איך מבצעים ייבוש ריצפה לאחר הצפה Smart plumbers

לאחר הצפה הרבה מאוד שטחים בנכס הפכו נזק ממשי בעקבות המים. בעבר הלא רחוק לא היה יכולת טכנולוגית חכמה כמו שיש היום. בעבר הייתם משלמים הון לשבירת הריצוף החלפת החול או הסומסום אשר מתחת לריצוף באחד יבש ומרצפים את כול הדירה מחדש! זה גרר עלויות כספיות גבוהות שלא נדבר על עוגמת הנפש! ועדין הנזק הכלכלי הוא הגבוהה ביותר! שטיחים שנהרסו , פרקטים , ארונות וקירות שנרטבו ועם כול זה גם במהלך השיפוץ צריך לעבור דירה לאחר הצפה לתקופת השיפוץ. אך היום SMART PLUMBERS

יש פתרונות חכמים לייבוש תת רצפתי לאחר הצפה ללא מעבר דירה ובעלויות נמוכות במיוחד לאחר הצפה בעזרת מכונות מיוחדות שמשנות את כללי המשחקSMART HPV .

איך מבצעים ייבוש ריצפה לאחר הצפה?

יגיע אליכם מומחה לייבוש תת רצפתי לאחר הצפה מבית SMART PLUMBERS   

ויבצע בראשית בדיקת לחות על מנת לדעת לאן התפשטו המים מתחת לריצוף וזאת נעשה לפי התקן הישראלי, התקן נמדד באחוזי לחות עד 3% לחות בסומסום ו6%לחות בחול . מבצעים את בדיקת הלחות דרך קידוחי כוס יהלום 40 מ”מ במקומות נסתרים ובכול מוקד אשר גבוהה מן התקן יש לבצע ייבוש תת רצפתי.

ייבוש תת רצפתי נעשה דרך אותם פתחים ייעודים על ידי חיבור המכונות החכמות שלנו ושאיבת הלחות והמים הכלואים והעברתם לצנרת הביוב הביתית בתצורה אוטומטית 24/7 ללא מעבר דירה! מכונות חכמות ושקטות שמאיצות את תהליך הייבוש את פי 5 בזמנים ובעלות זולות עד פי5 גם כן! כמה שהפתרון יעיל וכמובן שגם בסוף לאחר הייבוש מבצעים בדיקת לחות על מנת לראות שהגענו אל התקן הישראלי לאחר הצפה!

כמה עולה ייבוש רצפה לאחר הצפה?

עלות הייבוש לאחר הצפה משתנה מעת לעת לפי כמות המטרים , סוג המצעים, ואחוזי הלחות אשר נמדדים לאחר בדיקת אחוזי לחות מהירה. בדיקת אחוזי לחות מהירה עולה 1500 ש”ח פלוס ונותנת את המידע הנדרש על מנת לייבש אך ורק במקום הרטובים לאחר הצפה ובזכות כך מפחיתה את עלויות הייבוש ומבטיחה את איכות העבודה שבסופו של תהליך הבית יהיה ייבש. המחיר למטר מרובע של ייבוש לאחר הצפה הוא בין 80ש”ח-130ש”ח למטר בעבודה קבלנית!

כמה זמן לוקח ייבוש ריצפה לאחר הצפה?

ייבוש תת רצפתי SMART HPV חכם חוסך עד פי 5 משיפוץ ועד פי3 מייבוש סטנדרטי.

זמן ייבוש ממוצע סומסום הוא 10 ימים ולחול גם כן! אלו זמנים מהירים ביותר ללא צורך בהרס ועלויות מיותרות! כמובן שגם בזמן הייבוש תוכלו להישאר לגור בבית וזאת בזכות טכנולוגיות הוואקום החזקה של חברתנו !

למה מבצעים ייבוש ריצפה לאחר הצפת מים גם שאין נזק שנראה לעין?

מבצעים ייבוש לאחר הצפה גם שאין נזק שנראה לעין רק לאחר בדיקת לחות כמו שהסברנו מקודם, יש להבין שהמים חודרים אל מתחת למרצפות ונשארים ספוגים וכלואים במצע התת רצפתי . למצע התת רצפתי אם חול או סומסום יש תקן בישראל ובכך ניתן להסיק שבמידה והמצע לא בתקן תעלה הרטיבות הכלואה על קירות הבית ותגרום נזקים אסתטים בריאותים וכמובן כלכלים כמו ירידת ערך הבית והרס תשתיות החשמל הבטון הברזל וכיוצא מזה.

ייבוש תת רצפתי הוא הפתרון החסכוני ביותר מבחינת עלויות ,הנוח ביותר מבחינת שגרת חיים , וההמהיר ביותר לפתרון הייבוש לאחר הצפה.

צריכים ייבוש תת רצפתי לאחר הצפה? התקשרו עוד היום ל072-3930090 SMART PLUMBERS

ותקבלו את השירות החכם ביותר לייבוש הבית שלכם!

.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן