לימודי מחשבים לילדים

בשונה מימים עברו, כיום איש איננו מרים גבה לנוכח ילדים בגילאי יסודי ומעלה המחזיקים באוריינטציה טכנולוגית מעולה, וגישה בסיסית נהדרת למחשבים. הדור של ימינו הוא טכנולוגי הרבה יותר, חשוף לאינספור מקורות מידע, ויודע שהאינטרנט מציע לו את כל הכלים הנדרשים כדי להתקדם ולחתור אל עבר ההצלחה.

אך ליכולת ללמוד לבד ישנה מגבלה מסוימת, אפיקים שלעתים לא נוכל לגעת בהם או לא נדע כי אנו יכולים לגעת בהם. בדיוק לשם כך, קמו מגוון מכללות פרטיות טכנולוגיות המתמחות בלימודי מחשבים, סייבר ותכנות לילדים מגילאי היסודי ועד לגיל התיכון.

אילו תכניות לימוד קיימות בשוק? הנה כמה מן המסלולים שכדאי לכם להכיר.

לימודי מיינקראפט

אם נסתכל על הנראות הוויזואלית שלו הרי שלא נתרשם יתר על המידה, אך מיינקראפט הוא לא אחרת מאשר משחק המחשב הנמכר ביותר בעולם.

בשונה ממשחקי מחשב רבים, הוא מציע עולם וירטואלי אדיר ובו השחקנים אינם מחויבים להשלמת משימות כאלו ואחרות. הם חופשיים להסתובב בעולם הוריטואלי ולמעשה ממש לקיים אורח חיים שלם בו.

לצד גרסתו הרגילה, מיינקראפט מציע גרסה לימודית המקנה לשחקנים את האפשרות לתכנת את המשחק ולהשתמש בשלל טכנולוגיות קוד שונות.

הקורסים הקיימים מאפשרים לתלמידים והתלמידות ללמוד תוך כדי משחק, ולהיווכח כיצד הפעולות התכנותיות שהם עושים, משנות את כל כללי המשחק.

לימודי סייבר

מסלול לימודי נוסף הזוכה לפופולריות הולכת וגוברת, הוא קורס סייבר ואבטחת מידע לילדים, במהלכו לומדים המשתתפים והמשתתפות כיצד אתרי אינטרנט עובדים, מה הן החולשות הקיימות בהם, כיצד לבצע מתקפות סייבר ומנגד כיצד להתגונן מפניהן.

חשוב לציין כי הן לימודי מיינקראפט והן לימודי סייבר מוצעים הן במתכונת פרונטלית והן במתכונת מקוונת. עבור הורים המחפשים אחר קורס תכנות לילדים אונליין ובמקצוע מבוקש בשוק העבודה, הרי שמדובר במסלול לימודי שבהחלט יכול לענות ולעלות על הציפיות.

לימודי גיימינג

לימודי גיימינג הוא שם כולל למגוון רחב ועשיר של תכניות לימוד שונות המאפשרות לילדים לרכוש ידע נרחב בבניית משחקי מחשב.

המסלולים הפופולריים ביותר הם אלו המתמקדים בבניית משחקי מחשב בגרפיקה תלת ממדית, כאשר אחד מן הקורסים הידועים הוא לימודי רובלוקס; רשת חברתית של משחקי מחשב, ובה הגולשים יכולים לבנות משחקים מרשימים ובעלי נראות גרפית מדהימה.

עוד כדאי לדעת, כי לימודי גיימינג לא אחת פותחים דלתות בפני התלמידים, גם בגילאים צעירים, ומאפשרים להתפרנס ממשחקי מחשב מקוונים.

לימודי בניית אתרים

קורסי בניית אתרים לילדים ונוער אף הם זוכים לפופולריות הולכת וגוברת.

כיום כל עסק, ולו הקטן ביותר, מתהדר באתר אינטרנט משל עצמו, וזאת כדי להיות נוכח ברשת. אתר אינטרנט בימינו נחשב ממש לכרטיס הביקור של בית העסק, והוא מאפשר להעביר מידע שיווקי ומכירתי לגולשים, לדרבן מכירות ולהגדיל עסקאות.

חשוב לבדוק את ההבדלים בין קורסים המלמדים בניית אתרים כולל קוד, לבין קורסים הנעזרים בפלטפורמות המאפשרות לבנות אתרים ללא קוד דוגמת וויקס, וורדפרס ודומים להם.

קרדיט תמונה PIXABAY

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן