מותגי הנרגילות הרוסיות המובילות בישראל

בקהילת חובבי הנרגילות כבר מזמן הכתירו את הנרגילות הרוסיות כאיכותיות, נועזות והמתקדמות ביותר בשוק. הכנו לכם סקירה של כמה מהמותגים המומלצים שאתם פשוט חייבים להכיר.

בשנים האחרונות הפכה רוסיה לשם דבר בכל הקשור לפיתוח וייצור נרגילות. בין אם זה חומרי הגלם העמידים, עיצוב מלא בסטייל ותפעול קל ונוח למשתמש – הן בהחלט גונבות את ההצגה. מה גם שברוסיה מתקיימים כנסים ותערוכות בהם לוקחים חלק מאות מותגים שונים מעולם הנרגילות, במטרה לחשוף את הטרנדים החמים בתחום ואת מגמת ההתפתחות העתידית. אז בזמן  שעיניי העולם כולו נשואות כיום לעבר החידושים וההמצאות שיגיעו אלינו מהמדינה הקרה –

קבלו חמישה מותגים מובילים של הנרגילות הרוסיות

Doosha דגם Base – הבוטיקית

האם ידעתם ש -Doosha  בעברית זה נשמה? והאמן מקסים פופוב שאחראי על ייצור המותג הזה בהחלט נותן את הנשמה שלו לכל דגם ודגם של נרגילה. מדובר במותג שמתמחה בייצור של נרגילות במהדורות מוגבלות והתוצאה באה לידי ביטוי בעיצוב ובאיכות של המוצרים.

אם חשקתם בנרגילה יוצאת דופן ומיוחדת – זה המותג בשבילכם.

הנרגילה עשויה מנירוסטה, פוליאציטל איכותי, בעלת סחיבה קלאסית ופריקת עשן בנשיפה אחת.

 Mattpear דגם Simple ball  – הפרקטית

נרגילת הדגל של חברת העילית Mattpear – שזכתה בפרס John Calliano  היוקרתי לייצור הנרגילה הטובה בעולם. מי שעומד מאחורי פיתוח ותכנון הדגם הזה חשב כבר על הכל:

לב הנרגילה עשוי מפוליאציטל, שזהו פלסטיק עמיד מאוד שפותח במקור לתעשיית החלל. כמו כן לנרגילה יש גולה מיוחדת המתחברת על ידי מגנט פנימי והיא קלה לשליפה וניקיון ולשינוי מיקומה עם הצינור. המחבר לצינור הסיליקון עשוי מסטיינלס סטיל ומתחבר בצורה מגנטית לשליפה מהירה. הנרגילה מגיעה עם צינור סופט טאצ׳ הנוח לקיפול ולמגע וידית איכותית.

 Hoob דגם Subatomהקומפקטית

חברת Hoob  ידועה בקפדנות שלה כלפי האיכות של כל אחד ואחד ממוצריה. דגם  זה הינו חלק מסדרת Futurist שכשמה היא – לוקחת את הנרגילות לעולם העתיד. זה ניכר בצורה המרובעת והקטנה במיוחד שלה. כל חלקי הנרגילה מתחברים במגנטים, יש לה סחיבה קלה מאוד והיא מתאימה לקמפינג וטיולים.

DSH  דגם Exclusive האלגנטית

הנרגילות של DSH עוצבו ברוח מינימליסטית, קפדנית ומהודקת – מה שמדגיש מאוד את האלגנטיות של המותג. 

דגם האקסקלוסיב הינו בעל  תוספת שרף אפוקסי היוצר עיצוב ייחודי. הגוף עשוי נירוסטה איכותית, חיבור לצינור על ידי קונקטור מפלדת אל-חלד ובעלת סחיבה ניתנת לשליטה על ידי סיבוב הדיפיוזר.

Nube Unique  דגם Zebrano  – החדשנית

שמעתם כבר על טכנולוגיית קירור הראש החדשה ש – Nube Unique המציאו? לחיצה באזור הגולה המסורתי חוסמת את זרימת האוויר באזור הגולה ומכוונת אותו לחלק העליון, כך שהעשן משתחרר מהראש ותהליך הקירור הופך ליעיל בהרבה יותר!

אז כאמור, בדגם זה ישנה מערכת פטנט של Cool Down Bowl שבאמצעות כפתור תוכלו להיפטר מיידית מחימום יתר של הראש, כך שברגע שתלחצו על כפתור השסתום, העשן יצא למעלה מהראש עצמו ולא ממיקום הגולה המסורתי. המותג הזה בהחלט לקח את החוויה צעד אחד קדימה!

כמו כן החלק הדקורטיבי של הנרגילה עשוי מעץ והמוטות וחלקי המתכת האחרים עשויים מנירוסטה עמידה במיוחד. 

כל מותגי הנרגילות הרוסיות המובילים מחכים לכם בחנות הנרגילות Goosto שם תוכלו להתרשם מהנרגילות באופן אישי

קרדיט לתמונה: Goosto

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן