כל מה שרציתם לדעת על מיגון מעלית

עוברים דירה או משפצים? מיגון מעלית הוא מה שיבטיח לשמור על תקינותה של המעלית לאורך זמן. במאמר זה ריכזנו עבורכם את כל מה שחשוב לדעת על מיגון מעלית.

מיגון מעלית – מה זה?

מיגון מעלית הוא הלבשת דופן פנימי חלל הפנים של המעלית. התפקיד העיקרי של מיגון מעלית הוא שמירה על החלק הפנימי של המעלית מפני פגיעות ולכלוכים, ולהשאירה כחדשה.

מיגון מעלית – סוגים

ישנם שני סוגים עיקריים של מיגון מעלית:חליפת מיגון למעלית מבד וחליפת מיגון למעלית מעץ.

  • חליפת מיגון למעלית מבד – מגנה בעיקר מפני לכלוך וכתמים. משמשת בעיקר כאשר אחד הדיירים צובע את הדירה ורוצים לוודא כי ברגע הובלת הציוד והצבע המעלית לא תתלכלך. כמו כן חליפת מיגון מבד יכולה לשמש גם כאשר רוצים להעביר חומרי בנייה ושיפוצים כמו בטון, מלט או גבס, והיא גם שומרת מפני לכלוך שעובדי השיפוץ יכולים להעביר כמו לכלוך מהנעליים או מהבגדים.
  • חליפת מיגון למעלית מעץ – מגנה בעיקר מפני מכות וחבלות שיכולות להיגרם בעת העברה של ציוד עבודה כבד כמו סולמות ומכשירים שונים למיניהם. העץ מגן על המעלית מפני מכות, זעזועים, שקעים או נזקים חמורים שתיקונם יכול לעלות הרבה מאוד כסף. בד”כ נראה מיגון מעלית מעץ בבניינים שמבצעים בהם תמ”א 38 או בניינים שמבצעים בהם שיפוצים כלליים.

מיגון מעלית – מה משפיע על המחיר?

ישנם מספר פרמטרים המשפיעים על מחיר של מיגון מעלית:

  • ראשית, האם אתם זקוקים למיגון מעלית מעץ או מבד? מיגון מעלית מעץ לרוב יקר יותר מחליפת מיגון העשויה בד.
  • גודל המעלית – ככל שהמעלית גדולה יותר, כך מחיר המיגון יעלה יותר
  • מספר המעליות – האם אתם זקוקים למיגון במעלית בודדת או במספר מעליות?

ההמלצה שלנו היא כמובן לעשות סקר שוק בטרם אתם פונים לבעל מקצוע שיבצע את העבודה עבורכם. התייעצו עם חברים ושאלו אותם האם ביצעו אצלם שיפוץ לאחרונה והאם הם היו מרוצים מן החברה שביצעה עבורם את מיגון המעלית? ערכו חיפוש בגוגל וקראו המלצות וביקורות על החברות השונות, וכמובן – ותק וניסיון הינם פרמטר חשוב מאוד. כך תוכלו להבטיח עבורכם שהעבודה שתתבצע הינה עבודה מקצועית, אמינה ואיכותית.

מיגון מעלית – דברים נוספים שיש לשים לב אליהם

ישנם עוד פרמטרים רבים המצביעים על איכות העבודה – לא כל לוח עץ הוא לוח שיכול להתאים למיגון מעלית, מכיוון שישנם לוחות היכולים להוציא קוצים עם הזמן וסופגים ריחות רעים. שימו לב כי בעל המקצוע אליו אתם פונים עושה שימוש בלוחות בעובי של 16 מ”מ לפחות בגימור של עץ גלוי או פורמייקה, על מנת שהמעלית תיראה אסתטית גם בעת השיפוצים. כמו כן, בקשו גם כיסוי לפאנל הפיקוד של המעלית, על מנת שלא יהיה צורך לפרק את כל המיגון כאשר טכנאי יזדקק לגישה ללוח האם.

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן