מה הופך אומץ לעיקרון פנימי מנחה?

לא מעט תכונות אופי שונות הפכו להיות תכונות אופי שמנחות אותנו לאורך החיים. אך התכונה החשובה ביותר מבין התכונות היא תכונת האומץ, תכונה שכולם רוצים להשיג אותה. אנשים שלא אמיצים ימצאו את עצמם ברוב המקרים משתרכים מאחורי כל השאר. אז מה הופך את התכונה הספציפית הזאת לעיקרון פנימי מנחה? כזה שתוכלו להשתמש בו בכל מיני פרמטרים שונים ובכל מיני סיטואציות שונות. במאמר הבא נסביר לעד עד כמה אומץ יכול לשנות את כל תפיסת החיים שלכם.

השאירו את החששות מאחור

במציאות של היום לא מעט אנשים רוצים לעשות פעולות שדורשות אומץ. אך ברגע שהחששות והפחדים מנחים אותם, יהיה מאוד קשה לבצע פעולות גדולות ומשמעותיות. מי שאמיץ ישאיר את כל החששות ואת כל הפחדים הרחק מאוחר, ויקבל בתמורה לא מעט. בוודאי יצא לכם לשמוע סיפורים שונים על אנשים שהגדירו את עצמם כאמיצים, אך המציאות הייתה שונה לגמרי. אם תיתנו לחששות ולפחדים להנחות אתכם, יהיה לכם מאוד קשה לממש את הפוטנציאל הטמון בכם. מי שנותן לחששות מקום של כבוד עלול לקצוץ לעצמו את הכנפיים.

אומץ זוהי תכונה נרכשת

אף אחד מאיתנו לא נולד אמיץ, להפך כולנו בתור ילדים נחשוש מדבר כזה או אחר. אך אומץ זוהי תכונה שניתן להשיג אותה ככל שעוברים החיים. לא מעט פעולות שונות שתעשו במהלך חייכם יאפשרו לכם להיות אמיצים קצת יותר בהשוואה לעבר. בסיטואציה מסוימת תמצאו את עצמכם אמיצים מאוד, כאלה שלא חוששים מאף אחד ומשום דבר. כך שגם אם היום אינכם אמיצים, זה לא אומר שלא תהיו אמיצים בעתיד. יש לכם הזדמנות מעולה לקחת את האומץ שלב אחד קדימה ולהפוך אותו לחלק בלתי נפרד מהחיים שלכם.

תקבלו החלטות משנות חיים

נמאס לכם לראות את עצמכם נמצאים פחות או יותר באותו מקום? נדגיש כי המציאות לא חייבת להיראות כפי שהיא. אנשים אמיצים מקבלים החלטות אמיצות, כאלה שיכולות לשנות את חייכם מקצה אחד ישירות לקצה השני. מה שאתם צריכים לעשות זה רק לקחת את האומץ שלכם שלב אחד קדימה. אל תחששו לתת לאומץ מקום של כבוד, כי בסוף אתם תרוויחו מכך הרבה יותר מאשר אתם עלולים להפסיד. כל האנשים האמיצים בסופו של יום מרוויחים הרבה מאוד.

ניתן לשלוט על התכונה הזאת

בשונה מתכונות אחרות שהן תכונות שקשה לשלוט עליהן, כאן מדובר על תכונה נשלטת. כלומר מדובר על תכונה שתוכלו לפקח עליה, ולווסת אותה למקומות השונים שנכונים לכם. אנו מציעים לכם לקחת את התכונה הזאת ולשלוט עליה בצורה שנכונה לכם. יש כאלה שרוצים להיות יותר אמיצים, אחרים מעדיפים להיות פחות אמיצים. יש כאלה שיהיו אמיצים במצבים מסוימים, ופחות אמיצים במצבים שונים. זה מה שהופך את התכונה הזאת לתכונה שתוכלו להשתמש בה בתבונה.

קרדיט תמונה Depositphotos

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן