מכירת זהב בצפון – המדריך למוכר המתחיל

אם יש לכם פריטים מזהב שאתם מעוניינים למכור, מאמר זה הוא בדיוק מה שאתם צריכים! כאן נסביר כל מה שחשוב שתדעו על מכירת זהב בצפון.

סיבות למכירת זהב

יכולות להיות סיבות רבות ושונות למכור זהב. לעתים מדובר על מניעים כלכליים, שמונעים מהצורך בכסף מזומן ונזיל. לעתים הסיבה היא הרצון לקנות משהו באמת רצוי בלי להיכנס להוצאות מיותרות במקום להחזיק בפריט ללא שימוש ולעתים פשוט כדי להפסיק להחזיק בחפצים לא נחוצים בלי כל קשר לכסף שאפשר לקבל תמורתם.

פריטים שניתן למכור

אם אתם מתכננים מכירת זהב בצפון חשוב שתדעו, שניתן למכור כל פריט שהוא שעשוי מזהב. הכוונה היא לכך, שהזהב יכול להגיע בצורות שונות. הצורה הנפוצה והמוכרת לנו ביותר שלו היא צורת התכשיטים השונים כדוגמת צמידים, טבעות, שרשראות, עגילים וכך הלאה. כמו כן, הוא מגיע גם בצורות פחות נפוצות כמו חפצי נוי, מטילים, מטבעות ואפילו ציפויי שיניים. המשותף לכל הצורות הוא, שאת כולן תוכלו למכור!

לא רק זהב

עד עכשיו עסקנו במכירת זהב כפי שהוא. אבל מה קורה כשהזהב הוא לא רק זהב? אם ניקח כדוגמה תכשיטים, הרי שהם בהחלט יכולים להיות משובצים יהלומים ואבנים טובות או שהתכשיט איננו מורכב מזהב בלבד, אלא גם ממתכות אחרות ולעתים הוא גם יכול להיות רק מצופה זהב? ובכן, חשוב לדעת, שגם במקרים אלו ניתן לבצע מכירה. אבל מן הסתם, תהיה לכך השפעה על המחיר.

איך מכירת זהב בצפון עובדת?

מכירת זהב בצפון היא עניין מאוד פשוט. התהליך מתחיל בבחירת קונה הזהב הרצוי וממשיך בתיאום פגישה ביניכם. פגישה זו היא פגישת מכירה לכל דבר ועניין והיא מתחילה בביצוע הערכה של שווי הזהב וקבלת הצעת מחיר מהקונה. לאחר קבלת הצעת המחיר, הזהב יעבור אל הקונה ואתם תקבלו ממנו את הסכום שהסכמתם עליו בכסף מזומן לצד מסמכים שמתעדים את פרטי המכירה.

תמחור לקראת המכירה

כאמור, במהלך פגישת המכירה, הקונה יבצע הערכת מחיר לזהב המוצע למכירה. אז איך בכלל מתמחרים? ובכן, יש שלושה גורמים בסיסיים, המשפיעים באופן ישיר ומובהק על ערך הפריטים: המשקל, הטוהר והבורסה. הכוונה היא למשקל של הזהב בפריט, מידת הטוהר שלו והערך של מניית הזהב בבורסה. את החישוב של גורמים אלה ניתן לבצע גם באופן עצמאי בעזרת מחשבון זהב אינטרנטי, כשיש להזין לתוכו את המשקל ומידת הטוהר של הזהב והוא משלים בעצמו את ערך המנייה ומבצע את החישוב.

חשוב לציין, שכאשר מתמחרים פריטים לקראת מכירת זהב בצפון, יש גורמים נוספים שיש לקחת בחשבון. לדוגמה, אם מדובר בתכשיט, גם העיצוב שלו משפיע על השווי שלו וכך גם לגבי שילוב של מתכות שונות או שיבוץ של יהלומים וכדומה.

קרדיט תמונה PIXABAY

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן