איך לשנות את המראה שלך בתוך כמה דקות?

איפור יום יומי לא צריך להיות דרמטי מדי, אך לא תמיד תראי את המראה המטופח אך היום יומי.  הדבר שונה לחלוטין לקראת בילוי, יציאה, דייט, מסיבה או אירוע מיוחד אחר. במקרים הללו, תרצי בוודאי לשנות את המראה היום יומי ולהיראות במיטבך – מיוחדת יותר. אם חשבת שזה צריך לקחת לך זמן רב וטרחה מרובה, שימי לב שלא בהכרח. הטיפים הבאים יעזרו לך לשנות את המראה שלך בתוך דקות ספורות. כך האיפור והטיפוח יוציאו ממך את המיטב, תיראי ותרגישי נהדר.

איפור לעיניים – התוצאות המרשימות

אפשר לפתוח עם כל מיני סוגים של המלצות לאיפור וטיפוח שיגרום לשינוי משמעותי במראה שלך לקראת בילוי. שימוש במסקרה, סומק אודם אדום, בהחלט אפשר לומר על כך כמה דברים, אולם תחילה – העיניים. העיניים הן לא רק ראי הנפש אלא גם החלק בפנים שמושך את הכי הרבה תשומת לב. לכן, שינוי המראה הדרמטי ביותר יושג על ידי איפור לעיניים. מברשות איפור מסוגים שונים, יהפכו את העיניים ואת מה שסביבן למרהיבות ביותר.

צלליות וטשטוש

שימי לב שישנן מברשות מיוחדות לצלליות ואחרות מיועדות לטשטוש, מראה מעושן וכדומה. המברשות שעשויות שיער טבעי פחות מוזלות מהסינטטיות, אולם הן מאפשרות להשיג תוצאות מעולות, יותר מהר ובלי פשרות. בנוסף, תוכלו לשנות את המראה בצורה מושלמת כאשר תיעזרי גם באיילניר ומברשת לתיחום להדגשה.

שימוש נכון במסקרה

מסקרה יכולה לשפר מאוד את איפור העיניים, במיוחד לחובבות האיילנייר. כדי לשנות מאוד את מראה העיניים שימי לב שתוכלי לשים כמה שכבות של המסקרה. זכרי שצריך להתחיל במריחה מבפנים, עם משיכות המברשת כלפי חוץ. עבי את הריסים עד למראה שרצוי בעינייך.

כך המייק אפ ייראה טוב יותר

אם את עדיין משתמש בספוגית על מנת להניח מייק אפ, דעי שיש דרך יותר אפקטיבית, מהירה וטובה. היעזרי במברשת מתאימה, אך במקרה זה עדיפה מברשת סינטטית. היא מתאימה יותר גם לשימוש בחומרים הרטובים שנותנים את התשתית למראה נהדר לפני שיורדים לפרטים הקטנים. אגב, למראה זוהר עוד יותר, אפשר להוסיף למייק אפ מעט לחות בעזרת סרום. אם את חובבת מראה יפה אך שנוטה למעודן, הוסיפי קצת יתר קרם לחות והתוצאה תשביע את רצונך.

לשפתיים מושלמות יותר

אפשר לכתוב מאמר שלם על היכולת של הפודרה לשנות ולשפר את המראה שלך בתוך דקות ספורות. אולם הטיפ הבא פשוט יעזור לך לשפר את השפתון ולהפוך אותו ליותר יפה ובמיוחד – עמיד. לפני או אחרי שאת מפדרת את פנייך, פדרי מעט את אזור השפתיים. מריחת שפתון על האזור המפודר מעניקה עמידות לשפתון, ולא משנה מהו הצבע שמחמיא לך ביותר. ועוד דבר לגבי פודרה, היא מעניקה תוצאות מושלמות בספיחת שומן. אם עור הפנים שומני, הפודרה לפני המייק אפ תעלים את המראה המבריק לשביעות רצונך. בסוף תהליך האיפור, אם תרצי מעט להבהיר את הגוון, פודרה נוספת בכמות מדודה תשיג לך את המטרה.

קצת על איילנייר למתחילות

אם את עושה את צעדייך הראשונים באיפור ובכל זאת את רוצה לשנות את המראה היום יומי לקראת אירוע, אל תוותרי על אייליינר. ניתן להיעזר בטוש אייליינר. סוג נוסף, טיפה יותר מורכב לשימוש, הינו הג’ל. מניחים אותו בעזרת מברשת טובה, לתוצאות מעולות. כמו בלבוש, אייליינר קלאסי שאי אפשר לטעות לגביו יהיה בצבע השחור. ברגע שיהיה לך יותר ניסיון, תוכלו להתנסות עם גוונים יותר מיוחדים ודרמטיים כגון סגול.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן