כיצד לקבל משכנתא הפוכה

היום יש סוגים שונים של הלוואות, כולנו מכירים את ההלוואה הפופולרית המוכנת “משכנתא”. הלוואה זו מיועדת יותר לצעירים ואילו משכנתא הפוכה מתאימה לגילאי 60 פלוס. לקיחת משכנתא מסוג זה יכולה להיות לצורך עסקי או מצד שני גם עבור סילוק חובות. יש דרכים שונות לדרוש את סוג ההלוואה הזה, אבל חשוב לוודא איזה גוף מציע לכם את התמורה המשתלמת ביותר וכיצד אתם מתכוונים להתנהל עם ההון שמגיע אליכם לאחר לקיחת ההלוואה. לעיתים, ההלוואה יכולה להישמע לנו מאוד אטרקטיבית, אבל אנחנו לא מכירים את האותיות הקטנות, בדיוק בשביל מקרים כאלה אתם צריכים ליווי מקצועי. 

 

מהי משכנתא הפוכה?

משכנתא הפוכה היא סוג של הלוואה אשר מאפשרת לכם לשעבד את הנכס לטובת קבלת כסף. אם נשווה את המשכנתא הזאת למשכנתא רגילה נוכל לראות את ההבדלים, משכנתא רגילה היא הלוואה עבור רכישת דירה בלבד. מצד שני, משכנתא הפוכה היא הלוואה לכל מטרה המיועדת למי שיש ברשותו נכס והוא מעל גיל 60. בקשת משכנתא הפוכה יכולה לנבוע מצרכים שונים, החל מסילוק חובות ועד כלי מימון עבור שמירה על רמת חיים לאחר פרישה. במילים פשוטות, משכנתא הפוכה מאושרת רק לגילאי 60 פלוס שיש ברשותם נכס מלא בבעלותם. ניתן לקבל הלוואה של משכנתא הפוכה דרך גוף פיננסי כמו בנק, חברות חוץ בנקאיות, חברות ביטוח ועוד. לאורך תקופת המשכנתא תוכלו להעמיד את הנכס לשכירות או לגור בו (כל דבר שתרצו). לפני לקיחת משכנתא רצוי להתייעץ עם יועץ כלכלי. תוכלו למצוא שורה של יועצים על ניסיון רב שנים אצל חברת פרץ פיננסים.

 

פרץ פיננסים 

פרץ פיננסים הינו שירות של בעלי מקצוע הכולל ייעוץ כלכלי, הערכות שווי, ניהול כספים וגיוס אשראי לעסקים וחברות ועוד. המטרה שלכם היא להוציא את העסקה הטובה ביותר שגם צריכה להתאים לאורח החיים שלכם. באמצעות ליווי מקצועי תוכלו לקבל את התמורה עבור הבחירה הזאת. כמובן, יהיו מקרים בהם לא יהיה משתלם לכם לקחת משכנתא הפוכה ואז באמצעות ייעוץ כלכלי תוכלו להכיר אלטרנטיבות כלכליות יותר.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן