שליח או חברת שליחויות – מה מומלץ?

יצא לכם לחפש חברת שליחויות ולהיתקל בזמני משלוח של כמה ימים ואפילו שבוע? חשבתם כבר על לקחת שליח פרטי ואיכות השירות קצת הפתיעה אתכם? בדיוק בשביל ליצור את האיזון הנכון ישנה חברת שליחויות המבצעת משלוחים מהיום להיום או גם מהיום למחר, ופועלת עם שליחים המפוזרים בכל רחבי הארץ. כשאתם מזמינים משלוח אל תתפשרו על זמני ההמתנה, איכות השירות ואמינות המשלוח כמובן. אז מה ההבדלים בין חברת שליחויות לשליח יחיד ומה היתרונות של כל אחד? כל התשובות במאמר הבא.

היתרונות של שליח יחיד

עבודה מול שליח יחיד מעניקה לנו לא מעט, ראשית אנחנו כנראה בין הלקוחות היחידים שכרגע מתנהלים מולו ולכן אנחנו לא סתם ‘עוד לקוח’, אלא ישנה התייחסות מלאה לבקשות והדרישות שלנו. כמו כן, ישנם עוד כמה יתרונות בעבודה מול שליח יחיד שכדאי להכיר:

  • קשר ישיר עם השליח לצורך שינויים או ביטולים של הרגע האחרון – באם נתקלנו בבעיה פתאומית או שינוי כתובת של הרגע האחרון, אנחנו הרי בקשר ישיר עם השליח ויכולים באותו הרגע להתקשר ולבקש לבצע את השינוי.
  • יחס ושירות אישיים יותר – כלקוחות של שליח יחיד, אנחנו יכולים להיות בטוחים שאנחנו כנראה הלקוחות היחידים המתנהלים מול השליח ולכן יש דגש רב לבקשות ולדגשים שלנו.
  • בחירת כלי הרכב מראש בעת חיפוש שליח – רק אנחנו יודעים כמה צריך להיזהר על המשלוח שלנו ולכן בהתאם לגודל המשלוח ולמידת העמידות שלו, נמצא שליח המתנייד בסוג הרכב המתאים ביותר.

היתרונות של חברת שליחויות

לעבודה עם חברת שליחויות אמינה, מקצועית ומאורגנת יש לא מעט יתרונות. אנחנו, בתור לקוחות, אוהבים לסמוך על מי שאנחנו עובדים מולו. בטח ובטח כשהעבודה טומנת בחובה אחריות גדולה מאוד. אלו חלק מהיתרונות שחברת שליחויות יכולה להעניק:

  • שליחים עם ניסיון – חברת שליחויות לרוב תעסיק שליחים עם ניסיון תעסוקתי מספק.
  • עמידה בזמנים – חלק משירות שמעניקה חברת שליחויות היא עמידה בזמנים שנקבעו.
  • שירות איכותי 24/7 – חברת שליחויות העובדת עם מספר עובדים יכולה להבטיח שירות יותר שעות במהלך היום.
  • שליחויות בכל רחבי הארץ – חברת שליחויות יכולה להעסיק עובדים המתגוררים באזורים שונים בארץ וכך לתת שירות ברדיוס גדול יותר.
  • שליחויות מהיום להיום – לחברת שליחויות יש את כוח האדם המספק בשביל להצליח לפנות שליחים לביצוע שליחויות דחופות יותר וכך גם לתת מענה מהיר במיוחד.
  • שליחויות משפטיות – שליח מטעם חברת שליחויות כנראה כבר התנסה והינו מיומן בהתנהלות מול הרשויות המשפטיות.
  • שליחויות עם רכב או עם אופנוע על פי הצורך של הלקוח – ישנם משלוחים המצריכים רכב ויש משלוחים שגם אופנוע יספיק. על פי גודל המשלוח, מרחק הנסיעה או רמת אבטוח המשלוח ניתן להחליט באיזה כלי רכב כדאי לקחת אותו.

מוגש באדיבות אתר שליחויות ישראל https://israel-delivery.co.il/

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן