בלי אותיות קטנות? כל מה שצריך לדעת על ביטוח רכב דרך האינטרנט (תוכן ממומן על ידי ישראכרט ביטוח)

זוכרים את הימים בהם היינו צריכים להתקשר לחברת הביטוח ולהמתין דקות ארוכות על הקו, רק כדי לקבל הצעת מחיר? היום, את כל התהליך הזה ניתן לבצע דרך האינטרנט בקלות ובמהירות – תוך השוואת מחירים ותנאים בצורה הפשוטה והאפקטיבית ביותראביבה טנא

מתי בפעם האחרונה קניתם חולצה באינטרנט? הזמנתם סל קניות בסופר? שילמתם על רישיון רכב, קבעתם תור לרופא, בדקתם מה המצב בחשבון העו”ש, וידאתם שלא יירד גשם מחר וחיפשתם טיול נחמד לסוף השבוע, או כרטיסי טיסה לקיץ במחיר אטרקטיבי? כיום, כמעט כולנו מבצעים על בסיס יומי פעולות כאלה ואחרות באינטרנט, בין אם דרך המחשב או הסמארטפון.

אך לפני שנים לא רבות, המצב היה שונה לחלוטין. על מנת לבצע קניות נדרשנו לצאת מהבית, לחפש חניה ולסחוב סלים ושקיות; כדי לדעת מה קורה בחשבון הבנק, הלכנו לסניף בו מתנהל החשבון וחיכינו בתור; על מזג האוויר התעדכנו בחדשות ברדיו, כל שעה עגולה; כדי לחשוב על טיול נחמד בשבת, היינו צריכים לשאול שכנים וחברים; ואת כרטיסי הטיסה קנו עבורנו סוכני נסיעות, תמורת עמלות נאות.

קרדיט תמונה: Shutterstock

התנועה אל עבר החיים הדיגיטליים החלה הרבה לפני מגפת קורונה, כאשר בעיקר הדורות הצעירים גילו כמה קל ופשוט לבצע פעולות רבות כל כך באינטרנט – מתשלום קנס על עבירת תנועה ועד הזמנת תחפושות לפורים מאתרים כמו אלי אקספרס.

אך מגפת הקורונה שהשאירה אותנו בבית, נתנה דחיפה אדירה למגמה זו, כאשר עוד ועוד אנשים למדו בלית ברירה איך מבצעים פעולות בחשבון הבנק באינטרנט, בוחרים ירקות בסופר דרך האתר או משוחחים עם הרופאה באמצעות ווידאו. גם כשהמגפה החלה להיחלש וניתן היה לחזור לשגרה, רבים הבינו כמה קל ופשוט יותר לבצע את הפעולות הללו ורבות אחרות באינטרנט, והחליטו להישאר שם – בלי להביט לאחור.

אחרי הכל, לביצוע פעולות באופן דיגיטלי קיימים יתרונות רבים, פעולות אלו מקצרות משמעותית את משך הזמן שעלינו לבזבז בנסיעה, חיפש חניה, המתנה בתורים ועוד; חוסכות מאיתנו את ההיבט הפיזי של נשיאת סלים, הליכה ברחוב בגשם או בשרב; ומאפשרות לנו מבחר רחב הרבה יותר של סחורות, שירותים ומוצרים, כאשר דרך האינטרנט, ניתן להשוות בקלות מחירים ותנאים אחרים של העסקה.

ביטוח רכב דיגיטלי

אך גם לאחר השינויים המשמעותיים שראינו בשנים האחרונות, רבים עדיין אינם מודעים לפעולות נוספות שניתן לבצע בקלות דרך האינטרנט במחשב או בפלאפון הנייד. ביטוח רכב, לדוגמה, אפשר כיום לרכוש באופן דיגיטלי בתהליך מהיר ופשוט, ללא טרחה. ביטוח רכב אונליין* מתאפיין בכך שניתן לבצע השוואה פשוטה בין מספר חברות, בפרמטרים השונים – ממחיר הביטוח ועד תכולתו.

במקום להתקשר בטלפון למספר חברות ביטוח, להמתין על הקו כשמוסיקת ההמתנה חוזרת על עצמה שוב ושוב, ולרשום הצעות מחיר שכל אחת מהן כוללת סעיפים אחרים כך שקשה להשוות – באינטרנט, כל התהליך הזה נראה אחרת לחלוטין. את השוואת ביטוח רכב אפשר לעשות בגלישה נינוחה בין אתרי החברות, עם עמודים ייעודיים בהם יש להזין כמה פרטים במהירות ואז לקבל ישירות למייל הצעת מחיר מותאמת אישית עבורנו – למשל, לפי גיל הנהג הצעיר ביותר, הוותק בנהיגה ועוד ועוד.

כך, כאשר לצרכן קל הרבה יותר לקבל מספר הצעות מחיר, הרבה יותר אנשים טורחים לבצע את ההשוואה – במקום לנסות לחסוך לעצמם זמן וטרחה ופשוט להסתפק בחידוש הביטוח משנה שעברה, בלי לבדוק אם יש הצעות טובות יותר.

המשמעות היא תחרות גדולה יותר על כיסו וליבו של הצרכן, כך שחברות הביטוח מציעות תנאים אטרקטיביים יותר, והתאמה מדויקת הרבה יותר לצרכים של כל לקוח ולקוח – כך שהוא ישלם אך ורק על מה שהוא צריך, ללא תשלומים מיותרים.

התאמה זו פירושה גם שהחברות מתחשבות בעבר הביטוחי של כל לקוח. לפיכך, נהגים ותיקים עם רקורד של זהירות והימנעות מתאונות, יקבלו תנאים טובים יותר לעומת נהגים צעירים עם פחות שנים על הכביש, או עם עבר של תביעות ביטוחיות רבות. בנוסף, ישנה גם אפשרות להתאים את הפוליסה לצרכי המשפחה – למשל, משפחות בהן הילדים קיבלו רישיון נהיגה במזל טוב, ירצו בוודאי לשנות את הביטוח כך שיכסה גם נהג צעיר עם ניסיון מועט.

לסיכומו של עניין, מהפכת הדיגיטל המואצת הגיעה גם לתחומים שבאופן מסורתי התבססו על שירות לקוחות פרונטלי או באמצעות הטלפון, כגון ביטוח. רכישת ביטוח רכב בדיגיטל מאפשרת לצרכנים השוואת מחירים ותנאים נוספים בקלות ובמהירות, כמו גם התאמה אישית מלאה לצרכי המבוטח ומשפחתו.

*הנכם מועברים לטיפולה של ישראכרט סוכנות לביטוח (2020) בע”מ, גוף מפוקח הנושא באחריות בקשר עם מוצר הביטוח הנמכר.

“ישראכרט סוכנות לביטוח (2020) בע”מ, היא סוכנות ביטוח מקבוצת ישראכרט, בעלת רישיון מאת הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון. יובהר כי האמור לעיל כולל מידע אינפורמטיבי כללי ואינו מהווה תחליף לתהליך התאמת פוליסת ביטוח לצרכים הפרטניים של מועמד לביטוח בידי בעל רישיון בתחום הביטוח. כמו כן אין לראות בו המלצה להצטרף לפוליסת ביטוח רכב מסוימת.”

קרדיט תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן