הצמיג היפני שמסחרר את העולם

אחת החברות המובילות כיום בשוק הצמיגים העולמי היא חברת toyoהיפנית.

אם נכנס קצת למספרים אפשר לקבוע  ש-toyo  מדורגת במקום ה-12 ברשימת יצרניות הצמיגים הגדולות בעולם, עם מחזור של למעלה משני מיליארד דולר בשנה. בסקר שנערך בקרב צמיגיות עצמאיות בצפון אמריקה זכו צמיגי  טויו לציונים גבוהים במבחנים תקופתיים ואף דורגו במקום הראשון בקטגוריית צמיגים לרכב פרטי ולרכב מסחרי.

צמיגי toyo  מתוכננים בעזרת טכנולוגיה מתקדמת המדמה נסיעה בתנאי כביש ושטח משתנים תודות למערכת סימולציה חדשנית.

חברת toyo מייצאת צמיגים למספר רב של נקודות ברחבי העולם, ואף נכנסה לשוק הרכב בארצות הברית וקבעה  את מקומה באחד האזורים המובילים בשוק הרכב העולמי. לפני מספר חודשים חברת טויו ארה”ב השיקה את הצמיג החדש מדגם H/T II המיועד לכל עונות השנה עבור  טנדרים ורכבי שטח.

הדגם החדשני כולל בתוכו ערך מוסף של טכנולוגיה ועיצוב המספקים התנהגות כביש משופרת, ביצועי בלימה על כביש רטוב בצורה מרשימה, חיי צמיג ארוכים יותר וביצועי אחיזה טובים מאוד לאורך כל חיי הצמיג.

חברת toyo השקיעה מחשבה על דרכים לשיפור העמידות של סוליית הצמיג והצליחה לשפר משמעותית את יכולותיו. הצמיג נרשם כפטנט בתחום עיצוב הסוליה תודות לפיתוחים חדישים הכוללים חריצים היקפיים אדפטיביים וחריצי כתפיים מתרחבים לשיפור הביצועים בכבישים רטובים.

צמיגי טויו מדגם Open Country H/T II מציעים גם מגוון אפשרויות בעיצוב דופן הצמיג, כך שבעל הרכב יוכל להתאים באופן המדויק ביותר את צורת ועיצוב הצמיג כדי להפיק ממנו את המיטב.

במהדורה הספורטיבית שלו ניתן להבחין באותיות גדולות בעלות ניגודיות גבוהה וחזית סוליה אטרקטיבית ומסוגננת המשלימה את המראה הספורטיבי עם טאץ’ עיצובי שישדרג כל טנדר או רכב שטח.

ניתן להשיג את צמיג ה- Open Country H/T II וצמיגים נוספים של חברת toyo באתר “TIRE CLUB”, המשמש כמנוע חיפוש לצמיגים וצמיגיות ברכבי הארץ, מאפשר לסנן על פי מקום גיאוגרפי ולהשוות מחירים – וכמובן להזמין צמיג אונליין בקלות ובמהירות.

אז כל שנותר לנו לאחל לכם הוא שתהיה לכם נסיעה מהנה ובטוחה!

קרדיט תמונה tireclub

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן