבא ואינם עושים שימוש יומיומי ברכב אלא רק בסופי שבוע. במקרה כזה, הפוליסה מכסה אך ורק ימים אלו.

כיצד רוכשים פוליסת ביטוח נהג צעיר בצורה חכמה

לפני שאנחנו ניגשים לרכוש פוליסה לילד שלנו, מה שעלינו לעשות זה להיכנס לאתר Wobi, לקבל הצעות מחיר מחברות ביטוח שונות, להשוות ביניהן, לבחון כל הצעה ולהחליט איזו מבין ההצעות הכי משתלמת עבורנו.

חשוב מאוד שנלמד על ההצעות השונות, בשביל לדעת איזו הצעה באמת יכולה להתאים לילד שלנו, ותאפשר לנו לישון טוב בלילה.

קרדיט תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן