חיפשתם בלונים בצפון? מצאתם את בלוניטה

באזור הצפון המוריק והרחב ניתן למצוא לצדן של הערים הגדולות, עוד שפע של יישובים קטנים בדמות קיבוצים וכפרים הפזורים לכל אורכו ורוחבו. בעוד שבעיר הגדולה הרי שניתן למצוא חנויות בלונים אשר יעצבו מגוון רחב של אפשרויות מרהיבות ומרגשות, הרי שביישובים השונים לעתים לא מתאפשר כל פתרון הנגיש במרחק הליכה או נסיעה קצרה.

בבלוניטה החליטו להרים את הכפפה, והקימו את העסק המוביל באזור הצפון אשר מעניק את משלוחי הבלונים שלו לכל נקודה ונקודה מרכס הכרמל ועד לרמת הגולן.

מגיעים לכל מקום ומתאימים לכל אירוע

כי מי אמר שליישובים המרוחקים לא מגיע? בלוניטה משלוחי בלונים בצפון מגיעים לכל אזור ולכל נקודה.

באתרה של בלוניטה מציינים בכל עת כי אין מדובר בעוד חנות בלונים, ויתרה מזאת הם אינם חנות בלונים כלל וכלל. בלוניטה נוסדה על-ידי אמני בלונים כשהמטרה היא אחת: לשמח את כל תושבי הצפון, תוך הקפדה על זמינות גבוהה ועיצובי בלונים מקוריים ומרהיבים ביופיים.

טעות היא לחשוב כי משלוחי בלונים תקפים לסטנד בלונים ותו לא. עיצובי הבלונים מתאימים לכל אירוע ואירוע, החל מבלונים לחתונה, דרך בלונים לברית ובריתה ועד לסידורי בלונים לחדרים בצימרים לרגל הפתעה רומנטית ומפנקת.

מגוון עיצובים לבחירה

בשיטוט מהיר באתרה של בלוניטה, תוכלו למצוא שפע של אפשרויות לעיצובי בלונים מקוריים, בעלי נוכחות ומרהיבים ביופיים.

את העיצובים השונים תוכלו לבחור ישירות מתוך הקטלוגים שבאתר אשר מותאמים לפי נושא, או לחילופין לשוחח עם נציג שירות מטעם בלוניטה אשר יאפיין יחד אתכם את העיצוב המדויק. ניתן לערוך מגוון עשיר של עיצובים מקוריים תוך שיחת אפיון המעמיקה ומדייקת את הפרטים של החוגג או החוגגת, ההעדפות, הסיבה למסיבה ועד לפרטים הקטנים אשר יעשירו את האווירה.

את הבלונים ניתן להזמין כסטנד המגיע במשלוח תוך שהוא ערוך ומוכן, בסידור בלונים לחדר או לחילופין באמצעות עיצובי בלונים ססגוניים ומרהיבים לאולמות אירועים.

מחירים אטרקטיביים במיוחד

בבלוניטה תוכלו ליהנות משפע של עיצובי בלונים בצפון ובמחירים אטרקטיביים והוגנים לכל כיס.

הצוות המקצועי איננו מתפשר על הבלונים הטובים ביותר, כאלו המביאים עמם נראות שקשה להתעלם ממנה, אך גם עמידות לאורך זמן רב יותר.

בפניה לצוות בלוניטה תוכלו לאפיין יחד עם אמן הבלונים עיצוב המותאם במיוחד עבורכם ובמחירים מיוחדים שייבנו עבורכם בחבילה אחת.

איך מתחילים?

זה קל ופשוט, חפשו בלוניטה ברשת או פשוט הקלידו בלונים לאירועים בצפון ותוכלו לאתר את בלוניטה ולמצוא בה מגוון רחב של אפשרויות לעיצובי בלונם לבחירה.

ניתן להשאיר לצוות בלוניטה פניה באתר לקבלת שיחה חוזרת, לכתוב להם בוואטסאפ או ליצור קשר טלפוני ישיר לקבלת עזרה מאמן בלונים מקצועי.

חיפשתם אחר בלונים צבעוניים ומרגשים באזור הצפון? מצאתם את הצוות המוביל של בלוניטה.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן