11 סיבות מדוע כדאי לכם לשחק במשחקי חשיבה מעץ

עולם המשחקים במאה ה-21 הפך לעולם הנשלט על ידי חברות גדולות העושות שימוש בפלסטיק ובחומרים מזהמים אחרים, וכן רוב המפעלים של חברות אלו נמצאים בסין – היכן שתנאי ההעסקה של העובדים אינם אופטימליים כלל, בלשון המעטה… מדוע שנחשוף את עצמנו ואת ילדינו לחומרים מסוכנים ונתמוך בזיהום והעסקה לא הוגנת? בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורכם 11 סיבות מדוע כדאי לכם לעבור להשתמש במשחקי חשיבה מעץ.

  1. משחקי חשיבה, כשמם כן הם – מפעילים את המוח שלנו וגורמים לנו לחשוב. הפעלה של המוח מאטה את ההזדקנות של תאי המוח ומומלצת לילדים על מנת לפתח את החשיבה שלהם וכן גם למבוגרים ולזקנים על מנת לשמור על המחשבה שלכם חדה. הרי בסופו של דבר גם המוח הוא שריר אותו צריך לאמן ממש כמו אימון גופני.
  2. משחקי חשיבה מפתחים את היצירתיות שלנו וגורמים לנו למצוא פתרונות לסוגיות בדרכים יצירתיות שלא היינו חושבים עליהם בדרך כלל, לכן הם מומלצים במיוחד לילדים על מנת לפתח את החשיבה היצירתית שלהם.
  3. משחקי חשיבה מפתחים חשיבה אסטרטגית וכן גם את הדמיון שלנו ואת ההתמודדות שלנו מול קשיים ואל מול דחיית סיפוקים
  4. כאשר אנו מצליחים לפתור סוגיה או בעיה במשחק חשיבה המוח שלנו משחרר דופמין – הורמון שגורם לנו להיות שמחים ורגועים יותר ומחזק אצלנו את תחושת הביטחון שלנו ואת חוויית ההצלחה שלנו. לכן חשוב שכאשר אתם בוחרים משחקי חשיבה מעץ בעבורכם או בעבור ילדיכם, בחרו במשחק חשיבה ברמת קושי המותאמת לכם על מנת לקבל חוויית הצלחה ולמקסם את הדופמין המשתחרר במוח.
  5. אסתטיקה – משחקי חשיבה מעץ הם משחקים מאוד אסתטיים שמעבר למטרה הפרקטית שלהם, הם גם פריט דקורטיבי מעולה לכל חלל בבית: הסלון או חלל המשחקים.
  6. משחקי חשיבה מעץ הם תרבות פנאי נהדרת וישנם גם משחקי חשיבה שניתן לשחק לבד – דבר נהדר בעבור ילדים. הרי אנו מעדיפים בהרבה שישחקו במשחק חשיבה מאשר שישחקו בטלפון או יראו טלוויזיה.
  7. אקולוגימשחקי חשיבה מעץ הם אקולוגיים מאוד ביחס למשחקי חשיבה העשויים פלסטיק וחומרים מזהמים אחרים, שכן עץ הוא חומר מתכלה.
  8. בריאות – משחקי חשיבה העשויים מפלסטיק מיוצרים לרוב במפעלים גדולים בסין ובסביבה של עוד המון חומרים כימיים מסוכנים אחרים. בייחוד כאשר מדובר בילדים קטנים, לא היינו רוצים שהם יכניסו לפה שלהם בטעות או במקרה חומרים כאלה. כאשר מדובר במשחקי חשיבה מעץ אין מה לדאוג בכלל, שכן עץ הוא חומר טבעי.
  9. תנאי העסקה הוגנים – כאשר המשחקים אותם אנו קונים מחברות גדולות המייצרות את המשחקים שלהן במפעלים גדולים בארצות רחוקות אין לנו איך לדעת מה הם בדיוק תנאי ההעסקה של העובדים במפעלים הללו. כאשר רוכשים אנו משחקי חשיבה מעץ נשתדל לרכוש מיצרן קטן או יצרן מקומי, מכיוון שיצרנים אלו לרוב מעסיקים את העובדים שלהם בתנאים סוציאליים הוגנים והגיוניים.

קרדיט תמונה PIXABAY

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן