איך בוחרים גן אירועים?

זוגות מאורסים רבים שניצבים לפני אירוע החתונה שלהם אינם יודעים איך לבחור בגן אירועים שיענה בדיוק על כל הדרישות שלהם. לא משנה אם מדובר על גן אירועים בצפון או גן אירועים במרכז, ישנם מספר פרמטרים חשובים שיש להתייחס אליהם בבחירת גן אירועים לחתונה.

כדי להקל עליכם בכל התהליך של בחירת גן אירועים, אספנו עבורכם טיפים מועילים במיוחד, כל אחד מן הטיפים הללו עשוי לעזור לכם בתהליך.

המיקום של גן האירועים

המיקום של גן האירועים הוא פרמטר חשוב מאוד בתהליך הבחירה של גן האירועים בו תיערך החתונה שלכם.

זוגות מסוימים מעדיפים לבחור בגן אירועים שהמיקום שלו קרוב אליהם מבחינה גיאוגרפית, זוגות אחרים יעדיפו לבחור בגן אירועים שמיקומו קרוב למרבית המוזמנים לחתונה ויש כאלה שיעדיפו לבחור בגן אירועים על מיקום יוצא דופן כמו גן אירועים בחוף הים. המיקום של גן האירועים מצמצם את האופציות, בשל כך ההמלצה שלנו אליכם יהיה להיות גמישים בכל הנוגע למיקומו של גן האירועים. אם לצורך העניין תחפשו גן אירועים באזור הדרום, אז המבחר יהיה גדול. אך אם תחפשו גן אירועים בעל מיקום מיוחד כמו חוף הים, המבחר יצטמצם באופן משמעותי.

מעטפת השירות בגן האירועים

גני אירועים בכל רחבי הארץ מציעים שירותים שונים זה מזה. גני אירועים מסוימים יציעו את השכרת המקום וקייטרינג בלבד, גני אירועים אחרים עשויים להציע חבילה מלאה שכוללת בתוכה גם תקליטן לחתונה ועוד אטרקציות נוספות. כאשר אתם מדברים עם גן אירועים מסוים, בדקו מהם השירותים שמציע אותו גן אירועים על מנת לקבל תמונה מלאה על מעטפת השירות של אותו גן אירועים.

מהי האווירה אליה אתם מכוונים?

האם אתם רוצים שהחתונה שלכם תשדר יוקרתיות? או שמא אתם מעדיפים חתונה שתערך בצהרי היום באווירה קלילה ורגועה? האווירה אליה אתם מכוונים בחתונה שלכם תשפיע באופן משמעותי על הבחירה של גן האירועים בו תיערך החתונה. אנחנו ממליצים לכם להחליט קודם כל מהי האווירה אליה אתם מכוונים בחתונה ורק לאחר מכן להתחיל לחפש גן אירועים שמתאים לאווירה. כך יהיה לכם קל יותר למצוא גן אירועים מתאים.

עלות ההשכרה של גן האירועים והשירותים הנלווים

העלות של השכרת גן אירועים ושל השירותים המוצעים בהם תבחרו תשפיע באופן משמעותי על הבחירה בגן אירועים. עלות ההשכרה של גן אירועים באה לידי ביטוי על פי עלות פר אורח בחתונה. ההמלצה שלנו אליכם היא לקבוע מהו התקציב הכולל לחתונה שלכם כבר בשלב הראשוני של תכנון החתונה, כך תוכלו לדעת מראש אילו גני אירועים עומדים בתקציב שלכם דבר שיצמצם לכם את אפשרויות הבחירה ויקל על תהליך הבחירה. חשוב לא לחרוג מהתקציב שקבעתם לעצמכם כדי שישאר לכם בצד כסף להוצאות בלתי צפויות.

המקצועיות של נותני השירות בגן האירועים

הצוות של נותני השירות בגן האירועים הוא זה שיקבע את רמת האיכות של השירות בחתונה שלכם. לא משנה אם מדובר במנהל האירוע, מלצר או ברמן, כל אלו יחד יקבעו מה תהיה רמת השירות בחתונה שלכם ועד כמה האורחים שלכם יהיו מרוצים מהאירוע בסופו. וודאו כי גן האירועים בו אתם בוחרים הוא בעל צוות של נותני שירות מיומנים ובעלי ניסיון. אל תתביישו לדבר עם מנהל האירוע ולקבל ממנו הבטחות לגבי רמת השירות ביום החתונה שלכם. את כל גני האירועים המומלצים ביותר בכל אזור בארץ תוכלו למצוא באתר של וואלה! מזל טוב https://mazaltov.walla.co.il/

לסיכום, ראינו אפוא כי בחירת גן אירועים היא מלאכת מחשבת של ממש. קחו לתשומת ליבכם את הטיפים שקיבלתם כאן ותוכלו להיות בטוחים כי תהליך בחירת גן האירועים לחתונה שלכם יהיה פשוט הרבה יותר.

קרדיט תמונה pexels

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן