שניים לרגעים של שמחה ואחד לרגעי המתח: שלושה עסקים שיהיו אתכם ברגעים החשובים ביותר בחיים

אז לאיזה רגעים בחיים אתם יותר מתחברים? האם האלה הרגעים המשמחים והמתכוננים מראש כמו חתונות, בריתות ובר מצוות, או שאתם דווקא אוהבים יותר רגעים ספונטניים ומפתיעים שתופסים אותנו בלי הכנה מוקדמת? ובכן, כך או כך – ברור שבהרבה רגעים מהסוגים האלו אנחנו צריכים עסקים מקצועיים שיהיו שם איתנו ויהפכו לנו אותם למושלמים וטובים יותר, ולמרבה המזל אלו דברים שבהחלט אפשר למצוא.

אבל איך? ובכן, כמובן שאפשר להיכנס לקבוצות בפייסבוק ולנסות לדלות מידע שיעזור, אפשר לנסות לשאול חברים שכבר פנו לעסקים בתחומים שונים ולקבל מידע ממקור ראשון ואפשר לחפש את הביקורות בגוגל. עם זאת, זה לא תמיד מספיק ובדיוק בגלל זה שווה להיעזר בהמלצות לאחר בחינה מדוקדקת של עסקים מומלצים.

בדיוק בגלל זה בחרנו עכשיו שלושה עסקים מיוחדים באמת. שניים מהם הם עסקים לאותם הרגעים המתוכננים והידועים מראש של אירועים מרגשים שאנו רוצים לציין ולחגוג באופן מיוחד, ואחד מהם הוא עסק לרגע אחד מעצבן ומורט עצבים שכנראה קרה לכל אחד מאיתנו ולפחות יקרה מתישהו בחיים. ברגעים הללו חשוב שיהיו איתנו עסקים מקצועיים בתחומם, כאלו שיודעים לתת יחס אישי וצמוד ומביאים גם ערך מוסף, וזה הזמן להכיר שלושה עסקים כאלו בדיוק.

הבחירה המושלמת לכל אירוע – מקום בים באשקלון

אם אתם מתכוונים לחגוג אירוע מרגש בקרוב (וזה לא חשוב באיזה אירוע מדובר), ואם אתם מכוונים לחגיגה אינטימית ופסטורלית, אך לא פחות חשוב חגיגה יוקרתית ושמחה, אתם בהחלט צריכים להכיר את הספוט המושלם שנקרא מקום בים באשקלון. מדובר על מתחם אירועים שכולל גן מהמם וחופה הממוקמת על צלע הר המשקיף אל נוף הים התיכון עוצר הנשימה, אולם אירועים לחגוג בו את רגעי השיא של האירוע והרבה יוקרה וחוויה לאורחים לצד יחס אישי וליווי צמוד לחתני וכלות השמחה.

מדובר על המקום המושלם לעשות בו  חתונה קטנה, לוקיישן נפלא לאירוע בר ובת מצווה, בחירה מעולה גם לבריתות ובעצם כל אירוע קטן ואינטימי יהיה שם פשוט מושלם. כמובן שחשוב לדבר על החוויה הקולינרית שצפויה לאורחים עם צוות מטבח בהובלתו של אחד השפים הותיקים והמוכרים ביותר בישראל. המטבח מביא חדשנות קולינרית ומשלב בין סגנונות רבים בדגש על הסגנון הים תיכוני והמבטח האיטלקי.

כמובן שחשוב לדבר על המיקום המדויק של מקום בים שהופך אותו לאהוב במיוחד על תושבי הדרום, אך בלי ספק גם על רבים אחרים מאזור השפלה והמרכז, זאת בזכות הגישה המהירה והנוחה והקרבה היחסית לתל אביב והסביבה (כחצי שעה פחות או יותר). אנו ממליצים בחום לקפוץ ולהתרשם בעצמכם וקשה לנו להאמין שלא תתאהבו גם אתם במקום בים כבר במבט הראשון.

כשאת רוצה להיראות במיטבך באמת – סטודיו הבוטיק של המעצבת שלומית אזרד

זה לא משנה אם האח הגדול של מתחתן, אם החברה הטובה ביותר מארגנת אירוע ברית מרגש או שהוזמנת לערב השקה ייחודי, יש רגעים שבהם את פשוט רוצה להיראות הכי טוב שיש ולממש את מלוא הפוטנציאל שלך מבחינה חיצונית. בנקודות האלו נשים רבות מגיעות אל חנויות האופנה הרגילות והמוכרות, רק כדי לגלות שמלות בנאליות ופשוטות יחסית, כאלו שבנוסף יש להרבה נשים אחרות. ברור שמי שרוצה להוציא מעצמה יותר חייבת לחדש ודרך נפלאה לעשות את זה היא עם שמלות ערב מרהיבות בעיצוב אישי שתוכלי להשיג בסטודיו של שלומית אזרד.

אזרז, בוגרת שנקר שסיימה את לימודיה לפני כעשור, התמקדה בתחילת דרכה בעיצוב של שמלות כלה ושמלות ערב. בתור מי שכבר הספיקה לכבוש את הבמות הגדולות ביותר של עולם האופנה, היא מקפידה שלא להתפשר על חומרי גלם מעולים שהיא מייבאת אך ורק ממדינות אירופה. העיצובים שלה נחשבים לחדשניים ופורצי דרך ובזכות הדברים הללו היא גם מבוקשת על ידי מיטב הסלביות בארץ.

יחד עם זאת חשוב לדעת שהיא מציעה מחירים הוגנים וסבירים בהחלט ושהיא מקפידה לתת יחס אישי ברמה הגבוהה ביותר לכל לקוחה. כמובן שתוכלו גם ללכת יחד כקבוצה, להתלבש ולהתאפר אצלה, ואחרי החוויה המפנקת כל מה שנשאר זה לשרוף את הרחבה במראה חלומי וחד פעמי.

החבר’ה שיהיו שם אתכם ברגעים הכי מלחיצים – צוות המנעולנים המקצועי של קנדילוק

אז אחרי החגיגות המתוכננות וההתרגשות, בואו נדבר על התרגשות מסוג אחר, הסוג הפחות רצוי, זה שאנו חווים כשמשהו ממש מפתיע ולא מתוכנן קורה לנו. כמו מה למשל? כמו אובדן של מפתח הרכב רגע לפני שאנחנו צריכים להגיע למקום חשוב, כמו המקרים בהם נגנב המפתח, הרכב ננעל ומסרב להיפתח בלי סיבה ברורה, או אפילו מקרים הזויים בהם המפתח פשוט נשבר בתוך הסוויץ’.

אז מה עושים ברגעים הללו? ובכן, אם תתקשרו ליצרן הרכב תקבלו תשובה שהעזרה מגיעה כבר ממש, בתוך 14 ימי עסקים לכל היותר, ובדיוק בגלל זה חשוב להכיר עסקים מעולים כמו קנדילוק. מדובר על צוות מיומן של מנעולנים שעשה את ההכשרה שלו בבית הספר המוביל למנעולנות בארצות הברית. הם מציעים שירותים נחוצים כמו שכפול מפתחות לרכב, פריצה לרכבים ללא פגיעה במנגנון הנעילה, שכפול ושיחזור שלטים, תיקון סוויצ’ים, תיקון מערכות אימובילייזר ועוד.

כמובן שהחבר’ה של קנדילוק זמינים עבורכם שבעה ימים בשבוע ועשרים וארבע שעות ביממה. מתוך הדחיפות במקרים הללו הם יקפידו להגיע במהירות עד אליכם ולפתור את הבעיה ובמקרים הדחופים יגיעו בין חצי שעה לשעות ספורות בלבד. כולנו אומרים על דברים כאלו “לי זה לא יקרה”, אבל המציאות מראה שזה משהו שקורה לכולם ולכן כדאי להכיר עסקים אמינים ומקצועיים כאלו ברגעי האמת.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן