עלייתו של הסיב; כל מה שצריך לדעת על סיבים אופטיים

תחום התקשורת הולך ועובר עוד ועוד שדרוגים מידי תקופה, בקצב די מסחרר. הסיבה לכך היא הביקוש שהולך ועולה, העובדה שבכל יום מצטרפים עוד ועוד גולשים חדשים והעומס על המערכות. חייבים למצוא פתרונות מהירים וחזקים יותר. כך, סיבים אופטיים הפכו למילה האחרונה בכל הקשור לגלישה באינטרנט, והיתרונות שלהם ידועים לכל. מה הפלא שעוד ועוד מחליטים לנטוש את השיטות הישנות ולעבור לסיבים הללו?

מהם היתרונות של סיבים אופטיים

סיבים אופטיים הם הדור החדש והמתקדם של אמצעי התקשורת הישנים. זהו חוט העשוי זכוכית, שמבטיח העברת מידע במהירות אדירה וללא כל עיכובים, תקלות וקשיים אחרים שנחשבים לעול של ממש. הרי אין דבר מרגיז יותר מגלישה איטית מידי אחרי יום עבודה ארוך, כשכל מה שאנחנו רוצים זה להירגע מול המחשב או הנטפליקס. בהקשר זה, יש לסיבים האופטיים יתרונות שאי אפשר להתכחש להם:

  • בטיחותיים – יתרון נוסף של הסיבים האופטיים טמון בעובדה שהם בטיחותיים למשתמש. הם לא פולטים קרינה אלקטרו מגנטית שמאפיינת אמצעים אחרים, וכך שומרים על בטיחותם ובריאותם של בני הבית או העובדים, תלוי באיזו סביבה מדובר.
  • עמידות – הסיבים עמידים מאוד בפני גורמים שונים שעלולים לפגוע באיכות שלהם; פגעי מזג אוויר קיצוניים, למשל. הרי תמיד כשמתחיל לרדת קצת גשם אנחנו כבר מצפים לבעיות באינטרנט, עניין מבאס כשיורד גשם זלעפות בחוץ ואי אפשר לצאת החוצה. מה נשאר? לגלוש באינטרנט. כשגם האינטרנט לא עובד, תחושת חוסר האונים היא בלתי נמנעת. למרבה המזל, סיבים ממשיכים לתפקד כרגיל ולהעניק מרחב גלישה מהיר וידידותי.
  • פחות רגישים – מלבד העובדה שהסיבים לא פולטים קרינה, הם גם עמידים בפניה. המשמעות היא שיכולות רוחב הפס גבוהות הרבה יותר, ואין צורך לחזק את האות מידי פעם בפעם בכדי לאפשר לו להמשיך לנוע במהירות. כך, הסיבים האופטיים הרבה פחות רגישים להפרעות מכל סוג, כולל הפרעות אלקטרו מגנטיות.
  • תחזוקה פשוטה – סיבים אופטייםהם כה עמידים עד שאין צורך להחליף אותם בתדירות גבוהה מידי. כלומר במשך שנים ארוכות אפשר ליהנות מגלישה באיכות גבוהה מבלי לדאוג חלילה שמא בקרוב יעלה הצורך להזמין טכנאי ולברר האם הכל כשורה עם המערכת.

מהפכה של גלישה

התקנת סיבים אופטייםבכל רחבי ישראל, הביאה להיווצרותה של מהפכה אמיתית בתחום האינטרנט; הגלישה מהירה ועוצמתית יותר בסטנדרט שעדיין לא נראה כאן, מה שמאפשר לבצע מגוון פעולות בו זמנית ולסיים אותן תוך זמן קצר הרבה יותר. בכל סיב יש כוח עצום, שכל אחד ואחת מאיתנו נרצה לרתום לטובתנו, ולהכניס אלינו הביתה או לעסק. אם השדרוג הזה מדבר אליך, זה הזמן ליצור קשר עם חברה העוסקת בהתקנת סיבים, ולהתקדם כבר מחר לחוויית גלישה מהירה במיוחד ואיכותית, ברמה הגבוהה ביותר!

קרדיט תמונה PIXABAY

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן