איך תבחרי נעליים ליום החתונה

יום החתונה הוא יום אינטנסיבי מאוד בו את צריכה לעמוד הרבה זמן על הרגליים. לא רק שהאירוע עצמו אורך כמה שעות בהן את הולכת, רוקדת, עומדת, עוברת ממקום למקום, כל היום מלא בהכנות אחרונות והתרוצצות. לכן, חשוב לבחור נעליים מתאימות שילוו אותך ביום השמח אך גם העמוס הזה. חתונה אמנם דורשת סידורים גדולים בהרבה שישפיעו על האירוע כולו, אך גם לנעליים, כמה שהן נראות פרט קטן בתוך ים הסידורים, חשוב להקדיש כמה זמן שצריך כדי לבחור את המתאימות ביותר. אז למה לשים לב בבחירת נעליים לחתונה?

לבחור נעליים שמתאימות לשמלה

אין מה לעשות, העיקר בהופעתה של כל כלה הוא השמלה. את כל שאר הפריטים כמו תכשיטים וגם נעליים צריך להתאים לשמלה. לכן, נעליים לחתונה תבחרי רק אחרי שבחרת את השמלה ואת יודעת בדיוק מהו אורכה, האם היא קצרה יחסית או נשפכת, גוון השמלה (שיכול לזוז מעט מהלבן המוכר) ועוד. בבחירת הנעליים צריך לקחת בחשבון גם אם את נמצאת כל הזמן עם אותה שמלה או מחליפה אותה באמצע. אם חנות נעליים היא אחד ממקומות הבילוי האהובים עליך ויש לך ארון המוקדש כולו לנעליים, החלפת שמלה באמצע היא הזדמנות לבחור שני זוגות… או לבחור זוג אחד המתאים לשתי השמלות.

להתאים את הנעליים לתנאי השטח

היום חתונה יכולה להתקיים במקומות שונים. ניתן אמנם להתחתן באולם אך ישנם רבים שבוחרים בגן המשולב באולם, גן ללא אולם ויש גם חתונות בטבע באזור מיוער, בתוך כרם או שדה. גם בשטח מרוצף ישנם אתגרים כמו חריצים במשטח דק או טקסטורה חלקה כשזהו בטון מוחלק. חשוב להתאים את הנעליים לתנאי השטח. חשוב לזכור שעם הנעליים תהיי זמן רב, במשך שעות, כולל השעות שלפני החתונה. אם ישנם צילומים לפני החתונה, גם הם יכולים להתקיים בלוקיישנים מאתגרים להופעה חגיגית ואלגנטית. לכן, קחי בחשבון את הנוחות. המשפט השגור מאוד את הכי יפה כשנוח לך נכון תמיד, גם ליום החתונה, אז חשוב למצוא את האמצע בין יפה ונוח.

לקחת את הזמן ולא למהר

כדי למצוא נעליים שהן גם יפות ומתאימות להופעה וגם נוחות ושניתן ללכת איתן בכיף גם מספר שעות ברצף, חשוב לקחת את הזמן ולא למהר. זה אומר דווקא כן להתחיל מוקדם לחפש נעליים, לבדוק, להשוות, למדוד אך לא למהר בבחירה. כך את יודעת שהנעל שבחרת היא אכן המתאימה ביותר. כדאי לבחור חנות נעליים שיש בה עם מי לדבר, שאם את מתחרטת ורוצה להחליף או בכל שאלה או בעיה שצצה (וכמו שתראי, בהכנות לחתונה צצים דברים לא צפויים…) יש למי לפנות. בכל מקרה, ועם איזו נעל שלא תבואי, העיקר שתהני מהיום המרגש הזה ולא פחות חשוב- ממה שמגיע אחריו.

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן