איתור נזילות: מה לעשות במצב של נזילה?

במדינת ישראל כל בית אב צפוי להיתקל בבעיה של רטיבות. בין אם מדובר בבית פרטי, כאשר הבעיה הופכת להיות באחריות בעל הנכס, ובין בבעיית נזילה במבנה משותף. במידה והבעיה במבנה משותף, הסובל מרטיבות לא חייב להיות מי שגרם לבעיה. כמו לדוגמה – מי שגר בקומות עליונות במבנה משותף, עשוי לסבול מחוסר תחזוקה במיטבה של הגג באמצעות ועד הבית, כמו גם מכניסה של רטיבות לתקרה שבביתו. באופן הזה אף בעלי בתים שבהם קיימת בעיה בצנרת המים של השכנים בקומה העליונה. בשל בלאי בצנרת, כמו למשל פיצוץ בה, ולפעמים בעקבות מעשה רשלנות, כאשר האיטום שנעשה איננו מקצועי, של הקירות ושל רצפת המקלחת.

מה הדרכים הכי נכונות להתנהלות בתרחיש של נזילת מים?

  1. במידה ומקור נזילת המים נובע מן הגג במבנה משותף, שקשור לחלק מן הרכוש המשותף, כי אז עליכם לפנות לבקשת טיפול של ועד הבית שלכם. לפעמים צריך לפנות בקבלן, במידה ותקופת האחריות עדיין קשורה לאחריות שלו, בהתאם לחוק מכר הדירות. במקרה שאת הבית מנהלת חברת ניהול, צריך לבחון את החוזה מולה. לפעמים היא תהיה האחראית לתחזוקה של הגג, ותבטח את המבנה בשל נזקים שנגרמים מכשל בגג.
  2. במידה והמקור של כניסת הרטיבות קשור לבית של אחד מן בעלי הדירות, כי אז הוא מי שחייב לשאת באחריות כלפי כל הסבת נזק. במצב שלעיל, וכדי להמשיך ליהנות מיחסי שכנות מוצלחים, עליכם קודם כל לפנות לשכנים ולהזמין אותם לביתכם, על מנת שיבחינו במו עיניהם בנזק שהוסב לכם. הדבר נובע מתוך הרצון לנסות להגיע לעמק השווה בהיבט של מימון התיקונים הנדרשים לתיקון בעיית נזילת המים.

מה אפשר לעשות כאשר אין מגיעים לכדי הסכמה עם השכנים?

עליכם לקבל לידכם דו”ח של מומחה לאיתור נזילת מים, כפי שתוכלו להשיג באמצעות שירות איתור נזילות מים, שיוכיח את היקף הנזקים שנגרמו לכם. המומחה, שיבצע לכם את איתור נזילות המים עשוי להיות מהנדס, או לחלופין מאתר נזילות מים מקצועי. ממש לא כדאי שתבקשו חוות דעת מידיו של קבלן שיפוצים, משום שלא כל מהנדס בניין או שמאי מבינים בתחום באופן יסודי ומסוגלים לתפקד בתור מומחים לאיתור של נזילות מים.

מי אמון על איתור של נזילות מים?

ישנו מיתוס, לפיו המון אנשי מקצוע יכולים לבצע איתור נזילות מים, אך אנו ממש מבקשים להפריך אותו כעת. איתור של נזילות מים כרוך בזימון השירותים של מאתר נזילות מומחה בתחומו, שמחזיק ברקורד של ניסיון וידע מתאימים, ציוד הכי מתקדם מכל מיני סוגים, שהוא יכול באמצעותו לבצע איתור נזילות מים באופן הכי מדויק. על פי דברי טנסקי קוסטה, חברת מולטיטן גרופ הינה חברה של מקצוענים ואנשי מקצוע מן השורה הראשונה, והניסיון רב השנים שלהם כבר עשה את שלו. אין זה לריק שהמוניטין שלה מדבר בעד עצמו, בעוד היא מספקת שירות של איתור נזילות מים לאנשים פרטיים ולבעלי עסקים, כשהיא מתהדרת בצוות עובדים מקצועי, מוכשר, מנוסה ומיומן. במהלך העבודה של עובדה החברה, הם נתקלים, למגינת לבם, בהרבה לקוחות שמאוכזבים מקבלת שירות גרוע, ונתקלים באטימות ממי שביצע עבורם את העבודה. אך צוות עובדי חברת מולטיטן גרופ לא מנסים להתנער מכל אחריות, כפי שעושים שאר החברות בתחום. הוא יגיע הישר למקום שלכם, ויבצע שוב בדיקה, באם זה נדרש. חברת מולטיטן גרופ היא חברה בע”מ, מהימנה ויציבה, שתעניק לכם אחריות לכל עבודה שהיא תבצע עבורכם, ולטווח הארוך. עם צוות העובדים שלה תהיו בטוחים במאה אחוזים שהיא תעשה ככל שלאל ידה לאתר את נזילת המים לאלתר, מבלי לגרום לכל נזק או הרס למבנה.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן