איך מספיקים המון אטרקציות בחו”ל?

הקיץ צפויים לטוס המון ישראלים למגוון יעדים בחו”ל אחרי שנתיים לא פשוטות בלי הרבה טיולים וחופשות בחו”ל וירצו לטרוף את העולם ולהספיק כמה שיותר אטרקציות בחו”ל ואתרים מרכזיים.

כולנו רוצים לנצל עד תום את השהות שלנו בחו”ל ולצבור כמה שיותר חוויות וכמובן לצלם את הכל ולהעלות לרשתות החברתיות.

אז מה צריך כדי להספיק כמה שיותר אתרים מעניינים? אחרי שבוחרים יעד לטיסה עושים השוואת מחירים בין מספר אתרי תיירות ולאחר שמצאנו את הדיל המשתלם ביותר מזמינים טיסה ואח”כ מלון ומתחילים לקרוא על היעד ומה האטרקציות המרכזיות בו.

לאחר שקראנו ואנחנו כבר יודעים מה אסור לנו לפספס ביעד אנחנו צריכים להעריך כמה זמן נבלה באטרקציה ואיזו אטרקציה נוספת נמצאת ליד כדי שנוכל לשלב ביניהן באותו יום.

חשוב גם לקחת בחשבון את הזמן שנבלה גם במסעדות, בתי קפה וכולי ואם אנחנו טסים ליעד ששווה לעשות בו קניות אז גם לחשב כמה שעות או אפילו יום נשקיע בקניות.

לאחר שבחרנו את האתרים שאנחנו חייבים לבקר בהם וחישבנו כמה זמן נשהה בהם כדאי לבנות מסלול טיול עם פירוט מה לעשות כל יום. יש יעדים כמו הולנד שיורד שם גשם גם בקיץ וצריך לקחת את זה בחשבון ולהכין אלטרנטיבות שמתאימות גם ליום גשום כדי לא להיות מופתעים.

השלב הבא אחרי בניית מסלול טיול הוא להזמין כרטיסים לאטרקציות מראש. אן אתם טסים לרומא ומתכננים להגיע לוותיקן כדאי להזמין כרטיסים לוותיקן ללא תור כדי לעקוף את התור לקופות וכך לחסוך המון זמן וגם כדי להבטיח את מקומכם ולא להישאר בחוץ.

מעבר לחסכון בזמן זה לא כל כך נעים לעמוד בתור ארוך בחום בתקופה שצריך להקפיד על שמירת מרחק אחד מהשני, במיוחד כשמגיעים לחו”ל עם ילדים קטנים.

יש אתרים ואטרקציות שצריכים להזמין אליהם כרטיסים מס’ שבועות או אפילו חודשים מראש כי הביקוש אליהם גדול מאוד. לדוגמא אם אתם מתכננים לטוס ללונדון והילדים אוהבים את הארי פוטר ותרצו לקחת אותם לאולפנים שבהם צילמו את הסרט תצטרכו להזמין הרבה זמן מראש כרטיסים להארי פוטר בלונדון לאולפנים.

הזמנת כרטיסים מראש לאטרקציות יכולה לחסוך לכם גם כסף בחלק מהאטרקציות. למשל אם אתם מחפשים כרטיסים ליורודיסני תשמחו לגלות שהכרטיסים אונליין זולים יותר מכרטיסים בקופה של הפארק והתורים לקופות עלולים להיות ארוכים מאוד.

חשוב לדעת שבד”כ לאחר הזמנת הכרטיסים תקבלו אותם למייל ולסלולרי ותוכלו להציג אותם ישירות מהסלולרי שלכם מבלי להדפיס אותם, כך שאתם יכולים להזמין כרטיסים גם כשאתם מגיעים לאטרקציה ורואים שיש תור ענק בקופות.

אנחנו ממליצים להוסיף לתכנון מסלול הטיול שלכם גם חלון ריק כדי לבחור משהו ספונטני לעשות ביעד או לנצל אותו לטובת המלצה טובה שקיבלתם מתושבים מקומיים או מצוות המלון.

בסופו של דבר עם כל הרצון להספיק הרבה חשוב לזכות שבכל זאת באתם ליהנות, כך שלא צריך לרוץ מאטרקציה לאטרקציה אלא ליהנות ולאזן בין הרצון להספיק כמה שיותר לרצון לתת לעצמכם גם ליהנות מכל דבר בלי לחץ.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן