מגשי אירוח – משדרגים כל אירוע

אירוח עלול להיות כאב ראש רציני עבור מי שאין לו באמת זמן להתעסק עם ההכנות והפינוקים לאורחים, אבל אם חושבים על זה לעומק דווקא אפשר ליהנות מהתהליך אם עושים זאת נכון. יש כמה דרכים לגרום לאירוע לבלוט מעל השאר, כשהמוקד העיקרי הוא כמובן האוכל. באמצעות מגשי אירוח מגוונים וטעימים מהם יוכל כל אורח לבחור את המטעם האהוב עליו, וליהנות מאירוע טעים במיוחד!

3 דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת מגשי אירוח

כאמור, מגשי אירוח הם דרך נפוצה להגשת אוכל באירועים שונים; חתונות, מסיבות פרישה, אירועי חברה, ימי הולדת ואפילו מפגשים חברתיים קטנים. הם לא רק מציעים גישה ייחודית ונהדרת להגשת מטעמים מיוחדים, אלא גם משדרגים את האירוע כולו. כשמחליטים ללכת על מגשים כאלו באירועים, יש שלושה דגשים שכדאי לקחת בחשבון:

  • גודל המגש – תלוי כמובן במספר האורחים שלכם. גם אם תזמינו המון מגשים בשביל הגיוון, כדי שכל מגש יכיל כמות מספקת כך שאם כל אורח יחליט שברצונו לטעום מכל האפשרויות, לא יקרה מצב שחסר אוכל. וביננו? תמיד עדיף שיהיה יותר מאשר פחות.
  • סוג האירוע – האם מדובר בחתונה? אולי זה מפגש חברים אינטימי? ערב גיבוש בעבודה? לסוג האירוע יש השפעה ישירה על המנות שיוגשו בו. כפי שידוע לכל, באופן כמעט טבעי יש הבדל בין מנות שיוגשו בחתונה למשל, ובין מנות שיוגשו באירוע יום הולדת קטן.
  • גיוון – בין אם מדובר באירוע קטן כמו האפי האוור או מסיבת רווקות מרובת משתתפות למשל, הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שכל האורחים נהנים מהאוכל, שבעים ומרוצים. לכן, ההמלצה היא תמיד לבחור בכמה סוגים של מגשים, בכדי לנסות לענות על צרכיהם הקולינריים של כמה שיותר אורחים. לא תרצו לשמוע שמישהו חזר הביתה מהאירוע שלכם כשהוא עדיין רעב, נכון?
  • אולי בתמה מסוימת? – התחום הזה של מגשי אירוח הולך ומתפתח, והיום ניתן ליהנות ממטעמים מכל הסוגים וגם מכל רחבי העולם. המשמעות היא שאם רוצים להרים חגיגה בתמה מסוימת, למשל מסיבה מקסיקנית, יפנית, איטלקית וכו’, אפשר לבחור במגשים שעולים בקנה אחד עם התמה שנבחרה. פסטות נפלאות למשל לצד פינגר פוד נישתי מהמטבח האיטלקי, סוגים שונים של סושי לצד טעימות בשריות או נודלס מעניין. השמיים הם הגבול כשמדובר במגשי האירוח וכל מה שאתם צריכים זה רק להיות טיפה יצירתיים!

ספרו לנו על השמחה שלכם ואנחנו כבר נתאים את המגשים בשבילכם!

מגשי אירוח לא יוצרים את עצמם, ישנם אנשי מקצוע מעולם הקולינריה שעומדים מאחוריהם. אם נפל עליכם לארגן אירוע ונתקעתם בחלק של האוכל, אל תאמרו נואש! החברה שתבחרו להזמין ממנה תשמח לעמוד לשירותכם, לייעץ ולעזור בכל הנוגע לבחירת המגשים הנכונים והמושלמים שיקפיצו את האירוע קדימה ויהפכו אותו לבלתי נשכח.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן