בדרך לנופש בצפון ורמת הגולן עוצרים בגן הצפון

צפון הארץ, ובפרט הגליל העליון ורמת הגולן, הם מהאזורים היפים והמתבקשים ביותר לנופש במדינה. בדרך לחופשה באזורים אלו מומלץ להכיר ולעצור במתחם “גן הצפון”, הממוקם ממש ליד קריית שמונה. במקום ניתן למצוא שלל מסעדות, בתי קפה, חנויות ובפרט מסעדה איטלקית משובחת אחת בה מומלץ לבקר

כמות האפשרויות לסוגי בילוי וטיול במסגרת נופש בצפון, בפרט באזור הגליל העליון ורמת הגולן, היא עצומה. החל מהכנרת על שלל האטרקציות שבסביבתה ועד אתר החרמון, שמורת החולה או טיולי מים ומפלים ברמת הגולן. אך אף נופש לא יהיה מושלם בלי אוכל משובח וטוב, אשר יתאים לטעמם של כל בני המשפחה או חברי הקבוצה. מתחם גן הצפון מספק את המגוון הנחוץ לשם כך

מסעדה איטלקית ים תיכונית משובחת ומגוון מסעדות נוספות בגן הצפון

שלל המסעדות ובתי הקפה המרוכזים בגן הצפון מספקים כאמור לכל אחד מבני המשפחה את האפשרות למצוא בדיוק את מה שהוא אוהב, וכך ליהנות מאוכל מעולה במסגרת הנופש שלנו בצפון.

בפרט, מומלץ בחום להכיר את מסעדת “פוקצ’ה” אשר פועלת במקום כבר כמעט עשרים שנים – מדובר במסעדה איטלקית ים תיכונית משובחת ונחשבת, אשר עושה שימוש בעיקר בחומרי גלם מקומיים ומשנה את תפריטה בהתאם לעונה בשנה. כך ניתן להיות בטוחים כי המנות המוגשות עשויות מחומרי הגלם הטריים ביותר, אשר גדלים בדיוק בעונה זו של השנה (בניגוד למרבית המסעדות, אשר משתמשות באופן נרחב גם בחומרי גלם קפואים ומיובאים במטרה לשמור על תפריט קבוע לכל אורך השנה).

מסעדה איטלקית איכותית במיוחד מספקת כמובן מנות שמתאימות לכולם – הן למבוגרים והן לצעירים ולילדים, כך שניתן לאכול כולם יחד במקום אחד, וליהנות מהאוכל הטוב ביותר שבנמצא. עם זאת, במידה והילדים מעוניינים בדברים אחרים (למשל – המבורגר או גלידה…), המתחם מכיל כאמור שלל מסעדות ומקומות נוספים לאכול בהם, כך שניתן לספק את הרצונות של כולם בטרם ממשיכים ביום הטיול והנופש.

ביקור בחרמון, רחצה בכנרת או בירדן וצפייה בציפורים בהחולה – אטרקציות לנופש בצפון

לאחר שדאגנו לעניין המזון המשובח ממנו נהנה בנופש שלנו בצפון, ניתן להתפנות לתכנן את האטרקציות והתוכן לימים בנופש בהם אנו מעוניינים גם לטייל ולראות את האזור היפה ביותר במדינה. את סוגי המקומות אליהם ניסע כדאי לבחור בהתאם לעונה בשנה. בחורף, שווה כמובן לתת ביקור באתר החרמון, לראות קצת שלג ולחוות אווירה אירופאית. במידת האפשר, עדיף להגיע למקום באמצע שבוע, או לפחות לא בשבת עצמה, אז הכי צפוף ותור המכוניות מתחיל כבר משעה מוקדמת.

אפשרות נוספת בקרבת מקום היא שמורת החולה והאגמון, בהם עוברות שלל ציפורים נודדות וחיים מיני בעלי חיים רבים נוספים. כמו כן, ציר המפלים שברמת הגולן מאפשר לראות זרימת מים מרהיבה בחודשי החורף והאביב.

עבור נופש בצפון בקיץ, לא חסרות אטרקציות גם כן – רחצה בכינרת או ביובלי הירדן, ראפטינג וקייקים על הירדן ועוד…

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן