כמה פריטים שהארון שלך לא יהיה שלם בלעדיהם

שוב את מתלבטת מה ללבוש? פותחת את הארון ולא ממש מגיעה לפריט הלבוש שמתאים לך באותו יום כמו כפפה ליד? יש את הפריטים שצריכים להיות בכל ארון ותמיד אפשר לפנות אליהם כשאין רעיון יצירתי (ממש כמו לחברה טובה) אז הנה כמה פריטים שלא משנה מהו הסגנון האהוב עליך או בת כמה את- כדאי שיהיו שם לכל מצב (לא רק כשאין לך רעיון טוב יותר מה ללבוש אלא בכלל).

לפחות שני ג’ינסים שיושבים עליך טוב

מכנסי ג’ינס הם דוגמה לפריט על זמני, כזה שנחשב אופנתי כבר עשרות שנים עם הבדלים כאלה ואחרים בגזרה. כדאי שיהיו לך לפחות שני זוגות מכנסי ג’ינס שטובים ונוחים לך בגזרה שמתאימה לך ויושבת עליך הכי טוב. ג’ינס  סקיני מבד נעים ורך יותר מן הג’ינס הקלאסי יהיו גם יפים וגם נוחים ופחות נוקשים. כדאי גם שיהיו כמה גוונים, בהירים וכהים, שחורים וגם אפורים שנכנסו חזק בזמן האחרון.

פריטי בייסיק שיתאימו תמיד

ההתלבטות העיקרית מה ללבוש היא ביום יום, לרוב לפני העבודה, ופחות לפני אירועים חגיגיים. לכן, מומלץ להחזיק כמה חולצות בייסיק, כדאי שיהיו ניטרליות יחסית ולאו דווקא עם הדפס בולט שיכול גם לגנוב את ההצגה, לא להתאים לשאר הפריטים שתלבשי וגם להפוך להיות פסה כעבור זמן קצר (כי טרנדים הולכים כמו שהם באים). כדאי שיהיו חולצות חלקות או עם הדפס לא צועק מדי, בצבעים שונים. אליהן תמיד אפשר להתאים אקססוריז שיגוונו ויוסיפו עניין.

תחתונים וחזיות נוחים ונעימים

נכון, אותם אף אחד לא רואה באופן ישיר אבל הם משפיעים בהחלט על ההופעה הכוללת שלך. הלבשה תחתונה העשויה מבד נעים וגם יושבת היטב בלי לגרד או להציק תגרום לך להקרין נינוחות ובכלל להרגיש טוב. בנוסף, לחזיות דווקא יש השפעה גם על המראה. חזייה שיושבת טוב ומחזיקה את החזה היטב תיצור מראה חטוב, צעיר יותר ובכלל תעזור לך לשמור על יציבה נכונה שיש לה הרבה משמעות במראה הכולל.

לשעת הצורך- גם פריטים מחויטים

אם את עובדת בבנק או משרד עורכי דין, כנראה שיש לך לא מעט פריטים כאלה: מכנסיים בגזרה מחויטת, חולצות מכופתרות ועוד, אך גם אם את לא עובדת במקום שזהו קוד הלבוש שלו והמרחק שלך ממראה מחויט הוא גדול, את לא יכולה לדעת. לפעמים צריך בגדים רשמיים יותר לראיון עבודה, אירוע חגיגי או רשמי ועוד. לכן, לא צריך כמובן למלא את הארון בז’קטים או מכנסיים מחויטים אך כן לדאוג לפריט או שניים כאלה מכל סוג.

שמלה אחת לפחות שאת מרגישה בה נוח

לא כולן אוהבות שמלות וחצאיות אך כן כדאי שתהיה לך את השמלה האחת לפחות שאת אוהבת וגם מחמיאה לך. אפשר למצוא שמלות בגזרות ואורכים שונים, חשופות יותר או פחות, במגוון צבעים ודוגמאות. שמלה שחורה תמיד תתאים, גם ליום יום וגם לאירועים חגיגיים, במיוחד אם מצרפים אליה תכשיטים מתאימים או אקססוריז אחרים שיוסיפו עניין וצבע.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן