כיצד משפיע סי בי די על מצבי חרדה?

 מערכת החינוך הישראלית היא נושא לשיחה כמעט בכל הזדמנות כשאנשים להם ילדים פעילים במערכת החינוכית נפגשים למפגש חברתי. אפשר לומר אפילו שמדובר בנושא כאוב במקצת ושכמות התלונות על רמת הלימודים, איכות המורים וסדרי העדיפויות גדולה מאוד בקרב מרבית האוכלוסייה. בנוסף, ידוע שהמערכת החינוכית גם אינה מקילה בשום צורה על תלמידיה ואלה מגיעים לרמת לחצים גבוהה ביותר לפני מבחנים. באומרי שהמערכת אינה מקילה בנושא של מבחנים אני מתייחס לכלל מערכות החינוך לרבות מכללות ואוניברסיטאות. כיצד יכולים התלמידים הבוגרים יותר להקל על תחושת הלחץ בה הם נמצאים בתקופת טרום מבחנים?

להפחתת חרדות – CBD

החלופה הטבעית לטיפול בהפחתת חרדות הוא החומר שנמצא בצמח הקנאביס, שאינו משנה תודעה ויש לו סגולות מרובות כולל היכולת להפחית חרדות. סי בי די הנו החומר השני שפעיל בצמח הקנאביס וארגוני הבריאות בכל העולם הכירו בו כחומר שאינו סם ובעל סגולות טיפוליות מרובות. מוצרי סי בי די מסייעים בהקלה על ספטומים כיום בכ- 17 הפרעות בריאותיות ובניהן הפחתת לחץ וחרדה שהם מחוללי מחלות ידועים בגוף האדם.

סי בי די בישראל טרם עבר רגולציה מלאה ולמרות זאת המצב בישראל דומה למה שמקובל במדינות רבות ברחבי העולם. כלומר, סי בי די אינו נחשב סם והשימוש בו חוקי אולם, אי אפשר עדין למצוא אותו בסל התרופות והוא אינו מומלץ לטיפול באופן רשמי על ידי גורמי הבריאות המוסדיים.

כמה יעיל סי בי די בטיפול בחרדה?

הפסיכולוגיה מכירה סוגי חרדה רבים ובניהם: פחד במה, חרדה חברתית, חרדה ממים, חרדה מבעלי חיים, התקפי פניקה, חרדת מבחנים ועוד. השפעות הסי בי די נחקרות כבר שנים על ידי מדענים ממדינות שונות ומחקרים לא מעטים פורסמו והוכיחו יעילות גבוהה של סי בי די במגוון מצבים. סי בי די נמצא יעיל לטיפול אפילו בפוסט טראומה והחרדות שנובעות ממצב זה.

כיצד משפיע סי בי די על מצבי חרדה?

הוכח במחקרים בינלאומיים שהסי בי די מצליח לתקשר עם קולטנים שונים במערכת העצבית האנושית. ההשפעה החשובה ביותר שלו היא על כמות הסרוטונין בגוף (מוליך עצבי המסייע בהרגעת מצבי חרדה ודיכאון), ועל האננדמיד (הורמון הנחשב להורמון “האושר”). כך הוא מפחית את רמת החרדה ומרגיע את מערכת העצבים של הגוף.

נתונים כלליים אודות מצבי חרדה

מחקרים שנעשו מסביב לגלובוס גילו שכ- 33 אחוזים מאוכלוסיית העולם צורכת כדורים להגעת מצבי חרדה ודיכאון. בארצות הברית מצאו שאחד מכל 10 אמריקאים צורך כדורי הרגעה, מדובר במצב בעייתי הן ברמה הפילוסופית והן ברמת צריכת הכדורים שלהם תופעות לוואי מרובות כגון – נדודי שינה, כאבי בטן, הפרעות אכילה, סחרחורות ופגיעה ברמת החשק והתפקוד המיני בקרב גברים. חלק מהתרופות הנן ממכרות וגם זו כמובן סיבה טובה לא לצרוך אותן. בשלב זה ההמלצה למי שצורך כדורי הרגעה היא, בטרם המעבר לסי בי די להיוועץ עם הרופא המטפל.

סי בי די – הישג נוסף של הטבע

אני מאמין שאם אומר שבעתיד הנראה לעין יוכל סי בי די להחליף בהרבה מאוד מקרים את כדורי ההרגעה, לא אבצע הימור גדול מידי. ולמי שנמצא טרום תקופת מבחנים מעיקה אני בהחלט מציע לנסות שימוש בסי בי די להפחתת מצב הלחץ והחרדה בו הוא נמצא.

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן