להרגיש בחופש בלי לצאת מהבית- איך עושים את זה?

תקופת הקורונה שינתה את כל ההסתכלות שלנו על דברים, כולל על מהו חופש והאם תחושת חופש היא תלוית נסיעה למקום מרוחק. היום, כשנסיעה לחו”ל היא פחות קלילה ונוחה ממה שהייתה, וחופשה בארץ יכולה לקרוע את הכיס, רבים חיפשו וגם מצאו דרכים אי להרגיש בחופשה בלי לצאת מהבית כמעט בכלל, לפחות לא לצאת לזמן ממושך. מסתבר שאפשר די בקלות להשיג את האסקפיזם המבוקש ממש אצלכם לבבית. איך עושים את זה?

שינויים קטנים בבית יוצרים את ההבדל

חשבו מה נראה לכם כיפי ומרשים בבתי מלון שאתם מגיעים אליהם. לרוב אלה דברים קטנים. פריט דקורטיבי קטן שנותן תחושה של יוקרה ופינוק,  רהיט ייחודי ובעיקר, גם בלי ששמים לכך לב- ריח טוב. היום אפשר להגיע בקלות לפריטים ייחודיים, בין אם בסיבוב בחנויות לעיצוב הבית ובין אם באתרים המתמקדים בכך. עשו סיבוב בחנויות עיצוב הבית ובחרו כמה פריטים קטנים שיכולים גם לזרוק צבע בבית וגם מפזר ריח עם ניחוח שאתם אוהבים.

להוסיף לבית רכות, חמימות וירוק

מלבד פריטים קטנים לקישוט, הוסיפו אליו גם טקסטיל שיתן אוירה חמימה. אלה יכולים להיות שטיחים, כאשר היום יש שטיחים בסגנונות שונים, וילונות וגם כריות שייצרו מיד תחושה נעימה. גם מצעים איכותיים הם כיף אמיתי. אין כמו מצעים מלטפים  ורכים במגוון עיצובים מרהיבים. תודו שהשמיכה היא אחד הדברים הכיפיים במלון… כדאי גם להוסיף לבית ירוק היכן שאפשר, בין אם אלה אדניות עם תבלינים במטבח וכמובן שאם יש חצר או מרפסת האפשרויות הן כמעט בלתי ממוגבלות.

להתלבש כמו בחופשה

ללבוש ואקססוריז יש חלק חשוב בסטייט אוף מיינד שלכם. טריינינג מהוה לא יתן לכם תחושה של חופשה אלא בעיקר רצון ללכת לישון… אם אתם לא מוותרים על נוחות ובצדק, אפשר לשלב בין לייף סטייל לבין נוחות. היום אפשר למצוא שפע של בגדים מבדים נשפכים אך בגזרות מחמיאות וגם בדוגמאות צבעוניות שמכניסות אור וחיות. שימוש בחומרים טבעיים ובדים נושמים הם לגמרי חלק מהאופנה היום. משקפי שמש במסגרות בצורות וצבעים מגוונים יוסיפו ליצירת לייף סטייל מושלם ואווירת חופשה. כך גם כובע- גם לקיץ וגם לחורף, או תיק צבעוני מקש שיתן תחושה שאתם באמצע טיול או יציאה לפיקניק בטבע.

פיקניק בטבע אצלכם בחצר

ואם כבר פיקניק בטבע, אפשר לגמרי לחקות את התחושה גם ללא נסיעה ממושכת. גם החצר או המרפסת שלכם יכולים לתת לכם את אותה תחושה. בתור הכנה לפיקניק אתם יכולים להכין דברים בעצמכם. היום אפשר להזמין ירקות ופירות באיכות מעולה מחקלאים באופן ישיר עם הטריות והטעמים של פעם. אם אתם אוהבים את הבילוי במטבח האפשרויות הן רבות, אך גם אם לא, אפשר להכין כמה סלטים ולהצטייד בממרחים ולחמים טובים. שימו הכל בסל ושבו  במרפסת או בגינה ויש לכם פיקניק מושלם.

לסיכום, לא צריך הרבה כדי להרגיש בחופשה. אפשר להרגיש לגמרי בחופשה אפילו בתוך הבית אם אתם נותנים לכך קצת תשומת לב. בגדים נעימים שעושים לכם טוב, מצעים כיפיים, צמחיה וקצת  פריטים דקורטיביים עם מצב הרוח המתאים כמובן יהפכו את השהות בבית או בסביבה הקרובה לחופשה משל ממש.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן