בניית אתרי היכרויות – כל מה שרציתם לדעת

האינטרנט הפך למשאב חיוני ביותר עבור אנשים המחפשים מידע בכול נושא שהוא. עסק, שאין לו אתר אינטרנט שנוצר בצורה מקצועית ופועל היטב בכול המכשירים (מחשב, טאבלט, נייד), מסתכן באיבוד לקוחות פוטנציאליים באתר המקוון והפיזי כאחד. צרכנים בימינו נוטים לבדוק מוצרים ושירותים, הרבה לפני שהם מחליטים לבצע רכישה, ואם האתר שלכם לא ייראה להם מספיק מקצועי ובטוח, הם פשוט יגלשו לאתר המתחרה. לכן, יש חשיבות רבה לבניית האתר שלכם על ידי חברה מקצועית. כדי לסבר את האוזן ננסה להמחיש זאת באמצעות שלושה עקרונות מובילים לבניית אתר היכרויות.

 

3 עקרונות לבניית אתר היכרויות באופן היעיל ביותר

כמו בבניה של כל אתר אחר, כך גם בבניית אתר הכרויות, חשוב להקפיד על כמה עקרונות מוכחים:

  1. לחשוב ׳נייד׳ ולבנות ׳נייד׳

היום, כשמדובר בכול סוג של עסק אינטרנטי, ובמיוחד בענף השידוכים, רוב האנשים מעדיפים לגלוש באתר במכשיר הנייד שלהם, פשוט כי זה מהיר ונוח. פלטפורמות אנדרואיד ו-iOS מגישות לאתרי האינטרנט בסיס איתן על מנת שאלה יוכלו לפעול בנייד באופן מושלם. לכן, בעת יצירת הדגם לעיצוב אתר ההיכרויות, מומלץ לא להתמקד רק בדסקטופ, אלא לחשוב גם, ובעיקר, על הטלפון הנייד.

קודם כל, יש להבין כיצד אנשים משתמשים בנייד ואז להשתמש בזה כבנקודת ההתחלה. המטרה היא לתת מענה לצרכי משתמשי היעד ולהבטיח ששום דבר לא יסיח את הדעת מהשימוש העיקרי שמציע האתר שלכם. למשל, אחת הדרכים למשיכת תשומת לבם של המשתמשים לתכונות הספציפיות באתר ההיכרויות, יכולה להיעשות על ידי יצירת אפשרויות גמישות למעקב אחר ההודעות.

  1. להפוך את הניווט להכי נעים ונוח שאפשר

אתרי אינטרנט רבים כוללים שפע של פונקציות, אבל עיצוב אתר היכרויות אמור להתמקד במטרה עיקרית אחת – בהיכרויות. ככול שהמשתמשים יצטרכו לבצע פחות תנועות כדי לקבל את מה שהם צריכים, כן ייטב.  לכן, מומלץ לפתח את האתר באופן שיאפשר שימוש באצבע אחת בלבד על מנת לבצע כל משימה. זה אומר שהגישה לניווט באתר צריכה להיות מאוד מדויקת. ואכן, ברוב אתרי ההיכרויות הקיימים, הניווטים גלויים לעין ונוחים לטובת ביצוע הפעילויות העיקריות, כמו גלישה בפרופילים השונים.

  1. לעבוד על הטקסט כבר בהתחלה

בניית אתרים באינטרנט אמורה לקחת בחשבון את תפקידו העיקרי של עיצוב האתר והוא, לספק למשתמש נוחות מוחלטת באינטראקציה שלו עם האתר. עיצוב מעולה אמור לאזן היטב בין העיצוב לבין הטקסט ולהציע למשתמשים הבנה ברורה לגבי ׳מה עליהם לעשות כדי להגיע ליעד׳. לפיכך, חשוב להשתמש בטקסט שיתאים באופן מושלם לאינטראקציה עם האתר. הוספת סמלים ותמונות יכולה מאוד לעזור.

לדוגמה, אתרי היכרויות רבים הם מאוד אינטואיטיביים ומציגים רק תמונות של מועמדים פוטנציאליים, ללא שום מילה נוספת. עם זאת, לכל האתרים הללו יש דרכים מובנות מאליהן להצגת מידע נוסף, הן על המועמד והן על האתר עצמו.

 

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן