מה קורה כשמבצעים הזמנה מקוונת וצריכים שירות לקוחות?

אין ספק שבכל מה שקשור להזמנות של מוצרים שונים רשת האינטרנט עשתה מהפך גדול ורציני. כבר לא חייבים להגיע פיזית לחנויות, כבר לא חייבים להיות בלחץ להתאים את לוח הזמנים לשעות פתיחה ופעילות מקובלות ואפשר להזמין כל מה שרוצים שיגיע במשלוח ישר הביתה. את ההזמנה מבצעים דרך המחשב, ברוגע, בכל שעה שרוצים ובנוחות שיש לכל אחד בבית שלו. יחד עם זאת ולמרות הנוחות – לעיתים נדרשת עזרה של מוקד שירות לקוחות, בין אם לפני או אחרי ביצוע ההזמנה עצמה. האתר שירות בקליק שם לעצמו למטרה לסייע לצרכנים והלקוחות של החברות הגדולות בישראל למצוא בדיוק את הדרך הנוחה והקלה ליצור קשר עם אותן חברות ולהגיע לקבלת מענה לשאלה או הבירור שיש להם.

הקשר בין שירות לקוחות לבין קניות מקוונות

גם מי שמבצע קניות ברשת האינטרנט על בסיס קבוע יכול להיתקל מדי פעם במצב שבו עליו לשאול שאלה או לברר דבר מה בנוגע להזמנה שלו – מועד אספקה צפוי, בקשה לבצע שינויים בפריטים או המוצרים שהוזמנו, שינוי אופן התשלום או כל עניין אחר שקשור בהזמנה. לעיתים יהיה צורך במענה דחוף ומהיר של מערך שירות הלקוחות ולפעמים אפשר יהיה לשלוח מייל ולהמתין בסבלנות לתשובה. שיין שירות לקוחות למשל הוא מערך שירות שעבור המשתמשים והלקוחות הישראליים חייב להיות מקוון, שכן אין מדובר באתר הזמנות ישראלי ומקומי והפנייה אליו צריכה להתבצע גם באנגלית וגם דרך קישורים ספציפיים באתר האינטרנט או באפליקציה של החברה. מכיוון שבשיין אפשר למצוא ולהזמין מגוון עצום של מוצרים שכל אחד אוהב או צריך – הרי שבמענה שם צריך להיות קל ונוח ולתת את התשובות לשאלות מספיק מהר, זאת על מנת שהלקוחות יספיקו לבצע את הקניות שהם רוצים.

להתמצא באתר של השירות המהיר בקליק

כאשר נכנסים לאתר ההזמנות של שיין לא בטוח שיהיה זה פשוט ומובן איך יוצרים קשר עם מערך שירות הלקוחות. לעומת זאת, כאשר נכנסים לשירות בקליק – קל יותר להתמצא. יש באתר חלוקה נוחה לקטגוריות עסקיות כאלה ואחרות וכך אפשר למצוא דרך הקטגוריה של אתרי קניות את חברת שיין ואת הקישורים שהם בעצמם קיצורי דרך אל המקום הנכון והמתאים ביותר ליצור קשר – עמוד יצירת הקשר באתר הרשמי והראשי של החברה עצמה, קישור ישיר להורדת האפליקציה גם במכשירי אנדרואיד וגם במכשירי אפל ואפילו כתובת עם קיצור דרך לשליחת מייל. כך כל גולש יכול לבחור את הדרך שתהיה המועדפת עליו ליצור קשר ושאיתה גם יהיה לו הכי נוח לתקשר עם מי שהוא צריך. יש מי שיהיה לו נוח להתקשר, יש מי שיחפש קישור לצ’אט עם נציג אנושי באתר של החברה ויש מי שיעדיף לשלוח מייל.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן