שנת הלימודים חולפת מהר מאד ושוב אנו מתקרבים לימי החופש הגדול ובכל משפחה מתכננים את לוח הזמנים עבור הימים הרבים של החופשה. באופן טבעי לכל משפחה יש תכנונים אחרים אשר נובעים מגילם של הילדים, מאפשרויות החופשה של ההורים, המצב הכלכלי ופרמטרים רבים נוספים. במשפחות רבות מבצעים סיעור מוחות לקראת החופש הגדול, כדי להכין רשימה ריאלית של הרצונות של הילדים כדי לבדוק אילו חלומות אפשר להגשים ואילו חלומות יחכו לשנה הבאה. יש ילדים שיש להם המון חלומות גדולים, מורכבים ויקרים וילדים אחרים שהבקשות שלהן הן מינוריות ומותאמות ליכולות המשפחתיות.

לקראת ימי החופש הגדול, הורים רבים נערכים לכך מראש ולכן הם רוכשים בחנויות ובאתרי האינטרנט שלל יצירות לילדים. מדובר ביצירות אשר מבוססות על שימוש בסוגים שונים של חומרים כמו צביעה בטושים או בצבעים, שימוש בדבק, עץ, פלסטיק, רקמה, השחלת חרוזים ועוד. הקו המנחה של ההורים הוא ליצור כל יום שעת משחק משפחתית ובה מוצעת לילדים אחת האופציות של היצירות שנרכשו. בכל יום הם עוסקים בחומרים אחרים ולכן הדברים הללו מסקרנים ומרתקים אותם מאד. כך הם נחשפים לסוגים השונים של החומרים ולתוצאות שאפשר להשיג כאשר מעבדים אותם.

תעסוקה לימי החופש הגדול

אחת האפשרויות בימי החופש הגדול היא יציאה לחופשה משפחתית. יש כאלו שנהנים לטוס לאילת, שוהים כמה ימים בבית מלון ונהנים מהפינוקים בבריכת השחייה ומהטיולים ברחבי העיר שכוללים תמיד גם שופינג. אחרים ייסעו לכמה ימי חופשה בקטגוריה של קמפינג במקומות כמו מעין חרוד או חורשת טל בצפון. הם ייהנו מהשעות בטבע ליד האגם או הנחל וזו תהיה חופשה נפלאה.

טיסות לחו”ל

חופשה בחו”ל היא אחת המשאלות של ילדים רבים שמעוניינים לראות עולם. לאחר שהם שומעים סיפורים ורואים סרטונים, הם מעוניינים מאד להיות במקומות ספציפיים שמושכים אותם. זו הסיבה שמשפחות רבות מתאמות חופשות מרוכזות במקומות כמו יורו דיסני בפריז, דיסני באורלנדו שבארצות הברית, הפארק של מריו באוסקה שביפן ובעוד המון מקומות ייחודיים.

מסע משפחתי כזה בימי החופש הגדול דורש היערכות מיוחדת הקשורה בתכנון המסלול ולכן ההורים רותמים את ילדיהם, כדי שיבצעו פעולות שונות הקשורות לתהליך ההתארגנות וזאת בהתאם לגילם ולכישורים שלהם. יש ילדים שמחפשים במנוע החיפוש של גוגל אטרקציות שונות אשר נמצאות באזור שאליו הם טסים כמו תאילנד, אוסטריה, איטליה או מדינות אחרות. בישיבות המשפחתיות הם מציעים את האופציות השונות ובני המשפחה מחליטים יחד היכן כדאי להם להיות והיכן לא.

חופשות אצל סבא וסבתא

לאור הימים הרבים של החופש הגדול, חלק מהזמן הילדים נמצאים אצל סבא וסבתא. הם נהנים מאד מהימים המרוכזים הללו שבהם אפשר להיות בבית של סבא וסבתא, לשחק איתם, לצפות במסכים, ליהנות מאוכל טעים ומהמון פינוקים. הם גם יוצאים יחד לסרטים ולבילויים אחרים כדי ליצור זמן איכות.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן