כל מה שרציתם לדעת על הדפסה על בקבוקים

הדבר הכי חשוב בימי הקיץ החמים הוא לשתות מים. אז למה לא לעשות את זה בסטייל, ועל הדרך לשמור על העולם שלנו ולהימנע מבקבוקים חד פעמיים?

מיתוג בקבוקים

הדפסה על בקבוקים היא אחת האפשרויות הטובות ביותר לשימוש במוצרי קידום על מנת ליצור חשיפה והכרה בחברה או במותג שלכם. זהו מוצר יומיומי שניתן להשתמש בו לאורך כל שעות היום וכמובן לקחת אותו לכל מקום. החשיפה בחברה מאפשרת לכם להראות לאנשים אחרים שנמצאים בקרבתכם את הלוגו שלכם שמופיע ישירות על הבקבוק המדליק שלכם.
בנוסף, זה תמיד כיף לקבל מתנות, הלקוחות והעובדים שלכם ישמחו לקבל הפתעה שימושית שגם תתרום להם, וגם תתרום לקידום העסק שלכם.

מוצרי קידום מכירות שעוזרים לעסק שלכם לקבל הכרה גבוהה הם האפשרות הטובה ביותר להצלחה ולהמון לקוחות חדשים שמגיעים אליכם ללא כל מאמץ מהצד שלכם. על ידי הענקה של מתנות ללקוחות שלכם, תוכלו גם לבנות איתם קשרים עמוקים וחזקים יותר, וגם מתנת הבקבוק מקדמת ביעילות את המותג שלכם על ידי חשיפה לשם שלכם. בקבוקי שתייה עובדים בצורה יוצאת דופן כפריטי קידום מכירות: ראשית, השימוש בהם הוא על בסיס יומיומי, גם בעבודה, גם בנסיעות או במהלך פעילות גופנית, לכן הנראות היא כמעט תמידית. דבר נוסף, הדפסה על בקבוקים איכותיים גורמת לאנשים להשתמש בהם לאורך זמן, מה שנותן את הזמן חשיפה הארוך ביותר למוצר שלכם.
בקבוקי שתייה הם מוצר נוח המיוצר בקלות רבה ובכמויות גדולות. בשילוב עם השימוש שלהם לטווח הארוך, בקבוקי השתייה יכולים ליצור רמה גבוהה של חשיפה חסכונית למדי עבור החברה שלכם.

שימוש בבקבוקים רב פעמיים

בשנים האחרונות המודעות לבריאות ואיכות חיים טובה גדלה, וכך גם המוצרים התומכים בזה. מי שעוד לא חי ומבצע איכות חיים בריאה וטובה, ניתן להפוך זאת להרגל בריא עבורכם וכמובן עבור הלקוחות שלכם – כך תוכלו לקחת איתכם את הבקבוק גם לעבודה, לנסיעות, ללימודים ואפילו במהלך פעילות גופנית. בקבוקי מים רב פעמיים נהיו אופנתיים במיוחד הודות למגמות הכושר הגוברת. כושר הוא יותר מטרנד חולף, זהו סגנון חיים. כך, ככל שהמודעות לבריאות ולאיכות החיים גדלה כך גם המוצרים – מי לא רוצה בקבוק שגם שומר על הקור, גם נוח לנשיאה וגם נראה אופנתי?
בנוסף, בקבוקי שתייה רב פעמיים עוזרים לקדם את התדמית של הידידותיות לסביבה: בקבוקים עוזרים להפחית את פסולת הפלסטיק שנערמת כל יום עוד ועוד ועוזרת לנו להתחייב רק לבקבוק אחד. ישנם בקבוקים שעשויים מחומרים ממוחזרים שעוד יותר עוזרים לצמצמם את הפסולת.

איזה בחירות עלי לעשות?

חברת טיקט המתמחה בהדפסה על בקבוקים, כאן כדי לעזור לכם להחליט מהו הבקבוק האידאלי עבורכם. אם תצטרכו להתייעץ ולהתלבט, תוכלו ליצור איתם קשר ולספר להם מהם הצרכים שאתם מחפשים בבקבוק שלכם, ויחד הם יתאימו עבורכם את הבקבוק האידאלי שישמור על קור ועל בריאותכם.
אחת הבחירות הראשונות שעליכם לעשות הוא לבחור את החומר ממנו יהיה עשוי הבקבוק שלכם. החלטה זאת היא קריטית וחשובה, מכיוון שהיא תשפיע כמעט על כל היבט אחר של הבקבוק שלכם. ישנם חומרים רבים ושונים לבחירה עבור הבקבוק שלכם, אבל העיקריים הם פלסטיק, נירוסטה וזכוכית. לכל אחד מהחומרים הללו יש מראה ושימוש ייחודי שעשוי להתאים לשימושים שונים. אם לדוגמה בחרתם בבקבוק נירוסטה, תוכלו להשתמש בו בפעילויות בחוץ, מכיוון שהוא עמיד ומבודד טוב מאוד. אך עם זאת, בקבוק נירוסטה עלול להיות מגושם או כבד עבור ריצה או כל פעילות גופנית אחרת. אם תבחרו בבקבוק זכוכית, תוכלו לתת אותו במתנה ללקוחות שלכם בשל האלגנטיות המצויה בהם. אם המחיר לא מתאים עבורכם, תוכלו לבחור בבקבוקי פלסטיק איכותיים שנמצאו כמוצר שניתן להזמין בכמויות גדולות, במחירים מצוינים.

כשאתם מחליטים על הדפסת המותג שלכם, חשוב לזכור לחשוב על הפרטים שתרצו להציג ולקדם. האם זה סמל החברה? שם החברה שלכם? פרטים נוספים ליצירת קשר? או סלוגן שכולם מכירים?
חשוב שתחשבו גם על צבע הבקבוק – צבע הבסיס תורם לעיצוב שלכם. עליכם לדאוג שהמיתוג שלכם יבלוט. אל תפחדו מצבעוניות – אנשים אוהבים לראות צבעים בולטים ולהנות מפריט שימושי ואופנתי כאחד.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן