מדפסות כרטיסים מומלצות

אפשר לומר ללא כל צל של ספק כי בימים אלה, יחד עם הרצונות והדרישות השונות ניתן לומר באופן חד משמעי כי כל בית עסק, מעוניין בגיוס לקוחות בליווי הענקת תחושת שייכות או לחילופין לויאליות כזו או אחרת. בעידן בו אנו חיים מיותר לציין כי ההיצע עולה על הביקוש ולכן, חייב כל בית עסק להבין איך הוא יכול להביא לצמיחת סביבת הלקוחות שלו וכמו גם, לדאוג שאותם לקוחות ידברו עליו בלי הפסקה. עם כן, אפשר לומר כי אחת הדרכים היעילות והאפקטיביות ביותר הינה להגיע למצב בו אותו לקוח מחזיק בכרטיס של העסק. יש לציין כי כרטיס העסק פותח בפני הלקוח שמחזיק אותו עולם מגוון ורחב אפשרויות. במאמר הבא נדבר על האופן בו תוכלו להפיק את אותם כרטיסים באמצעות מדפסות כרטיסים וכל היוצא בכך.
מהי מדפסת כרטיסים?
מדפסות כרטיסים מגנטיים מאפשרות למשתמש להדפיס כרטיסים מגנטיים או לחילופין כרטיסי OVC, בזמינות מיידית לידיו של הלקוח תחת עלויות כספיות נמוכות. עם כן, הזמינות המיידית הניתנת למשתמש נוצרת לאור העובדה כי מדובר במדפסות שולחניות אשר ממוקמות בבית העסק עצמו. אופי ההדפסה של מדפסות הכרטיסים דומה מאוד לאופן ההדפסה במדפסת ה”רגילה” והסטנדרטית שכולנו מכירים רק שההדפסה במקום על נייר, מתבצעת על גבי כרטיס מגנטי. נוסף על האמור, חשוב לציין כי ישנה האפשרות לעצב את הכרטיס בכל עיצוב על פי טעמו האישי של בעל העסק ולאחר מכן, להדפיסו על גבי כרטיס ריק או לחילופין על כרטיס שיגיע מעוצב במטרה להדפיס עליו כיתוב בלבד. בעת תהליך ההדפסה, עובר הכרטיס גם תהליך של קידוד וכך למעשה ניתן לדלות ממנו את הפרטים הרלוונטים ולהפוך אותו ל”תג זיהוי”.
נוסף על האמור, חשוב לציין כי לאור העובדה שמדובר במדפסות שולחניות, ניכר כי הדבר לא מעיד על איכות נמוכה ולמעשה, בעת בה אנו מדברים על מדפסות כרטיסים בפרט, ניתן לומר באופן חד משמעי כי מובטחת איכות גבוהה.
מהו הפס המגנטי?
כמו בכל כרטיס אחר שאתם מכירים, בצידו השני של הכרטיס ישנו פס מגנטי, ברוב המוחלט של המקרים הפס המגנטי יהיה בצבע שחור. ישנם שני סוגי צפיפויות לפס המגנטי אשר מכונים כצפיפות גבוהה וצפיפות נמוכה. פס מגנטי למעשה מהווה את החלק הדומיננטי והחשוב ביותר על גבי הכרטיס וכמו גם, הפס המגנטי הוא זה שהופך אותו למעשה לכרטיס זיהוי. את הפס המגנטי מייצרים בעזרת חומרי גלם פלסטיים דקים במיוחד בליווי ציפוי של תחמוצת ברזל. כך למעשה תוכלו לשנות את כלל תכונותיו של הכרטיס שלכם ולשלוט בביצועים שלו. על כן, קורא הכרטיסים בו מועבר הכרטיס המגנטי, מתפקד כמוליך אשר יודיע לקרוא את כלל הנתונים המוזנים על גבי הכרטיס.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן