רכישת דירה גדולה יותר

כאשר המשפחה מתרחבת ונולדים ילדים נוספים, מגיע שלב שבו הדירה כבר צפופה וההורים מבינים שזה הזמן לרכוש דירה גדולה יותר. מדובר בצעד שהוא חשוב ביותר עבור כל משפחה ויש לו היבטים והשלכות לטווח הקצר וגם לטווח הארוך. זו הסיבה שההורים בוחנים כמה וכמה אופציות, עד שהם מגבשים את ההחלטה הסופית לגבי הנכס שהם רוצים לרכוש. בשלב ראשון הם חושבים על סביבת המגורים, אם הם מעוניינים להישאר בסביבת המגורים הנוכחית כיוון שהם מרוצים מאיכות החיים בה, מהמרקם של התושבים, מהרמה של הגנים ושל בתי הספר ועוד. או לחלופין אולי הגיע הזמן לשפר את איכות החיים לא רק בנושא של דירה גדולה יותר, אלא גם לשנות סביבת מגורים.

מי שגר בעיר הסואנת מעוניין לעיתים לעבור ליישוב קטן יותר, מושב או עיר קטנה. יש כאלו שמעוניינים לעבור לעיר חדשה שנבנית במקום מסוים ברחבי ישראל, או לשכונה חדשה בתוך העיר. כדי לקבל החלטה, ההורים נוסעים למקומות הללו כמה פעמים, בוחנים פרויקטים חדשים וגם דירות יד שנייה ובסופו של דבר מקבלים החלטה שלדעתם תואמת את הצורך המשפחתי ברכישה של דירה גדולה, כך שיהיה חדר לכל ילד. לאחר שהם מוצאים לקוחות לדירתם הנוכחית הם נעזרים באופציה של עורך דין מכירת דירה אשר מסייע להם במשא ומתן מול הלקוחות, בהכנת הנוסח הסופי של החוזה ובהתנהלות מול הרשויות כמו בנושא תשלום מס שבח.

קנייה של דירה גדולה

קנייה של דירה גדולה אינה עניין של מה בכך, הדבר כרוך בהרבה מאד התרוצצויות, סידורים וכספים רבים. לכן בני הזוג מבצעים את התהליך צעד אחר צעד במלוא תשומת הלב כדי לא לבצע החלטות שגויות. רבים שוכרים מראש את שירותיו של מעצב פנים שיעזור להם לבצע שינויים והתאמות מול מחלקת השינויים של החברה הקבלנית, כדי שהתכנון יהיה בדיוק מה שנחוץ להם. כמו לדוגמה אי בנייה של קיר מסוים, כדי שהחלל יהיה גדול יותר. הפיכת דירת 4 חדרים ל – 5 חדרים על ידי ניצול של שטחים פנויים או ההפך, הפיכת דירת 5 חדרים לדירת 4 חדרים שהם מרווחים יותר.

שינויים בדירה

השינויים בכל דירה הם אינדיבידואליים גם כאשר קונים דירת יד שנייה. במקרים הללו מבצעים בדרך כלל התקנה של תשתיות אינסטלציה וחשמל חדשות, מבצעים שינויים פנימיים כדי ליצור דירה גדולה משפחתית וחמימה. כל משפחה מבצעת שיפוץ שכולל את הדברים החשובים בעיניה כמו חדרי אמבטיה עם כלים סניטריים חדשים, חיפוי של אריחי קרמיקה, ריצוף חדש ועוד.

מעבר לדירה משודרגת

אחד הדברים החשובים ביותר בכל בית הוא המטבח, כיוון שהוא לב ליבו של הבית. בכל דירה גדולה יש צורך במטבח רחב ידיים, כדי שיהיה נוח להכין את כל המטעמים ולארח את המשפחה המורחבת ואת החברים בכל עת ובעיקר בסופי שבוע ובחגים.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן