כיצד לבחור אחסון אתרים עבור אתר וורדפרס בשנת 2022

מהירות, אבטחה ואמינות הם גורמים חשובים שעליכם לקחת בחשבון בעת בחירת אחסון אתרים עבור אתר הוורדפרס שלכם. יחד עם זאת, הגורם החשוב ביותר שעליכם לקחת בחשבון הוא “הצרכים של האתר שלך”. הערכת הצרכים שלכם לפני רכישת אחסון לאתר הוורדפרס שלכם יכולה לחסוך לכם הרבה מאוד כסף.

 

הערכת צרכי אתר הוורדפרס שלכם

כפי שהזכרנו לעיל, ישנם סוגים שונים של שירותי אחסון אתרים זמינים כגון אחסון בחינם, אחסון משותף, VPS, שרת ייעודי ואחסון מנוהל. בואו נסתכל על כל אחת מהאפשרויות הללו כדי לקבוע מהו הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

 

אחסון אתרים בחינם

מה ששמעתם. אכן קיימת חיה כזאת אחסון אתרים בחינם, אבל כמעט לכולם יש איזשהו מלכוד בפנים. בדרך כלל, אתם תוכלו למצוא אחסון וורדפרס בחינם המוצע בפורומים או בקבוצות קטנות. ברוב המקרים, הם מנוהלים על ידי אדם פרטי שמוכר מחדש חלק קטן משטח האחסון של השרת שלו כדי לחפות על עלויות מסוימות. לעתים קרובות הקאץ’ הוא שאתם תצטרכו לשים מודעות ובאנר פרסומי של ספק האחסון החינמי בתוך באתר האתר שלכם. חלקם עשויים לבקש מכם לשים קישור טקסט בפוטר של האתר שלכם. האנשים האלה ימכרו את מודעת הבאנר או קישור הטקסט כדי לכסות את עלוות השטח הפנוי שלהם ובדרך עקיפה להכניס רווחים לכיס. החיסרון הגדול ביותר של מארח חינמי מלבד המודעות והפרסומות הוא שסוג אחסון כזה אינו אמין כלל. אתם אף פעם לא יודעים מתי הספק יפסיק להציע את השירות החינמי. הם יכולים להשאיר אתכם תלוי באוויר בכל עת. אם אתם רציניים לגבי האתר שלכם או שמדובר באתר של עסק אמיתי, הימנעו מאחסון וורדפרס בחינם בכל מחיר.

 

אחסון אתרים שיתופי

אירוח משותף הוא ללא ספק הסוג הפופולרי ביותר של אחסון וורדפרס שנמצא בשימוש על ידי אתרים בתחילת דרכם ואתרים קטנים עד בינוניים. זה הכי משתלם ולמען האמת נקודת התחלה טובה למשתמשים חדשים. אירוח משותף הוא המקום שבו אתם חולקים שרת גדול עם הרבה אתרים. על ידי שיתוף המשאבים של השרת בין מספר אתרים על אותו שרת, ספקי אירוח יכולים להציע את השירות בתעריף סביר יותר ונוח לכל כיס. הבעיה הגדולה ביותר שאנו רואים עם אירוח משותף בכל הספקים (כולל אלו שאנו ממליצים עליהם) היא בפרסומים כוזבים של ספקים אודות משאבים בלתי מוגבלים. אין דבר כזה בלתי מוגבל. למרות שכתוב ללא הגבלה, עדיין יש לך הגבלות שימוש בתקנון ותנאי השימוש שיגבילו אתכם בכל זאת. אם האתר שלכם יתחיל לתפוס נפח משמעותי בשרת, הם יאלצו אתכם בנימוס לשדרג את חשבונכם. אם הם לא ינקטו פעולה זו, אזי היא עלולה להשפיע לרעה על הביצועים הכוללים של אתרים אחרים המתארחים באותו שרת. ככל שהעסק שלכם יגדל, כך גם עלות המשאבים שלכם תגדל.

 

אירוח אתרים משותף הוא הפתרון הטוב ביותר עבור עסקים קטנים עד בינוניים עם כמות גולשים קטנה.

 

שרתים וירטואליים VPS

שרת וירטואלי פרטי (VPS) מתייחס למכונה וירטואלית. זוהי שיטה לחלוקה לוגית של משאבי שרת פיזי למספר שרתים לוגיים בהתאם לצורך של הלקוח. למרות שאתם חולקים את השרת עם קומץ לקוחות אחרים, שיטה זו נותנת לכם שליטה מלאה ברכיבי השרת, כמעט כמו שרת ייעודי. יש לו גם פרטיות של מחשב פיזי נפרד וניתן להגדיר אותו להפעלת תוכנות שרת ספציפיות. לעתים קרובות מפתחים, משתמשי ביניים ובלוגרים בגודל בינוני משתמשים ב-VPS כדי להרחיב את אתרי האינטרנט שלהם. אם אין לכם ידע טכני כלשהו, ​​עליכם לוודא שאתם רוכשים VPS מנוהל. המשמעות היא שספק האירוח של וורדפרס מנהל את כל שדרוגי המערכת, והם זמינים לסייע לכם במידת הצורך.

 

אירוח VPS הוא הטוב ביותר עבור עסקים בינוניים, בלוגים עם תעבורה גבוהה וחנויות מסחר דיגיטליות.

 

שרת ייעודי

שרת ייעודי הוא שרת פיזי שניתן לשכור מספק האירוח. אחסון זה מאפשר לכם לקבל שליטה מלאה על השרת כולל בחירת מערכת הפעלה, חומרה וכו’. אתם לא צריכים שרת ייעודי אם אתה רק מתחילים. ברגע שהאתר שלכם מקבל כמות משמעותית של תנועת גולשים, רק אז כדאי לשקול לשדרג לשרת ייעודי. אם אינכם מעסיקים איש סיסטם או שאין לכם ניסיון עם שרתים, אנו ממליצים לכם לקבל שרת ייעודי מנוהל. ספקי אירוח וורדפרס המציעים שרתים ייעודיים מנוהלים מעסיקים אנשי סיסטם במשרה מלאה שמתחזקים את השרתים שלכם. יחד עם עדכוני תוכנה, הם גם עושים ניטור שרתים, מציעים תמיכה טלפונית וכו’. 

 

שרתים ייעודיים לוורדפרס הם הפתרון הטוב ביותר עבור בלוגים עם תעבורה גבוהה במיוחד.

 

אחסון אתרים וורדפרס מנוהל

בשל המספר הגדול של משתמשים שעובדים עם פלטפורמת וורדפרס, מספר ספקי אחסון אתרים בחרו להציע אחסון אתרים וורדפרס מנוהל. חשבון אצל אחד מהספקים הללו מאפשר לכם רק לארח אתרים מבוססי וורדפרס ולא שום אתרים מסוג אחר. היתרון של אירוח וורדפרס מנוהל הוא שאתם לא צריך לדאוג לגבי שום דבר. הם מייעלים את האתר שלכם ועושים אופטימיזציית ביצועים, מוודאים שהאתר שלכם מאובטח ושומרים גיבויים קבועים עבורכם. נוסף על כך הם מייעצים לך אם לתוסף ספציפי יש השפעה שלילית על האתר שלכם ומסייעים לכם לפתור תקלות וורדפרס שונות.

 

בשורה התחתונה, אירוח וורדפרס מנוהל הוא אירוח וורדפרס מהיר ללא בעיות עם תמיכה איכותית של צוות עם הרבה ניסיון בוורדפרס. למרות שכל זה נשמע מדהים, תוכניות לאירוח וורדפרס מנוהלות הן בדרך כלל יקרות. לדוגמה, חשבון אישי אצל ספק אירוח מנוהל פופולרי של וורדפרס עולה 29$ לחודש שבו אתם יכולים לארח אתר אחד בלבד.

 

מצאנו חברה מאוד איכותית בישראל שנקראת VANGUS שהיא החבר היחידה לפי דעתינו שמספקת אחסון אתרי וורדפרס מנוהל על גבי שרתי גוגל קלאוד ואנחנו ממליצים עליהם מאוד.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן