באיזו טכנולוגיה משתמשים היום על מנת לצלם ביוב?

מתי יש צורך בצילום קו ביוב? אילו טכנולוגיות משמשות כיום לצילום הביוב? מה ניתן לגלות באמצעות צילום קו הביוב?

הסתימות בביוב חוזרות על עצמן כל הזמן? יתכן שיש צורך לבצע צילום של קוו או צנרת של הביוב כדי לפתור את התקלה. לא מעט אנשים סובלים מתקלות ביוב שחוזרות על עצמן, לעיתים אחת לכמה חודשים ולעיתים התקלה חוזרת על עצמה באופן שבועי כמעט. אילו טכנולוגיות היום משמשות לצילום הביוב ומציאת התקלה? על כך ועוד במאמר זה.

 

צילום קוו או צנרת של הביוב – מתי יש לבצעו?

את צילום הצנרת או הביוב מומלץ לבצע כאשר ישנן סתימות חוזרות שאין להן הסבר מניח את הדעת על ידי אנשי המקצוע. עד לפני כמה שנים ניתן היה לראות שצוותי העבודה היו לעיתים טועים בתיקון וגוררים זמן רב בחיפוש אחר הבעיה ופתרונה. בצילום פשוט היו יכולים הצוותים לחסוך לעצמם זמן רב, ועוגמת נפש רבה עבור מי שביובו סובל מתקלות.

סיבה נוספת לביצוע צילום לביוב היא לשם קבלת טופס 4 מטעם הרשות המקומית. מדובר בטופס אכלוס עליו חתומים בעלי מקצוע מתחומים רבים ובהם החשמל, המים, ההנדסה וכאמור הביוב. מיפוי מערכת הביוב נדרש לאחזקה נכונה בשלב מאוחר יותר וגם משמש בשלב מאוחר יותר בהליכי בדק הבית של הרוכשים. כמו כן, הוא נועד לוודא כי אין סכנות בטיחותיות שאינו גלויות במערכת הביוב.

 

אילו טכנולוגיות קיימות היום בתחום צילום הביוב?

בתחום הביוב מובילות שתי טכנולוגיות:

מצלמת רובוט

אלה נחשבות למצלמות מתקדמות במיוחד אשר משדרות תמונה איכותית במיוחד תוך התגברות על מכשולים שונים בתוך צנרת הביוב. מדובר על המילה האחרונה בתחום צילום הביוב כיוון שבמקומות מסובכים במיוחד מצלמה זו יודעת לספק את הפתרונות.

מצלמת סיב אופטי

את מצלמות הסיב האופטי מגלגלים לתוך מערכת הביוב בדחיפה. ביכולתן לשדר בזמן אמת לבעלי המקצוע את כל מה שמתרחש בתוך הצנרת. מצלמות אלה כוללות גלאים ומדים שונים המסייעים לקבוע מיקום, מרחק וצבע, כל אלו יעילים במיוחד לקביעת נזקים.

 

מה מגלה לנו מצלמת הביוב?

צילום הביוב באמצעות המצלמות המתקדמות יכול לגלות ממצאים רבים ובהם:

  • שברים או סדקים במערכת הביוב.
  • קריסת קו ביוב.
  • פגיעת שורשים וכניסתם למערכת הביוב.
  • צנרת לא תקנית שאינה עומדת בתקן.
  • סתימה כתוצאה מפסולת הכוללת מוצרי היגיינה או שיער.
  • בטון שנכנס לצנרת הביוב בשל תהליכי בנייה בקרבת מקום.

 

כל הפתרונות הטכנולוגיים תחת אותה קורת הגג

חברת המרכז לביוביות ושאיבות בע”מ מציעה שירותי צילום קווי ביוב בטכנולוגיות מתקדמות ועל ידי טובי בעלי המקצוע בתחום. לנו ניסיון רב עם צנרת מכל הסוגים – בבניינים משותפים, בתים פרטיים, מוסדות ציבור ועסקים. אנו עושים שימוש בציוד חדיש ומתקדם בתחום, תוך מתן פתרונות מלאים עבור הממצאים המתגלים בשטח. אנו מבצעים עבודות מורכבות כגון תיקוני מעיכה וניסור בטון באמצעות רובוט בצנרת, תיקוני אל הרס וזאת תוך חשיבה מתמדת על חיסכון בעלויות ובמשאבים. בין לקוחותינו חברות אחזקה, ועדי בתים, אנשים פרטיים, חברות, עסקים ומוסדות ציבור מסוגים שונים, לכולם אנו מספקים שירות מהיר, אמין ובמחיר משתלם. כדי לשמוע עוד על צילום של קוו או צנרת של הביוב, אנו זמינים למענה ונשמח לעמוד לרשותך, כדאי ליצור עמנו קשר כעת!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן