מה זה הלוואת אקספרס

מדינת ישראל היא מדינה שיקר מאוד לחיות בה, תל אביב למשל נמצאת בין שלושת הערים היקרות בעולם. ניתן להתווכח האם מדובר בהישג גדול או שמא במחדל ענק אבל העובדה הנה שהחיים בישראל יקרים מאוד. בתקופה האחרונה אנו חווים עליות מחירים חדות שהופכות את יוקר המחיה לקשה עוד יותר וכל אלה גורמים לכך, שגם אנשים עובדים מתקשים לגמור את החודש. כשזה המצב נכנסים לפעולה כל הגופים שמתעסקים כחוק במתן הלוואות לציבור, מדובר בבנקים, בחברות ביטוח, בחברות כרטיסי אשראי ובחברות פרטיות שקיבלו היתר ממשרד האוצר לעסוק בכך. בין שאר המוצרים שמספקים הגופים השונים יש מקום של כבוד להלוואת האקספרס.

כסף מהיום למחר

הלוואת אקספרס היא רעיון שנולד כתוצאה מהתפתחותו של העידן הדיגיטלי שמאפשר לבצע פעולות שונות מרחוק ובמהירות. התנאים הדיגיטליים יצרו את התנאים למתן הלוואות און ליין תוך מקסימום 72 שעות וכיום יש גם מי שמציע הלוואה בתוך יממה אחת בלבד. הלקוח נכנס לאתר של הגוף המלווה, ממלא טופס מקוון עם כל הפרטים שהמערכת מבקשת ממנו ובמידה והוא נמצא מתאים לקבלת הלוואה, הכסף יהיה אצלו בחשבון הבנק בתוך 3 ימי עסקים בלבד.

עבור מה ניתן לבקש הלוואת אקספרס?

הלוואת אקספרס ניתנת כמעט עבור כל דבר ומה שהתחיל כהלוואה בסכומים של עד 30 אלף שקלים עבר מהר מאוד שינוי וכיום ניתן לקבל עד 400 אלף שקלים בהלוואת אקספרס. הגופים המלווים הראשונים שהחליטו להעלות את סכום הלוואת האקספרס היו חברות הביטוח והקרנות למיניהן.

היתרונות של הלוואת אקספרס

לעניות דעתי היתרון היחיד שיש להלוואות אקספרס על פני הלוואות אחרות הוא עניין הזמן כלומר, המהירות בה ניתן לקבל את הכסף מהמלווה. יש לציין גם את ההליך הידידותי שמתבצע כל כולו מהבית באון ליין, עד לאישור הסופי של ההלוואה.

החסרונות של הלוואות אקספרס

חסרון בולט של הלוואות האקספרס נעוץ בעובדה שהן הלוואות מוגבלות בסכום כך שלא ניתן לקבל סכום מספק עבור רכישת דירה למשל. כמו כן, במרבית המקרים התנאים של הלוואת האקספרס יהיו פחות טובים מהלוואות בנקאיות לטווח ארוך. כלומר, הריבית על הלוואת אקספרס בסכום של מעל 100 אלף שקלים תהיה גבוהה ומספר תשלומי ההחזר לא יעלה על 60 תשלומים בשום מצב.

הקשר בין הלוואות אקספרס ושוק הנדל”ן

שוק הנדל”ן המקומי בוער והזדמנויות ישנן בשפע למי שיש כסף להשקיע אולם, הלוואות אקספרס הכניסו שחקנים חדשים לזירת השקעות הנדל”ן. משקיעים קטנים שרצו להיכנס בהשקעות מעט גדולות יותר כשלזמן הייתה משמעות, לקחו הלוואת אקספרס ונכנסו להשקעה שקודם לכן היו מוותרים עליה. פרויקט נדל”ן כמו מתחם 2000 בראשון לציון ייצר ועדין מייצר הזדמנויות מצוינות להשקעות ומושך גם משקיעים קטנים שנעזרים בהלוואות כדי לממן את השקעתם.

כן או לא

התשובה הכנה ביותר לשאלת הכן או לא להלוואת אקספרס היא שכמו כמעט בכל דבר גם במקרה זה הכל תלוי בנסיבות. ישנם בהחלט מצבים בהם הלוואת אקספרס היא הפתרון המהיר והטוב ביותר ללקיחת הלוואה לכל מטרה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן