חברות תוכנה וסטרטאפים – הצטרפו להצלחה של זוהו

ZOHO CRM היא מערכת ניהול קשרי הלקוחות האידאלית ביותר. חברות תוכנה וסטרטאפ – הנה 4 הסיבות העיקריות שבגינן כדאי להתקדם למערכת זוהו.

חברות סטרטאפ ותוכנה – כחול לבן שולט בעולם

נכון לשנת 2018, פעלו על פי דו”ח שפרסמה סטארט-אפ ניישן סנטרל למעלה מ – 6,600 חברות סטרטאפ בישראל.

היקף החברות האמורות כבר הספיק לגדול, ומתכתב עם העובדה שבשנת 2020 הפכה מדינת ישראל רשמית ליצואנית הייטק, שכן יותר מחצי מייצוא השירותים שלה הם שירותי תוכנה. בכל הנוגע לעולם ההייטק אנחנו על המפה, ולא נדמה שאנחנו הולכים לזוז ממנה בקרוב.

אופי העבודה – טכנולוגי, חדשני, ומעל לכל – מעבר לים

כאמור, חברות הייטק מעניקות שירותי תוכנה ללקוחות רבים, אשר רובם מצויים מעבר לים. משכך, על אותן חברות, אשר מעניקות שירותים באופן שוטף, לדאוג לפרמטרים שונים, ובראשם נגישות ותקשורת יעילה, אשר יכולה לדאוג לשימור לקוחות רבים.

אם כן, אספנו עבורכן, חברות תוכנה וסטרטאפים, את כל הסיבות שיש להצטרף להצלחה של ZOHO. מוכנים? אנחנו מתחילים.

סיבה ראשונה – One Stop Shop

עסקים רבים כיום עובדים עדיין בשיטות הישנות. לא פעם אנו נתקלים בבעלי עסקים שנצמדים לתוכנות הישנות מבית Office, דוגמת Excel ו – Outlook. על אף שמערכות אלו טובות למדי, מדובר על כלים שאינם מותאים לכם, ומעבר לכך – על מספר כלים שונים.

בנוגע לנתון זה, יכולה ZOHO לשרת אתכם כך שתהווה תוכנה אחת ממנה אפשר לנהל את כלל המערכת. בעזרת שימוש בתוכנה, לא רק שתוכלו לנהל את כלל המשימות שלכם ושל העובדים דרך התוכנה, אלא גם ניהול מלאים, מעקב אחר שביעות רצון לקוחות ופרמטרים רבים נוספים.

לשם המחשה – סל המוצרים אותו מעניקה מערכת ZOHO

אם בפסקה לעיל דיברנו על כך שמערכת ה – CRM של זוהו מהווה נקודה אחת שיש בה הכל, הרשו לנו לפרוס לכם, בכמה נקודות קצרות, מהם אפיקי הפעולה של זוהו במיוחד עבורכן, חברות התוכנה:

  • מערכת CRM (ניהול לקוחות) מהמובילות בתחום
  • מערכת ניהול קמפיינים חדשנית
  • מערכת ניהול Social
  • מערכת דיוור וממשק ל – SMS ישיר ללקוחות
  • מערכת סליקת אשראי מתקדמת ויעילה

סיבה שנייה למערכת ZOHO CRM – שיווק חכם יותר

כפי שציינו לעיל, מעכת זוהו יודעת להעניק לכם הכל בחנות אחת. עם זאת, מעבר לנוחות שגלומה בעובדה זו, המערכת מעניקה לכם יתרון משמעותי נוסף, והוא באופן ניהול מערך השיווק שלכם.

מערכת הניהול של ZOHO יודעת לנטר עבורכם את הלידים שקיבלם מהמערכות הפנימיות וכן מהמערכות החיצוניות, כך שלא תאבדו אפילו לקוח אחד. מעבר לכך, המערכת מאפשרת לכם לנהל את הניוז-לטרים תוך בחינת זהות הלקוחות שהמירו והפכו ללידים חמים. קחו את אלו, תוסיפו אפשרות לניהול מנקודה אחת של מערכת הקשרים ברשתות החברתיות – ויש לכם מתכון מנצח.

סיבה שלישית ל – ZOHO – מחירים ועלויות

אחד הקשיים הגדולים ביותר העומדים בפני סטרטאפ חדש או נושא העלויות. בטרם גיוס רציני ראשוני, החברה נסמכת על הכנסות בלבד, ולעיתים על השקעות של מקורבים, דוגמת משפחה או חברים.

בנושא זה באה זולו להעניק פתרון בדוגמת המחיר. לצד חברות רבות בתחום, שגובות סכומים גבוהים בגין מוצרים שאינם עונים על כלל צרכי הלקוח, מערכת ZOHO CRM, אשר מעניקה פתרון מקיף ודואגת להגשמת כלל צרכי העסק שלכם, גובה מחיר שווה לכל כיס, המהווה מרצדס במחיר של קטנוע.

הסיבה הרביעית להיכנס לחגיגה – שומרים עליכם – מדיניות הפרטיות של ZOHO

מעבר ליתרונות שהוצגו לעיל, הנוגעים בעיקר ליתרונות מערכת ZOHO CRM על פני מערכות אחרות בשוק, אנו רוצים לדבר על התפיסה שלנו ביחס אליכם, בייחוד ביחס לנושא הפרטיות.

לאור שנים, זוהו נהגה במדיניות לפיה המידע שלכם הוא מעל לכל, בראש סדר העדיפויות שלנו. משכך, אנו לא מפרסמים, לא מוכרים שטחי פרסום ולא מבצעים מוניטיזציה בגין השימוש שלכם באפליקציה בשום צורה. כך, מעבר לנוחות הגלומה בשימוש באפליקציה ללא כל פרסומת, תוכלו לוודא שהפרטים שלכם נשארים אצלנו, ולא עוברים לאף אחד אחר.

חברות סטרטאפ, הייטק ותוכנה – למה לכם להשתמש ב – ZOHO CRM? הכנו לכם סיכום קצר:

  • One Stop Shop – מערכת ZOHO CRM מאפשרת לכם לנטוש את ניהול העסק במספר תוכנות, ולנהל הכל דרך פלטפורמה אחת נוחה, יעילה ושמתואמת לצרכים שלכם. בין היתר, תקבלו מערכת לניהול לקוחות, קמפיינים וסושיאל, ואף ניהול מערכות הסליקה – הכל ממערכת אחת.
  • עבודה חכמה יותר – מערכת זוהו יודעת לנטר עבורכם את הלידים שקיבלתם ולאבחן התנהגויות משתמשים, כך שתוכלו לשמור על כל לקוח פוטנציאלי קרוב, ואף להגיע אליו בלחיצת כפתור.
  • מחירי המערכת – בניגוד למערכות שונות בתחום, אשר לא פעם לא מספקות את כל צרכי העסק, מערכת זוהו מאפשרת לכם את כל הפיצ’רים הנדרשים, במחיר שווה לכל כיס.
  • מדיניות פרטיות – מערכת זוהו היא בין היחידות אם לא היחידה בשוק שלא מרוויחה עליכם כסף מפרסומות. כך, לצד שימוש נעים בתוכנה – תוכלו לשמור על הפרטים שלכם בידיים שלכם.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן