כל מה שרציתם לדעת על הוצאת ויזה לארה”ב

החלום האמריקני הגיע כבר מזמן לישראל. כלומר, לא במובן של הצלחה ושגשוג כפי שמתארים זאת האמריקאים, אלא יותר במובן של להגיע לארצות הברית, לבקר בה וליהנות מכל מה שיש לה להציע. אבל לפני שאתם אורזים מזוודות ומודיעים לכולם שאתם יוצאים לחופשה של חייכם, יש משהו אחד שאתם מוכרחים לדאוג לו והוא ויזה לארצות הברית.

מהי ויזה לארצות הברית?

הוויזה היא בעצם אשרת כניסה זמנית למדינה. בעוד שישנן מדינות שעמן קיים לארצות הברית הסכם מיוחד ואזרחי מדינות אלה יכולים להיכנס לשטחה מבלי שיידרשו מהם להוציא ויזה. לא כך ישראל. בישראל עדיין אין הסכם כזה, ולכן כל ישראלי המעוניין לבקר בארצות הברית צריך להוציא ויזה. רבים מגלים שמדובר בהליך לא פשוט, אבל עם אנשי המקצוע הנכונים אפשר בהחלט לעבור אותו.

מדוע ישראל לא יכולה לקבל פטור מוויזה?

ישראל עדיין אינה עומדת בקריטריונים של ארצות הברית לקבלת פטור מוויזה. כך, הקריטריון הראשון הוא שיעור סירוב של 3% לקבלת ויזה לארה”ב, כאשר בישראל שיעור המסורבים עומד על 5%-7%. הקריטריון השני הוא התחייבות להדדיות כאשר מדובר בבידוק ביטחוני. לטענת ארצות הברית, ישראל מפלה אזרחים אמריקניים ממוצא ערבי ומבצעת בידוק ביטחוני מדוקדק. מסיבה זו, היא אינה יכולה להתחייב להדדיות.

ממלאים את כל הטפסים

אחד השלבים הראשונים בהוצאת ויזה לארצות הברית היא מילוי טפסים. אך לפני הכול, יש צורך לבחור את הוויזה המתאימה לכם. קיימים סוגי ויזה שונים כמו ויזת תייר, ויזה לבעלי עסקים או ויזה לסטודנטים. אחרי שבחרתם את סוג הוויזה המתאים לכם, יש צורך להוריד את הטפסים המקוונים ולהתחיל למלא אותם. הטפסים הם באנגלית, והם כוללים מילוי פרטים כמו מקום העבודה או ציון בתי הספר ומסגרות הלימוד השונות שבהם לומדים הילדים. כמו כן, יש צורך לצרף תמונות עדכניות של בני המשפחה היוצאים לארצות הברית, תמונות שצולמו בחצי השנה האחרונה ללא כובע או משקפי שמש המסתירים את הפנים. לאחר שממלאים את הטפסים, יש צורך לשלם אגרה בשווי של 160 דולר עבור שגרירות ארצות הברית.

איך מתכוננים לראיון?

לאחר שמילאתם את כל הטפסים, הם נשלחים לשגרירות. במידה והכול הולך כמו שצריך, יזמנו אתכם לראיון קצר של כשתי דקות. הראיון הוא באנגלית, ולכן מומלץ לתרגל קצת את האנגלית הדבורה לפני שאתם נכנסים למראיין. נוסף על כך, כדאי להגיע לראיון בהופעה מכובדת וכמובן לא לאחר. לאחר הראיון תרגישו חופשיים יותר. אם אין לכם מה להסתיר (וזה מה שמחפשים המראיינים בשגרירות), תקבלו תשובה לגבי הוויזה במהירות.

לא חייבים לעשות את זה לבד

המרדף אחר הוויזה יכול להפוך למייאש. אתם ממלאים טפסים אחרי טפסים ואחרי זה עוד צריכים לנסוע לתל אביב או לירושלים כדי לעבור ראיון. זהו הליך לא פשוט ויש אנשים שאף חושבים לוותר על הרעיון לטוס לארצות הברית. ובכן, עם חברת Fast Visa כבר לא צריך להיאבק על הוויזה. הכינסו לאתר fastvisa.co.il וקבלו את כל הפרטים הנחוצים לכם על מנת להנפיק את הוויזה המבוקשת. דבר ראשון, אתם יכולים לקבל את הטפסים למילוי כשהם מתורגמים לעברית, וכך קל לכם יותר למלא את הטפסים הדרושים.

הדבר השני שעושים בחברת Fast Visa הוא להכין אתכם לקראת הראיון. אם מסבירים לכם כיצד ניתן לקבוע תור לשגרירות ארצות הברית ואצל מי עושים זאת, וכן מכינים אתכם מבחינת ההופעה לראיון ומכוונים מה לומר. כך שבסופו של דבר עושים את כל מה שאפשר כדי שתקבלו את הוויזה המיוחלת ותוכלו להגיע לארצות הברית ללא בעיות.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן