חיפשתם שף? מצאתם את איזי שף

בואו נודה על האמת, לא משנה על איזו אטרקציה נדבר כאן, בין אם מדובר בחתונה, יציאה למסיבה או בילוי בסרט עם חברים, הרי שאוכל היה ותמיד יהיה מסמר הערב.

ממסעדה טובה עם שפע של אפשרויות קולינריות אנינות, דרך על האש עשיר בבשרים ועד לישיבה עם חברים שכולה על טהרת החטיפים והממתקים; אם כבר באנו ליהנות, אז עושים את זה עד הסוף.

אך מה קורה כאשר מתחשק לנו ליהנות מאוכל טוב ועדיין לשבור את השגרה בדרך מקורית וייחודית? באתר של איזי שף – שף עד הבית, תוכלו להביא את הקולינריה הגבוהה עד למטבח האישי שלכם, ולהפוך את המרחב הביתי למסעדת שף ולו למספר שעות.

סקרנים? או יותר מדויק לשאול רעבים? בואו להכיר את איזי שף.

להפוך את הבית למסעדת שף

באיזי שף תוכלו להזמין שף עד הבית בקלות ובפשטות. כאשר האתר מחולק למגוון רחב של קטגוריות על-פי ערים ונושאים לאירועים שונים.

מחפשים לערוך ארוחה זוגית רומנטית לבת הזוג כאשר כל מנה המוגשת לשולחן שבפינת האוכל היא מנת שף גורמה? או אולי עורכים יום הולדת בחצר הבית ומבקשים לפנק את החוגגים והחוגגות בשפע של מטעמים שוברי שגרה?

הקונספט של שף עד הבית יכול להתאים לכל אירוע ובכל היקף, מאירועים קטנים ואינטימיים, דרך חגיגות עם חברים ובני משפחה ואפילו עד לכנסים ואירועים מרובי משתתפים.

להתארח אצל שף פרטי

לא לכולנו יש את המרחב הביתי המאפשר לארח שף, ומה גם שלא כולנו מעוניינים וחפצים לארח.

בדיוק לשם כך ישנו קונספט נוסף אותו תוכלו למצוא ב-Easy Chef ובו השף מארח את הסועדים והסועדות ממש אצלו במרחב הביתי האישי שלו.

יש בכך שבירת שגרה נהדרת שעדיין מביאה עמה את האינטימיות החסרה במסעדות ההמוניות. לרוב אירוח שכזה מתקיים אצל שפים עם חצר פרטית או פינת אירוח ססגונית המאפשרת ליהנות מאווירה שונה וייחודית.

שף עד הבית? שף עד הטבע!

קשה להסביר את הקסם הקיים בסעודה בחיק הטבע. לפיקניק יש ‘תבלין’ משלו המעשיר כל ארוחה וארוחה.

גם את הקונספט הזה תוכלו למצוא באיזי שף ולאתר מגוון של שפים המציעים לא רק יכולות קולינריות משובחות, אלא גם את הלוגיסטיקה המאפשרת להם להגשים את חלומותיכם הקולינריים לקול ציוץ הציפורים, רשרוש הענפים של העץ ואל מול נופים משובחים ומוריקים.

שף המבשל בחיק הטבע יכול להתאים לשפע של אירועים, החל מחתונות בוטיק, דרך חגיגות ימי הולדת ואף עד לאירועים לימי גיבוש עובדים.

איך מתחילים?

זה קל ופשוט. באיזי שף תוכלו לאתר את השפים על-פי קטגוריות המחולקות באתר, וכן להיעזר במנוע הסינון הקיים בו.

במנוע החיפוש תוכלו לאתר שפים לפי כשרות, מיקום בארץ, מספר המשתתפים וסגנון המטבח. תוך שניות ספורות יופיעו לכם תוצאות ממוקדות ומדויקות.

קרדיט תמונה PIXABAY

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן