פיצרייה באשדוד: משולשים מושלמים

הקולינריה באשדוד חוגגת ובמסגרת הזו תוכלו למצוא פיצרייה באשדוד שכל אחת מתמחה בתחום ספציפי. מה מציעים בעיר הדרומית? הנה כמה טעימות

אשדוד עלתה לכותרות בתחום הקולינריה. העיר שעד לא מכבר נודעה בעיקר בחוף הים היפהפה וההגירה החיובית שיש אליה, עולה כעת כיתה ונכנסת חזק לתחום הקולינריה. כך למשל, יש בעיר מסעדה שמככבת במדורים לאחר שהשף שעומד בראשה זכה בהכרה בפסטיבל בישול בינלאומי ועוד מסעדות שונות שמגישות אוכל טעים במיוחד, כזה שגורם לסועדים להרגיש שהמארחים הניחו את כל הלב בצלחת.

לצד מסעדות השף שזוכות לעדנה, גם האוכל המהיר זוכה ללא מעט תשומת לב. אחת הדוגמאות הבולטות לכך היא הפיצה. לכאורה, מדובר במאכל הכי פשוט להכנה, אולם בפועל צצו באשדוד מגוון רחב של פיצריות, שכל אחת מגישה את הזווית שלה למאכל האיטלקי האהוב:

  • פיצרייה שמביאה את איטליה לישראל – מגוון פיצריות ששמות דגש על אווירה איטלקית. אחרי הכל, הפיצה מקורה בארץ המגף ולכן פיצרייה באשדוד שנותנת לסועדים הזדמנות להרגיש כאילו הם בלב רומא, הופכת מיד לאטרקציה. צבעי הדגל האיטלקי, מוזיקה מלטפת, אורות מעומעמים, מה עוד צריך כדי לעצום את העיניים ולהרגיש כאילו אתם נמצאים בישראל אבל טועמים את איטליה בכל ביס?
  • פיצרייה ששמה דגש על תוספות – נכון, יש את התירס, זיתים ופטריות הקבועות, אבל ישנן לא מעט פיצריות באשדוד שהפכו את עניין התוספות לאומנות של ממש. בין אם מדובר בפירות העונה, פירות ים מכל הסוגים, גבינות, ירקות מרחבי העולם ועוד כיד הדימיון הטובה. פיצרייה ששמה דגש על תוספות הופכת לפעמים את הפיצה לתירוץ בלבד לטעום משילובים שהתחילו אולי כבדיחה, אבל הפכו לשם דבר.
  • פיצרייה ששמה דגש על ההגשה – אפשר להגיש פיצה עגולה על מגש מתכת כסוף, אבל מה הכייף בזה? פיצרייה שהופכת את ההגשה להצגה מיד תזנק למקום מרכזי בטבלת הפיצריות האשדודיות. כך למשל, פיצרייה שמגישה את הפיצות על מגשי עץ חמים ולפיצה יש כל פעם צורה שונה ולצידה מוגשים ירקות טריים מהשוק שחתוכים בצורה גסה במכוון, ולעומת זאת פיצרייה באשדוד שבה המגשים מצויירים, המידות מדויקות והזהות בין פיצה אחת לאחרת פשוט מושלמת.
  • פיצרייה באשדוד שפועלת בסודי סודות – עובדה ידועה היא שמים גנובים ימתקו. יש באשדוד פיצריות שהקטע המרכזי שלהן הוא שאף אחד לא יודע על קיומן. במילים אחרות, אם אתם הולכים בעיר ורואים אנשים מתגודדים סמוך לקיר או יושבים על ספסל וכאילו ממתינים למשהו לא ידוע, יש מצב שכדאי גם לכם לחכות. הפיצה כאן מעולה!

כעת נשאר רק לבחור פיצרייה באשדוד שאתם מתחברים לרעיון שעומד מאחוריה וליהנות כל ביס מחדש. ככה כשמוצאים את המשולש המושלם. פשוט מתאהבים עד מעל הראש.

קרדיט תמונה PIXABAY

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן