האם פירות מאבדים מהערך התזונתי שלהם בהקפאה?

מאז ומתמיד, גדלנו עם הידיעה שפירות הם המזון הבריא והטוב ביותר לגוף. כל פרי ופרי, מכיל מרכיבים שונים שהגוף שלנו זקוק להם ולכן מגיל ילדות לימדו אותנו שעלינו לצרוך פירות על בסיס קבוע. מעבר לעובדה  שהפירות מכילים מרכיבים חיוניים לגוף שלנו, עצם זה שמדובר במוצר טבעי ולא תעשייתי ומהונדס, הופך אותו למוצר טוב ובריא יותר, מוצר חיוני עבורנו.

לצד זה, במשך שנים רבות היה נהוג לחשוב ולומר שזה נכון רק לגבי פירות טריים. קרי, פירות שאנחנו מאחסנים במקרר או בחוץ ואוכלים אותם תוך מספר ימים. ככל שאנחנו נמתין, הרי הם ירקבו ואז כל הערך התזונתי שלהם ייעלם. כמו כן, זה לא יהיה נכון להקפיא אותם, מאחר ובתהליך ההקפאה הפירות מאבדים את ערכם התזונתי.

היום אנחנו יודעים שלפחות החלק השני של הטענה איננו נכון. אנחנו יכולים ואף רצוי להשתמש בפירות קפואים, מבלי לחשוש שמא ייגרם נזק למרכיבים התזונתיים שלהם. בניגוד למה שלימדו אותנו במשך כל השנים, הרי פירות קפואים הם איכותיים וטובים לא פחות מפירות טריים ובמובנים מסוימים אפילו יותר.

מדוע פירות קפואים אינם מאבדים מערכם התזונתי?

ההסבר לכך מתחלק לשניים:

ראשית, פירות יכולים לשמור על הערך התזונתי שלהם גם אם נמצאים בתהליך הקפאה. שום דבר בתהליך הזה לא גורם לפרי לאבד משהו מערכו. זאת בניגוד למה שהיה נהוג לחשוב במשך השנים. הפרי נשמר כפי שהוא. ברגע שאנחנו מוצאים אותו מהמקפיא ומשתמשים בו, באופן מידיי, אזי שאנחנו יכולים ליהנות גם מהערכים הטמונים בו. אם נוציא אותו מהמקפיא ולא נשתמש בו, אז כעבור זמן הוא אכן יאבד מערכו.

שנית, הנקודה השנייה קשורה לחלק המסיים של הנקודה הראשונה. כשאנחנו רוכשים פירות טריים אצל ירקן, משק או רשת שיווק, אזי שיש לו חיי מדף קצרים יחסית. כלומר, אנחנו יכולים לרכוש תפוח וליהנות מהערך התזונתי שלו היום, אך עלינו לדעת שתוך מספר ימים הוא יירקב. ברגע שזה קורה, הערך התזונתי שלו נעלם.

למעשה, בניגוד לפרי קפוא ששומר על טריותו גם אחרי שבועות במקפיא, הרי שפרי טרי מאבד את טריותו תוך מספר ימים ואז הוא גם מאבד מערכו. לכן בניגוד למה שהיה מקובל לחשוב ובניגוד למה שלימדו אותנו במשך כל השנים, הרי פירות קפואים כן שומרים על ערכם התזונתי ומעבר לכך, הם הרבה יותר איכותיים לטווח הארוך מאשר פירות רגילים.

צריך לציין נקודה נוספת והיא, כשאנחנו רוכשים פירות קפואים, אנחנו מקבלים אותם באיכות טובה. אפילו שאנחנו מקבלים אותם באריזה, חתוכים, לא פרי שלם כפי שנהוג במקרה של פירות טריים, עדיין האיכות שלהם היא מאוד טובה. לעומת זאת, כשאנחנו רוכשים פרי טרי מירקן או מרשת שיווק, הרי שמאוד ייתכן שהפרי לא יהיה נקי, לא יהיה שלם, ייראה לא טוב, ואנחנו גם לא יודעים כמה זמן עבר עד לרגע בו אנחנו אוחזים אותו ועושים בו שימוש.

הדרך הנכונה לקנות פירות קפואים

כל מי שמעוניין בפירות קפואים, בין אם זה לבית או לעסק, לשימוש פרטי או מסחרי, צריך לעשות דבר אחד. לפנות לג’וסי פירות קפואים. בעזרתם הוא יוכל לבצע הזמנה של פירות קפואים על צרכיו, כשלרשותו בחירה מקטלוג עשיר של פירות קפואים, בין אם מדובר על פירות העונה ובין אם מדובר על פירות אחרים.

החברה מספקת מגוון רחב של פירות קפואים אשר יכולים להתאים לצרכים שונים. למשל, אפשר לעשות שימוש בפירות לצורך שייקים, מיצים, יוגורטים, ארטיקים, גלידות ועוד. ניתן גם להשתמש בפירות כתוספות למנות שונות, אפשר להכין מהם קינוחים ועוד שלל הצעות שונות ומגוונות.

כל מי שמעוניין, יכול לבצע הזמנה דרך ג’וסי פירות קפואים, בין אם זה באמצעות האתר ובין אם זה באופן ישיר. ניתן לרכוש פירות קפואים במשקלים שונים, חצי קילו, קילו, שני קילו ויותר. כאמור, אפשר להזמין משלוח הביתה או לבית העסק והוא יגיע תוך מספר ימים, וכן אפשר לפנות ישירות אל החנות ולאסוף את ההזמנה מהמקום.

לפני סיום חשוב לציין, בטרם עושים הזמנה של פירות קפואים רצוי לפנות מקום במקפיא על מנת שיהיה ניתן לאחסן אותם בצורה נוחה ונכונה.

המאמר באדיבות ג’וסי פירות קפואים בע”מ

התמונה באדיבות ג’וסי פירות קפואים

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן