הכי כיף לערוך בר מצווה בכותל בקיץ

קיץ 2022 הגיע ואיתו הזדמנות מצוינת לעשות בר מצווה בכותל בקיץ לילד שלכם. למה דווקא בכותל? התשובה היא שאין מקום יותר טוב ממנו בשביל בר מצוות. הרי מה אנחנו צריכים בבר מצווה? צריכים קדושה? הכותל הוא המקום הקדוש ביותר ליהודים בכל העולם. בכותל יש מגוון מקומות לערוך בהם את העלייה לתורה. גם מקומות שאפשר להיות כל המשפחה, גברים ונשים, ביחד. ומה עם כל המסביב? חגיגות, ריקודים, סיורים, אוכל וכל דבר שהופך אירוע לאירוע. בכותל יש את כל מהכול ובירושלים יש את כל מה שאתם חולמים עליו.

חברה מקצועית זה סופר חשוב

ארגון בר מצווה בכותל יכול להיות משהו קשה ומסובך אך זה ממש לא חייב להיות ככה. בשביל לעשות לכם את החיים קלים ואת האירוע מושלם, יש אותנו. אנחנו חברה מקצועית לארגון בר מצוות כמו כאן באתר שחיה ונושמת ארגון בר מצוות בכותל כבר יותר מ-15 שנה. כל מה שאתם צריכים זה להחליט איזה סוג של אירוע אתם רוצים ואנחנו נארגן לכם את הכול, מהפרט הכי גדול ועד הפרט הקטן האחרון. הניסיון הרב שלנו וכוח השוק שלנו מאפשרים לנו להיות בקשר עם מגוון גדול מאוד של ספקים בכל תחום הקשור לבר מצוות. זה אומר שהספקים שלנו נותנים את השירות הכי טוב במחיר הכי משתלם, מה שיוצר לכם אירוע מושלם במחיר משתלם לכל כיס.

גמישות היא הסוד שלנו

לכל לקוח ולקוחה יש את הרצון שלהם על איך האירוע יהיה. למשל, יש כאלה שרוצים לערוך את טקס העלייה לתורה ברחבה של הכותל המערבי. יש כאלה שמעדיפים אזור מקורה, שיש בקשת וילסון. יש לקוחות שדווקא רוצים לערוך את טקס העלייה לתורה כאשר האם יכולה לחבק את הילד, מה שאומר שצריך לערוך את הטקס במתחמים המשותפים. אנחנו יכולים להיענות לכל הבקשות שלכם ולהתאים את האירוע בשבילכם. למשל, ברחבת הכותל, בימיי הקיץ החמים, אנחנו דואגים להצללה סמוך לחומת ההפרדה בין גברים לנשים, כך שגם נשות המשפחה תוכלנה לשמוע ולראות את חתן בר המצווה מקריא את ההפטרה. אם אתם רוצים מסעדה עם תפריט מסוים, אין בעיה, אנחנו עובדים עם מגוון גדול מאוד של מסעדות שמאפשרות לכם לבחור כל תפריט שתירצו. וכמובן צילום ראיתי אתר נחמד של דוד מנסורה.

צילום יח”צ

מה חשוב לזכור בבר מצווה בקיץ

בר מצווה בכותל בקיץ זה כיף גדול כי אין קור, אין חשש לגשם, אפשר לבחור את המקום שבו עורכים את העלייה לתורה אפשר לחלק קרטיבים ואבטיח לאורחים, כל אלה, ועוד, הופכים את הקיץ לזמן הכי טוב לאירוע. מה שכן חשוב לזכור בקיץ הישראלי זה שהוא מאוד חם ויום האירוע ארוך ומלא אנרגיות. מומלץ להביא כובע, משקפי שמש וקרם להגנה מקרינה. אנחנו מספקים הצללה אבל תהלוכת הנגנים, טקס העלייה לתורה וחלק מהסיור הם תחת כיפת השמיים, מה שאומר שחם. תקפידו על שתייה, אותה נספק בשפע. נהוג ללכת עם בגדים צנועים בכותל, אפשר בהחלט להביא משהו קליל ללבוש בכול האירוע ולצרף לו ג’קט או כיסוי לזמן טקס העלייה לתורה.

אם יש לכם שאלה או כל דבר שאתם רוצים לדעת על בר מצווה בכותל בקיץ, אנחנו בכינור דוד אתכם ובשבילכם.

מנוי
הודע ל
guest

1 תגובה
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
בגו

מתופפי המדבר הכי טובים. נקודה
0524457700

Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן