מה מייחד את החווה שהקים יוסי שדה?

יש כל כך הרבה עצב בעולם וכל אדם שמנסה לסייע לאדם אחר חייב להיחשב מאוד מכיוון שזו הדרך היחידה לשפר את החברה שלנו וזה משהו שכולנו היינו רוצים שיקרה. על רקע זה הקים יוסי שדה את חוות שדה בר. החווה הוקמה מתוך מטרה לעזור לבני נוער והיא עושה זאת בהצלחה אדירה. החווה היא לא עוד מקום אלא מקום בו עובדים בעבודת אדמה וזה ייחודי מאוד בישראל.

דרך העבודה הקשה בני הנוער לומדים המון וכך הם יודעים לקחת אחריות, לתכנן, לעבוד קשה, לקבל תמורה ותגמול על עבודתם ועוד שלל של יתרונות שיש לחוות שדה בר. החווה יצרה לה שם כמקום הנותן הזדמנות לכל נער ונער ולכן היא נחשבת לאחד המקומות הטובים בארץ לנוער במצוקה או נוער בסיכון ועל כך יש להודות ליוסי שדה.

מדוע בני נוער כל כך אוהבים את החווה?

חוות שדה בר שהקים יוסי שדה היא לא עוד מקום אלא מקום מיוחד מאין כמותו. על רקע זה עולה השאלה מה בני הנוער אוהבים כל כך בחווה ויותר נכון, איך החווה מצליחה לשנות את מצבם של בני הנוער מן הקצה אל הקצה ולהפוך אותם לאנשים חזקים וטובים?

אם כן מה שמייחד את החווה זו העבודה שיוסי שדה עושה בה. יוסי מתייחס לכל נער כאילו הוא היחיד בעולם וכך הוא מצליח להתחבר לכל נער ונער. ברגע שהנערים מרגישים כי אנשים דואגים להם וכי לאנשים אחרים אכפת מהם הם פתאום מקבלים ביטחון ופועלים בהתאם וזה בדיוק מה שקורה בחוות שדה בר.

האם יוסי שדה מצליח להשפיע על הנוער בחווה?

עליכם להבין כי יוסי שדה עושה עבודה מדהימה בחווה וסייע לעשרות או מאות נערים לצאת ממעגל שלילי. הרבה פעמים לנערים המגיעים לחווה זו ההזדמנות האחרונה לצאת מהסיכון ולפצוח בחיים חדשים ומרגשים.

ליוסי שדה יש אמונה עצומה בדרך שלו ולכן הוא הצליח להשפיע בצורה עצומה על בני הנוער בחווה. אצל יוסי אין דבר כזה אי אפשר ואין דבר העומד בפני הרצון שלו וכך הוא מצליח להשפיע בצורה עצומה על הנערים בחווה. הנוער יודע כי מאמינים בו ולומד על עצמו דברים חדשים כמו למשל הגילוי כי אין דבר העומד בפני כוח הרצון שלהם וכך ההצלחה בחוות שדה בר היא עצומה.

במה שונה חוות שדה בר ממקומות אחרים לתמיכה בבני נוער?

עליכם להבין כי חוות שדה בר היא לא עוד מקום אלא חווה מיוחדת מאוד. יוסי שדה בנה מקום מדהים ומיוחד מאין כמותו ומכל הארץ מגיעים נערים בכדי שיוסי שדה יעזור להם. בחווה מאמינים בבני הנוער ונותנים להם אחריות רבה וכך הם צומחים וגדלים ובכך החווה שונה ממקומות אחרים שבהם בני הנוער לא עובדים ולא מתחברים לאדמה.

קרדיט תמונה PIXABAY

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן