איך מוצאים עבודה בהייטק בלי ניסיון?

במידה וגם אתם מאותם אנשים שבטוחים כי עולם ההייטק מורכב ממתכנתים ומהנדסים בלבד, ניכר כי הדעה הרווחת הזו רחוקה במיוחד מהמציאות בה אנו נמצאים. על כן, תעשיית ההייטק במדינת ישראל כוללת מגוון רחב של תפקידים שונים, ואנשי התכנות מהווים רק חלק קטן מכלל המחלקות השונות הקיימות בתעשיית ההייטק. בכל זאת, איזה חברה תקום ללא אנשי מכירות, תוכן ושיווק בעידן בו אנו חיים? מיותר לציין כי בתעשייה גדולה שכזו קיים מקום למגוון  כישורים נרחב שכן, הצורך בא לידי ביטוי במשרות עבודה בהייטק ללא ניסיון, משרות המתאימות לאנשים מכל הסוגים, בין אם מדובר באנשי עסקים ובין אם מדובר במורים, אקדמאים, מהנדסים וכיוצא בכך. משרות הכניסה השונות לתעשיית ההייטק לעיתים ידרשו מכם ללמוד לימודי הייטק או לחילופין הכשרה מסוימת שתמקצע אתכם לקראת התפקיד המיועד. במידה ועבודה בהייטק ללא ניסיון מעניינת אתכם או שאתם מעוניינים בהסת מקצוע, מיותר לציין כי עולם ההייטק הוא עולם בוא תוכלו להתפתח ללא מעצורים

אתרי הייטק מובילים ברחבי האינטרנט

ניתן לומר באופן חד משמעי כי אחד הכלים היותר חשובים בעת בה אתם מעוניינים לבצע חיפוש של עבודה בהייטק ללא ניסיון, הוא אתרי האינטרנט השונים בתחום. לאור העובדה כי תעשיית ההייטק לא מרכב אך רק ממתכנתים ואנשי סייבר, המשרות השונות בתעשייה התפתחו עד לכדי אתרי אינטרנט שכל תפקידם הוא גיוס כוח אדם למגוון הענפים השונים. בין ענפי ההייטק השונים תוכלו למצוא אנשי שיווק, אנשי מכירות, מתכנתים, אנשי קריאייטיב, מעצבים גרפיים וכן הלאה וכן הלאה. לרבות ביצוע של ביקורים באופן תדיר באתרים הללו, ההמלצה המרכזית תהיה גם להירשם לניוזלטרים שלהם על מנת לקבל מידע מקיף בכל הנוגע לתעשיית ההייטק שכן, המידע לא תמיד יהיה רלוונטי עבור המשרה אחריה אתם מחפשים אך ניכר כי תקבלו מידע כללי על התעשייה עצמה.

התחילו בנטוורקינג ויצירת קשרים

במידה ואתם מאותם אנשים שאוהבים לפגוש באנשים חדשים ומצליחים לנהל איתם שיחה באופן טבעי, ניתן לומר כי נטוורקינג הוא אחד הכלים המשמעותיים ביותר עבורכם בעת מעמד חיפוש המשרה הרלוונטית עבורכם. במידה ולא, מומלץ לקפוץ למים ולנצל את ההזדמנות במטרה להתפתח בתעשייה ובכל הסובב סביבה. נוסף על כך, היעזרו בקבוצות מקצועיות בפייסבוק בתחום בו תיהיו מעוניינים לעבוד, והצטרפו אליהן. קבוצות פייסבוק אלו כוללות בין יתר קהילות מקצועיות ומנוסות אשר מבוססות על אנשי מקצוע. התחילו להביע עניין באמצעות תגובות ופרסומים עניינים ברחבי הקבוצות הרלוונטיות במטרה להרחיב את קהל הקשרים העסקיים שלכם, עוד טרם כניסתכם לתחום. גם אם לא תמצאו עבודה ביום הראשון – ניכר כי תוכלו להרחיב עד אז את סט הכישורים החברתיים שלכם ואף תכירו חברים חדשים.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן