תתבגרו – הגיע הזמן לעבור למיטת נוער

מזל טוב! הילד/ה שלכם הגיע/ה לגיל הטיפש עשרה…
פתאום ניתן לראות שינויים פיזיים בלתי צפויים, בכל חודש הם קופצים בכמה סנטימטרים, הם מחפשים יותר פרטיות ושקט מהסביבה וסף העצבים שלהם נע ונ
ד.

כנראה שהגיע הזמן להשאיר את מיטות הילדים מאחור ולהעביר אותם אל עבר מיטות נוער אשר יתאימו יותר למידותיהם ולצרכיהם ההולכים ומתרבים.
בנוסף, איכות השינה שלהם בגיל הזה חשובה במיוחד על מנת למקסם את תהליך הגדילה שלהם (הורמון הגדילה מופרש בזמן השינה, הוא אחראי על התארכות העצמות והארכת עמוד השדרה), היא חשובה גם לשיפור מצב הרוח ומאפשרת להם להתעורר כמה שיותר מרוכזים לקראת יום הלימודים שעומד להתחיל.

אז אילו אופציות קיימות בשוק? ומאיפה מתחילים? ריכזנו לכם כאן את כל מה שאתם צריכים לדעת:

הרוחב הממוצע של מיטת נוער הוא 120 ס”מ, האורך הממוצע עומד על 190/200 ס”מ.
לגבי איכות החומר, מדובר בנושא עם חשיבות רבה – תעדיפו שיהיה מדובר באיכות הטובה ביותר עבור הילד/ה שלכם וגם במוצר שישאר לאורך זמן ויספק את הסחורה.

תוכלו למצוא מגוון מיטות נוער העשויות עץ, מיטות ממתכת ועוד מגוון חומרים כאלה ואחרים.
חשוב גם לשים דגש על המנגון של המיטה אותה אתם מעוניינים לרכוש, כיום בשוק קיימות מגוון טכנולוגיות חדישות ומוצלחות במיוחד, למשל:

מיטה מתכווננת, בעלת מנגון חשמלי אשר מאפשר להזיז את החלק העליון, התחתון וגם המרכזי בהתאם לתנוחת הגוף הרצויה, מה שמומלץ מאוד בעת קריאה או צפייה בטלוויזיה, על מנת לספק את התמיכה הרצויה לגוף ובכך לשמור על בריאות הילד/ה שלכם.

הטכנולוגיה בתחום הריהוט והלינה התפתחה מאוד בשנים האחרות, היום ניתן למצוא מיטות נוער עם מנגנונים שונים, כמו:

*מנגנון “Up&Douwn” – מאפשר הרמה והורדה של חלקי המיטה בכדי להתאים לצרכים המשתנים במהלך היום.
*מערכת קפיצי פוקט (עם מרכז הבריאות) – מהווה תמיכה חשובה ומוצלחת לעמוד השדרה ולגב, עשויה מחומר נחשון פלדה גמיש המונח על קפיצי המזרן אשר תפקידו לווסת לחצים ולהעמיק את חוויית השינה.
*מנגנון פתיחה וסגירה שקט – מנגנון חשמלי או ידני המאפשר לפתוח או לסגור את המיטה ביתר קלות.

בנוסף, קיימות מספר אופציות של מיטות נוער אשר יכולות להתאים לצרכים או המגבלות של החדר הרלוונטי של המתבגר/ת שלכם:

ספת נוער – אם יש מגבלת מרחב בחדר, נמליץ לברר על “ספת נוער”, מדובר בספה מעוצבת ונוחה במיוחד, אשר נפתחת ביתר קלות למיטת יחיד או למיטה זוגית.

מיטה זוגית/מיטה וחצי – במידה ומדובר בחדר שינה גדול, ניתן לפנק את המתבגר/ת שלכם במיטה זוגית או מיטה וחצי שיקנו להם מרחב פעולה, יאפשרו להם ללמוד עם חבר/ה וגם ליהנות משינה עמוקה באלכסון.

המלצה חמה: תמדדו את החדר לאורכו ולרוחבו, את המרחב הספציפי בו תרצו להכניס את מיטת הנוער העתידית ולבוא לחנות מוכנים ועם הידע הנחוץ, כדי לוודא שאתם בוחרים את המיטה המדויקת והמתאימה ביותר.

קרדיט תמונה FREEPIK

תוכלו למצוא מגוון עשיר של פתרונות שינה לבני נוער בחנויות המותג הנחשב “גודנייט”, החל מספות נוער נפתחות ועד למיטות זוגיות – כל מה שאתם צריכים במקום אחד, ובמקרה של התלבטות ניתן להיעזר בצוות מקצועי שישמח לתת לכם יד.

אז אל תשכחו לקחת איתכם את הילדים ולבדוק יחד את המיטה/ספה הייעודית, כדי לוודא שמדובר בנוחות המקסמילים עבורם.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן