אתם עוד לא על המפה? כך עושים זאת נכון עם גוגל לעסקים 

בעולם שבו כמעט כל חיפוש מתחיל ברשת האינטרנט, גם עסקים פיזיים צריכים להיות נוכחים בזירה הדיגיטלית, ובעיקר על גבי המפות שבהן כולם משתמשים. אז כיצד עושים זאת נכון? קראו במאמר זה

כל בעל עסק רוצה שימצאו אותו בקלות. שילוט נוח בכניסה לחנות, הנחיות מדויקות להגעה ויצירת תנאים נוחים לגישה אליה יקלו על האנשים המתעניינים בשירותיה להפוך ללקוחות מרוצים. עם זאת, היום אין זה מספיק עוד. בעולם שבו לכל אחד מאתנו יש גישה קבועה ומידית לאינטרנט בכל זמן ובכל מקום, רבים מהחיפושים עוברים לאפליקציות ייעודיות, כגון חיפוש גוגל, מפות גוגל ואפילו ווייז, וחשוב שבעלי עסקים יהיו נוכחים גם בזירות אלו.

דרך יעילה להעלות עסק “על המפה” היא להשתמש בשירות גוגל לעסקים. מדובר בשירות חינמי המאפשר לכל בעל עסק שיש לו מיקום גיאוגרפי פיזי לפתוח רשומה על שם העסק שלו, וזו תוצג הן בדפי התוצאות של גוגל, הן במפות גוגל ולבסוף, במפות ווייז. אם הרשומה תוגדר היטב, תכיל את הפרטים הנחוצים לגולשים, תנוטר ותנוהל היטב לאורך זמן ובאופן קבוע ותתחדש מעת לעת – כך יעלה הסיכוי לחשיפה גבוהה יותר של העסק בפני קהל גולשים רחב יותר, שעשוי להפוך ללקוחות.   

פתיחת חשבון גוגל לעסקים

אם טרם פתחתם חשבון גוגל לעסקים, זה הזמן. היכנסו לממשק של גוגל לעסקים והתחילו. ראשית הגדירו את שם העסק, והקפידו לבחור היטב, שכן חשוב שהלקוחות שלכם יזהו אתכם כשייתקלו בכם. כעת תתבקשו לבחור את הקטגוריה של העסק שלכם, וגם כאן, חשוב להקפיד לבחור את זו שמתאימה בצורה הכי טובה לעסק, כך שגוגל תוכל להציגה בפני הגולשים הנכונים ביותר, כלומר אלו שחיפשו את מה שהעסק שלכם מוכר. לאחר מכן הקלידו את כתובתו המדויקת של העסק, וגם כאן אסור להתרשל – כאמצעי אימות תשלח לכם גוגל גלויה בדואר, ואם לא תצליחו לקבל אותה, לא תוכלו להשלים את התהליך, זאת בנוסף לכך שהלקוחות פשוט לא יצליחו למצוא אתכם על גבי המפה של גוגל או ווייז. 

פרטים חשובים של העסק

רשומת גוגל לעסקים של העסק שלכם מכילה מגוון גדול של אפשרויות מתן מידע לבחירתכם, חלקן משותפות לכל העסקים וחלקן ייחודיות לקטגוריה שבחרתם בעבור העסק שלכם. התחילו בהוספת פרטי מידע חשובים ובסיסיים – שעות פתיחה מדויקות, מספר טלפון עדכני ופעיל, קישור לאתר האינטרנט של העסק וכתיבת תיאור כללי שלו. כעת תוכלו להמשיך לשדות מידע נוספים, כגון נגישות לבעלי מוגבלויות במקומות שונים בעסק, מדיניות תשלומים ועוד. לבסוף כדאי להתייחס למאפיינים הייחודיים לקטגוריה – למשל, מלון יכול לסמן שיש לו בריכה וסאונה ואין לו חדר כושר, בעוד חנות מוצרי חשמל יכולה לסמן שהיא עושה משלוחים אך היא אינה מבצעת תיקונים. ככל שתמלאו שדות מידע רבים יותר, תאפשרו לגולשים ללמוד עליכם יותר ולבוא מוכנים למעמד הקנייה, ובכלל, רשומה איכותית ומלאה יותר צפויה לקבל חשיפה גבוהה יותר מגוגל.

עשיר יותר, מלא יותר, טוב יותר

לאחר שהגדרנו פרטים חיוניים יותר ופחות, כדאי להעשיר את הרשומה ולספק לגולשים מידע נוסף שיגרום להם להבין טוב יותר את האווירה בעסק ואת השירותים שהוא נותן. תוכלו להוסיף תמונות וסרטונים שמציגים את העסק מזוויות שונות, ליצור גלריה של מוצרים של העסק, לכתוב פוסטים ולעדכן את הגולשים במבצעים וחידושים ועוד. בנוסף, חשוב להתייחס לביקורות הגולשים ולשאלות שהם משאירים ברשומה, לענות להם באדיבות ולתת להם מענה מקצועי, וגם לנטר שינויים שביצעו גולשים ברשומה ולתקנם במידת הצורך.

גוגל לעסקים הוא רק אחד מן הכלים השימושיים בתחום השיווק הדיגיטלי היום. לצד קידום אתרים אורגני, קידום ממומן, קידום ברשתות חברתיות ועוד, גוגל לעסקים מעניק לבעל העסק אפיק שיווקי חשוב ויעיל, שאותו הוא יכול לנהל בעצמו באמצעות ממשק חינמי ופשוט להפעלה. ואם אתם, כבעלי עסקים, בכל זאת רוצים ללמוד על אפיקי שיווק נוספים, אתם מוזמנים ללמוד כיצד לקדם בעצמכם את האתר שלכם – הקליקו לפרטים נוספים https://www.seo-simple.co.il/online-seo-course

קרדיט תמונה: פוטוליה

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן