מתי ישראלים יקבלו פטור מוויזה לארה”ב?

אנו שמחים לבשר, כי ממש לפני כמה חודשים, נפתלי בנט, ביחד עם מזכיר המדינה האמריקני, הגיעו לכלל הבנה, כי יש להעניק פטור מוויזה לארצות הברית לישראלים לאלתר. נשמע מפתיע? אכן דברים בסלע. על ידי פעולה זאת, מדינת ישראל תהפוך, כהרף עין, למדינה מספר ארבעים שפוטרת את תושביה מקבלת ויזה. אז מה לגבי התזמון, והאם מדובר בפעולה שתמשיך לעד? כל זאת ועוד במאמר שלפניכם.

מתי ישראלים יקבלו פטור מוויזה לארה”ב, ומה בדבר התזמון?

אנו שמחים להיות אנשי הבשורות, הכול מתרחש בחדרי חדרים בתקופתנו אנו. נשאלת השאלה, שחייבת להישאל – מה כל כך ייחודי בתקופה הזאת, איפה הם היו כל העשורים האחרונים? ועל כך נשיב, יש דברים בגו.

ברצונו להביע סנטימנטים ליחסי הידידות שבין מדינת ישראל לבין ארצות הברית, מתוך מקום שאינו ייתפס כביטחוני או כמדיני.

בד בבד התגלה כי לאמריקאים יש קושי להבחין בין ישראלים בלי אג’נדה, לבין ישראלים אחרי צבא, שעל כן רבה הסבירות שהם ינצלו את אשרת הוויזה לשם מטרות של הגירה. ויש דברים בגו. המציאות וההיסטוריה הוכיחו מקרים רבים של צעירים, משוחררי צבא, שעברו על החוק בארצות הברית ועבדו ללא ההיתרים המתאימים של אשרת עבודה. אך השגריר הצליח אף לעקוף את המשוכה הזאת.

מה ההשלכות סביב קבלת פטור לישראלים מוויזה לארה”ב?

צריך לפני להבין את ההשלכות שמסביב לקבלת הפטור. גורמים בממשל של ארצות הברית מקפידים מדי פעם לבחון את הרשימה של המדינות שאמורות להיכנס לתכנית הפטור מוויזה לארצות הברית. באופן כללי, כאשר מדינה כזאת או אחרת קיבלה את האישור לפטור מוויזה, סביר להניח שלא יחולו שינויים קיצוניים שימנעו ממנה את היעד הנכסף.

על מנת לקבל את הפטור מוויזה של הישראלים מידי ארצות הברית, מדינת ישראל חייבת לחדול מכל אפליה אל מול אזרחים אמריקניים פלסטיניים, מי אשר גורמי אכיפת החוק מונעים את כניסתם למדינת ישראל. באופן כללי, המטרה של השגריר בישראל מארצות הברית מתבטאת בקידום נושא של הפטור מוויזה לארצות הברית של הישראלים, וזאת רק משום שרצונו כי אזרחי המדינה ירגישו ברובד הכי מעשי את הברית הנהדרת עם ארצות הברית, ושתהיה להם כניסה ונחיתה רכה בארצות הברית, מבלי לעבור טרטורים של זמנים לחוצים על ביורוקרטיה ענפה שאין לה כל סיבה אמיתית.

בינתיים כדאי לדעת שבחלק מהמקרים זכאים מבקשי כניסה לארה”ב לפטור מראיון בשגרירות למשל במקרה של חידוש ויזה לארצות הברית שפג תוקפה כאשר מדובר באנשים שהוציאו ויזה בעבר ועומדים בקריטריונים לפטור מראיון.

צריכים להוציא ויזה לארה”ב? עד אשר יתקבל הפטור בבוא היום בקרו באתר חברת FASTVISA. מדובר בחברה אמינה עם שם טוב שמוציאה ויזות לארצות הברית משנת 2014.

הינה קישור לאתר החברה: https://www.fastvisa.co.il/

קרדיט תמונה FREEPIK

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן